200sx ST1chip/ST2chip kütusekulu?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
krossipoiss
Postitusi: 5
Liitunud: 11.03.2006 14:21

200sx ST1chip/ST2chip kütusekulu?

Postitus Postitas krossipoiss »

Selline küsimus siis, et palju suureneb küttekulu 200sx s13 kui panna peale ST1chip/ST2chip. Plaanis nagunii natuke mootorit kaasa aidata suurema cooleri, koonus filtri ja otseläbi sumps, turbol ka rõhku juurde?
Kuna auto on igapäevaseks liikumiseks siis ei tahaks pena kulu väga üles ajada.
Box
Postitusi: 45
Liitunud: 05.01.2007 10:09
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Box »

Ei ole küll Nissanitega kokku puutunud. Aga ära vaeva pead küttekulu pärast see vahe on nii väike või olematu sa ei märkagi seda!
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

on olnud juhuseid kui küttekulu isegi langreb,aga võimsus tõuseb :-D
BMW M52 328i turbo
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

pärast loetletud modifikatsioone, mis eeldab ka kütuserõhuga mängimist, on küttekulu linnas julgelt kaks, kolm liitrit suurem...
edit:enne üldse, kui neid nö. järgmisi samme tegema hakkad, kontrolli õlirõhk ja alumise otsa korrasolek ära... :idea:
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

digimarket kirjutas:on olnud juhuseid kui küttekulu isegi langreb,aga võimsus tõuseb :-D


Selline juhus on ainult siis võimalik, kui mootori kasutegur tõuseb ja see ei tõuse eelmainitud operatsioonide tagajärjel.

Tavaliselt on ikka nii, et more power = rohkem õhk+rohkem pena. Konks on selles lihtsalt, et sai pea kogu aeg tallama, kui ei jõua pentsu sisse osta.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Vasta