et siis selline probleem et:
uuel õlirõhu anduril on tavaline keere aga õlipumbal on koonus keere.
et siis mida teha kas õlirõhu andurile keerata koonus keermed?
kui nii siis kes tallinnas sellega tegeleb?
või siis keerata õli pumbale tavalised keermed?
aga tihti peale on akkanud siristama sealt kui on tavalised keermed
Miks sa lihtsalt keermeteipi vahele ei pane keermele?
Ma eeldan, et keerme samm ja jämedus ikka sama.
Ja õlipump üldiselt mootoris sees, kuidas sa sinna saad otse andurit installida
Mihkel kirjutas:Miks sa lihtsalt keermeteipi vahele ei pane keermele?
Ma eeldan, et keerme samm ja jämedus ikka sama.
Ja õlipump üldiselt mootoris sees, kuidas sa sinna saad otse andurit installida
keerme teipi ei saa vahele panna kuna need augud on sama suured,
lihtsalt ühel on koonus ja teisel tavaline.
kui ta pump ei ole siis ta on nn jagaja
mootorist tuleb nn jagajasse sealt turbosse jne
selle nn jagaja kyljes on originaal õlirõhu andur ja õli tuli jne
autoks Eagle talon - samasugune nagu Oliveril(brakeaway) paigaldasid talle widebandi
No kui andur koonusega ja pesa ilma, siis idee ongi selles, et ta koonusega ära tihendaks.
Keerme teipi ongi keermete tihendamiseks. Samasugused/sarnased peavad siis keermed enivei olema, muidu ju ei istu asi.
pesa on koonusega, uus andur ilma.
kui pesasse tavalised keermed teha ja panna keerme teipi kas ta jääb pidama?
kui nii siis kes teeks keerme ümber tavaliseks?
Keermeliim on ka jah võimalus, kuigi keermeteip on kindlam.
Tegu siis tegelikult tavalise toruteibiga.
Keermelimiga võib tekkida hiljem probleeme anduri emaldamisega.
Kui keerme sammud ja läbimõõdud on samad, siis ma ei saa aru mida sa üldse põed
vaata point on selles et nad on samasuured aga ta ei lähe sinna auku kuna pesa on koonus ja andur tavaline.
sellega seoses on mul vaja inimest kes teeks keerme üle pesal
Koonusega pesa keermepuuriga üle käimine pole teab mis kunst, isegi kui elevant on käe peale astunud.
PS: Mis vahet kumb, kas polt või mutter, on koonuskeermega? Mõlemat pidi peaks saama kinni keeratud. Või jääb midagi kahe silma vahele? Kui andur isegi keermesse ei lähe siis on pigem teine mõõt.
Viimati muutis henri, 19.12.2007 15:56, muudetud 1 kord kokku.
Läbimõõt sama, naljatilk. Keermeid on erinevate sammudega ja on olemas toll keermed ja millimeeter keermed. Kui välja hüppab siis ei ole sama keere, on mingi muu... Otsi "keerme kamm" ja vaata mis sammuga keere seal augus on.
See andur tuleb lihtsalt üle keermestada koonus keermelõikuriga ja läheb ilusasti sisse. Tean, sest endal sama mure oli ja sama auto.
Muide sellise jama ma pole varem kuulnud, et kui keere ei klapi, siis pane keermeliimi või keerme teipi. See on umbes sama, kui piduri voolikuid teibiga lappida või summutit teibiga lappida jne...
..mitte, et üldse oleks võimalik suurem asi väiksemasse auku toppida keermeteibi abiga.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies