Nissan 200sx 1.8 124Kw "Aigo"
Aigo, väike nõuanne sulle.
Palun keera selle auto küljest kõik isearetatud vidinad. Vastasel korral on sul varsti vaja juba kolmandat turbot.
See isetehtud bov, sobib väga hästi lauakaunistuseks sest oma erksuselt ja läbilaskvuselt saab ta mis tahes "õigelt" bovilt haledalt ära.
Ning üks soovitus. Kui sulle meeldib väga aretada siis lõpetada TÜ või TTÜ kõigepealt ära, muidu lähevad need isearetused koolirahana väga kalliks. Lihtsam(odavam) on maksta ülikooli õppemaksu.
Palun keera selle auto küljest kõik isearetatud vidinad. Vastasel korral on sul varsti vaja juba kolmandat turbot.
See isetehtud bov, sobib väga hästi lauakaunistuseks sest oma erksuselt ja läbilaskvuselt saab ta mis tahes "õigelt" bovilt haledalt ära.
Ning üks soovitus. Kui sulle meeldib väga aretada siis lõpetada TÜ või TTÜ kõigepealt ära, muidu lähevad need isearetused koolirahana väga kalliks. Lihtsam(odavam) on maksta ülikooli õppemaksu.
selle asemel, et õppida oma vigadest nääh
ja ongi juba 3-dat turbot vaja ju
ning pole ma küll kusagilt kuulnud, ega lugenud, et ülerõhku välja lastes turbo peeti keerab
kuna keegi on acctuatori vardale relaka sisse löönud ja lühemaks lõiganud siis muud moodi ma rõhku maha nigunii ei oleks saanud.
kuna auto on täielikult stock siis ma kardan, et ilma selleta oleks ülerõhk pikapeale mootorile rohkem kahju teinud kui lihtsalt ülerõhuga sõita... ning kuna ma teadsin, et see turbo tuleb nigunii varem või hiljem välja vahetada siis ei hakanud acctuatorit ka otsima.
ma ei saa küll eriti aru, et mida üldse mu haridus või selle puudumine siia puutub... või kui ni väga tähtis on TÜ või TTÜ haridus siin foorumis miks siis ei muudeta foorumi nime vastavaks ja kasutajad peaks siis ehk kirjutama oma haridustee ka kõik korralikult ülesse, et ei tekiks segadust, et miks ühed küsivad nii lollilt lihtsaid küsimusi, et piinlik lausa vastata ning kuna teised foorumikaaslased ja samas ka mina sooviks natukene korda foorumis siis keda kotib see haridus ja offtopicu lõpp
teema on siiski autost mitte sellest, et kas auto omanikul on vajalik haridus, et oma käed õliga määrida
pikk jutt s*tt jutt seega edasine jutt paluks auto poole suunata
tänud mõistlikuse eest
ja ongi juba 3-dat turbot vaja ju
ning pole ma küll kusagilt kuulnud, ega lugenud, et ülerõhku välja lastes turbo peeti keerab
kuna keegi on acctuatori vardale relaka sisse löönud ja lühemaks lõiganud siis muud moodi ma rõhku maha nigunii ei oleks saanud.
kuna auto on täielikult stock siis ma kardan, et ilma selleta oleks ülerõhk pikapeale mootorile rohkem kahju teinud kui lihtsalt ülerõhuga sõita... ning kuna ma teadsin, et see turbo tuleb nigunii varem või hiljem välja vahetada siis ei hakanud acctuatorit ka otsima.
ma ei saa küll eriti aru, et mida üldse mu haridus või selle puudumine siia puutub... või kui ni väga tähtis on TÜ või TTÜ haridus siin foorumis miks siis ei muudeta foorumi nime vastavaks ja kasutajad peaks siis ehk kirjutama oma haridustee ka kõik korralikult ülesse, et ei tekiks segadust, et miks ühed küsivad nii lollilt lihtsaid küsimusi, et piinlik lausa vastata ning kuna teised foorumikaaslased ja samas ka mina sooviks natukene korda foorumis siis keda kotib see haridus ja offtopicu lõpp
teema on siiski autost mitte sellest, et kas auto omanikul on vajalik haridus, et oma käed õliga määrida

pikk jutt s*tt jutt seega edasine jutt paluks auto poole suunata
tänud mõistlikuse eest
Hariduse omandamise kõige suurem omadus on MÕTLEMISVÕIME.
Kui oled mõnda kõrgkooli mõned aastad külastanud, tekib maailmast ja asjadest veidi teistsugune vaatepilt.
Ütlen ausalt, et minul ei ole veel TTÜ diplomit käes, oma lollilt haiglase tehnikahuvi tõttu käin lihtsat bakalauruse kursust 1-e nominaalaja asemel 2 nominaalaega.
Minu elu prioriteedi on hetkel lihtsalt liiga segamini ja ilmselt on asi ka õpitava ala valikus, oleks pidanud valima teisiti aga loll hobi tekkis hiljem.
Aga seda ütlen ausalt, et teiste inimestega, kes pole kõrgkoolis mõnda aega käinud, vesteldes mingitel väheke keerukamatel teemadel on päris tugevalt aru saada inimese haridustase.
Kui selle etapi läbi teed, siis saad ka aru, miks inimesed sulle õiget toodet soovitavad ja saad ka nende põhjendustes sügavamalt aru.
Praegu sa ei saa jutu tuumast täielikult lihtsalt aru.
Ei kirjutanud seda juttu siia kaugeltki sinu mõnitamiseks vaid selgitamiseks, miks inimesed sulle selliseid sinu jaoks imelike soovitusi jagavad.
Näiteks kui sa lased WG poolt tekitatud kõrgema rõhu ehk siis ei midagi muud kui turbo suurema pöörlemiskiiruse läbi BOV-i taevasse
ei tee sa selle turbo eluiga märgatavalt pikemaks, kuigi sa vähendad stressi turbo võllile boostilt tulles segusiibri suletud asendis.
BOV-i reference ots on vajalik selleks, et boosti all sealt voolikust tulev rõhk hoiaks BOV-i kinni mitte ei avaks teatud rõhul klapi nagu su praegune setup.
Käiguvahetuse hetkel tekib segusiibris vaakum, mis imeb BOV-i lahti, kui samal ajal cooleri torustikus on ikkagi veel ülerõhk.
Oletame, et su klapp avaneb 0.7bar peal. Mis saab 0.5bar peal sinu klapiga, kui õige BOV ka seal turbo võllile stressi tekitava rõhu maha laseb?
Õigem lahendus liigset rõhku kartes oleks kõigepealt olnud WG acutatori korda tegemine ja alles siis BOVi installimine.
Kui oled mõnda kõrgkooli mõned aastad külastanud, tekib maailmast ja asjadest veidi teistsugune vaatepilt.
Ütlen ausalt, et minul ei ole veel TTÜ diplomit käes, oma lollilt haiglase tehnikahuvi tõttu käin lihtsat bakalauruse kursust 1-e nominaalaja asemel 2 nominaalaega.
Minu elu prioriteedi on hetkel lihtsalt liiga segamini ja ilmselt on asi ka õpitava ala valikus, oleks pidanud valima teisiti aga loll hobi tekkis hiljem.
Aga seda ütlen ausalt, et teiste inimestega, kes pole kõrgkoolis mõnda aega käinud, vesteldes mingitel väheke keerukamatel teemadel on päris tugevalt aru saada inimese haridustase.
Kui selle etapi läbi teed, siis saad ka aru, miks inimesed sulle õiget toodet soovitavad ja saad ka nende põhjendustes sügavamalt aru.
Praegu sa ei saa jutu tuumast täielikult lihtsalt aru.
Ei kirjutanud seda juttu siia kaugeltki sinu mõnitamiseks vaid selgitamiseks, miks inimesed sulle selliseid sinu jaoks imelike soovitusi jagavad.
Näiteks kui sa lased WG poolt tekitatud kõrgema rõhu ehk siis ei midagi muud kui turbo suurema pöörlemiskiiruse läbi BOV-i taevasse
ei tee sa selle turbo eluiga märgatavalt pikemaks, kuigi sa vähendad stressi turbo võllile boostilt tulles segusiibri suletud asendis.
BOV-i reference ots on vajalik selleks, et boosti all sealt voolikust tulev rõhk hoiaks BOV-i kinni mitte ei avaks teatud rõhul klapi nagu su praegune setup.
Käiguvahetuse hetkel tekib segusiibris vaakum, mis imeb BOV-i lahti, kui samal ajal cooleri torustikus on ikkagi veel ülerõhk.
Oletame, et su klapp avaneb 0.7bar peal. Mis saab 0.5bar peal sinu klapiga, kui õige BOV ka seal turbo võllile stressi tekitava rõhu maha laseb?
Õigem lahendus liigset rõhku kartes oleks kõigepealt olnud WG acutatori korda tegemine ja alles siis BOVi installimine.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
nüüd juba siis "uus" turbo peal ja juba esimesed sõidudki tehtud ning BOV'i hääl ära kuuldud
hmmm isegi automaat kastil teeb BOV käiguvahetusel häält
muidugi mul ei olnud BOV korralikut kinnitatud flantsi külge ja see jõudis ka korra ära lennata, kuid uuesti külge ja seekord korralikult kinni
turboks sai siis ikka t25 kuid siis jutu järgi 300zx'i oma seega oleks pidanud mõned asjad ümber keevitama kuid ma läksin lihtsamat vastupanu teed ning kruvisin oma vana t25'e kaunad sinna ümber ja sai ilusti 1:1-le kuigi kartsin, et ega sellest turbost kasu pole kuna 300'se turbol kuum osa väiksem ja seega ka tiivik väiksem ning sellest siis, et ei tööta nii kuidas peab kuid näe ilma muude modifikatsioonidetta ilusti 0,7 bar rõhk käes
räägime siis natukene vanast turbost ka... mis seal rääkida võll pooleks ja kuuma poole tiivik jumala ribadeks sees ning tänu sellele tuli peale lahti võtmist sealt kohast kust mul sumpsil tihendi minema lasi nirinal õli välja
ning tänu sellele sain aru, et nüüd on vaja hakata raha koguma väljalaske jaoks
hmmm isegi automaat kastil teeb BOV käiguvahetusel häält
muidugi mul ei olnud BOV korralikut kinnitatud flantsi külge ja see jõudis ka korra ära lennata, kuid uuesti külge ja seekord korralikult kinni
turboks sai siis ikka t25 kuid siis jutu järgi 300zx'i oma seega oleks pidanud mõned asjad ümber keevitama kuid ma läksin lihtsamat vastupanu teed ning kruvisin oma vana t25'e kaunad sinna ümber ja sai ilusti 1:1-le kuigi kartsin, et ega sellest turbost kasu pole kuna 300'se turbol kuum osa väiksem ja seega ka tiivik väiksem ning sellest siis, et ei tööta nii kuidas peab kuid näe ilma muude modifikatsioonidetta ilusti 0,7 bar rõhk käes
räägime siis natukene vanast turbost ka... mis seal rääkida võll pooleks ja kuuma poole tiivik jumala ribadeks sees ning tänu sellele tuli peale lahti võtmist sealt kohast kust mul sumpsil tihendi minema lasi nirinal õli välja

ning tänu sellele sain aru, et nüüd on vaja hakata raha koguma väljalaske jaoks
Oota sa panid vanad turbo kojad tagasi, mille sees olid tiivikud vastu korpust käinud ja ribadeks lennanud, ning lisaks veel suurem kuuma koda?:help
Krt ja siis räägitakse et 200sx ei kesta. Pole ime kui sellised remondimehed sellest üle käivad.
Eelnev jutt, et mine tehnika ülikooli on ikka õige küll, kui endal pole absoluutselt mingisugust tehnilist taipu, siis tuleb seda õppida.
Krt ja siis räägitakse et 200sx ei kesta. Pole ime kui sellised remondimehed sellest üle käivad.
Eelnev jutt, et mine tehnika ülikooli on ikka õige küll, kui endal pole absoluutselt mingisugust tehnilist taipu, siis tuleb seda õppida.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Margus, kas mäletad TC foorumi kasutajat cino? plokiti foorumist, kuna tegi täiesti lambipostitusi ja solkis foorumit kuidas jaksas. kuidagi on hr Aigo postitused tema oma sarnased? ja kui veel vaatad hr Aigo profiili, siis seal seisab emaili aadress cino_estbmx@hotmail.com, siis peaks selge olema, et seda inimest sa ei saagi kuidagi aidata. isegi kui sa väga-väga tahad.zoom1 kirjutas:Krt ja siis räägitakse et 200sx ei kesta. Pole ime kui sellised remondimehed sellest üle käivad.
Eelnev jutt, et mine tehnika ülikooli on ikka õige küll, kui endal pole absoluutselt mingisugust tehnilist taipu, siis tuleb seda õppida.
las ta pealegi teeb oma autoteema postitusi rahus edasi ja kõik saame vahelduseks neid lugeda. küll adminnid ta jälle ära plokivad kui ta päris cinoks tagasi läheb.
Edu ja jaksu auto ehitamisel ja postituste tegemisel. ootame kõik huviga, mis sellest projektist edasi peaks saama.
Selgelt öeldud omaniku poolt ju mis autost edasi saabRFL kirjutas:Edu ja jaksu auto ehitamisel ja postituste tegemisel. ootame kõik huviga, mis sellest projektist edasi peaks saama.

Aigo kirjutas:ega tegelikult ongi plaan jõudumööda ehitada auto mitte driftimiseks vaid 402 meetri jaoks... õigemini plaan teha hea, võimas tänavaauto millega saaks alustuseks bracketit sõita ning eks näha ole mis tulevik toob

irw. nüüd lugesin alles korralikult jutu läbi...mart154 kirjutas:Backpressure ja EGT?Aigo kirjutas:kuna 300'se turbol kuum osa väiksem
Esimese korraga ei osanud sellist IDIOOTSUST välja lugedagi.
Ma arvasin, et lihtsalt vingutakse koja suuruse üle.
Aga et kodasid niimoodi vahetama hakata... Nojah... väga põnev

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
need nutumehed kes siin siis vinguvad, et mingi jama värk jälle... soovitaks natukene mõtlemist ja lugemist harjutada ja natukene eestpoolt ka lugeda
no oleks pidanud siis vist rõhutama sõna oma ehk kes alles seda viimast postitust loeb teadmiseks, et mul on 2 turbot vedelemas kapipeal üks neist oli see mis sain autoga kaasa ja millel oli kuuma osa tiiviku tagusel plekil defekt kust ajas õli sumpsi sain teada eile lahti võttes. tänu millele läksidki tolle kojad nüüdsele turbole peale ja kes pole veel kuulnud siis 300-se t25 turbol on külm osa 1:1le kui välja arvata, et sisseminev lõdvik käib sinna flantsiga mida minul ei olnud, ega saanud ka kaasa. tänu millele läks külm osa vahetusse ning kuuma osa koda läks vahetusse kuna 300-sel on downpipe flants väiksem ja teise kujuga. Downpipe sain küll kaasa kuid see on malmist ja niipalju ma keevitamisest tean, et malmi pole mõtet keevitada eriti veel kui see peab niimodi mängima kuuma ja külmaga nagu kollektorid ja downpipe.
no oleks pidanud siis vist rõhutama sõna oma ehk kes alles seda viimast postitust loeb teadmiseks, et mul on 2 turbot vedelemas kapipeal üks neist oli see mis sain autoga kaasa ja millel oli kuuma osa tiiviku tagusel plekil defekt kust ajas õli sumpsi sain teada eile lahti võttes. tänu millele läksidki tolle kojad nüüdsele turbole peale ja kes pole veel kuulnud siis 300-se t25 turbol on külm osa 1:1le kui välja arvata, et sisseminev lõdvik käib sinna flantsiga mida minul ei olnud, ega saanud ka kaasa. tänu millele läks külm osa vahetusse ning kuuma osa koda läks vahetusse kuna 300-sel on downpipe flants väiksem ja teise kujuga. Downpipe sain küll kaasa kuid see on malmist ja niipalju ma keevitamisest tean, et malmi pole mõtet keevitada eriti veel kui see peab niimodi mängima kuuma ja külmaga nagu kollektorid ja downpipe.
vabandust ei saanud aruBackpressure ja EGT?