Nissan 200sx 1.8 124Kw "Aigo"

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
singervinger
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2006 15:55

Postitus Postitas singervinger »

Tühikäigul on alati vaakum.
raunz
Postitusi: 26
Liitunud: 14.01.2007 23:43
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas raunz »

No vabal käigul ei ole ju erilist koormust taga.
Üleüldse üldjuhul ei lõppe ilma koormusteta suuri pöördeid taga ajamine hästi, eriti kui autol juba mõned modifikatsioonid ;)
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

ei auto veel stock

kuid päärdesse lasin just selle puterdamise pärast, et kontrollida... no peale puterdamise kadumist siis saigi selgemaks see...
Pilt
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

teeks nalja :) küsiks siinse rahva käest infot/nõu

kust alustada, kui plaanis mootorist natu alla 300 heppa välja pigistada

kuna auto siiski rohkem hobiautona ning ikka liigun sellega ringi ja päris kiirendusele ei ole julgust ronida, kuna teil nii kõvad masinad ja minust poleks konkurentsi

kuid hakkaks juba tasapisi liikuma sinna suunda 8)


samas on see, et ma miljokas pole ja sponsoriks olen ka ainult ise siis on hind ka küllalt tähtis asi kuid no ma alles noor ja roheline seega mul aega ehitada küll :lol:
Pilt
stk
Postitusi: 202
Liitunud: 17.04.2006 17:14

Postitus Postitas stk »

Aigo kirjutas:teeks nalja :) küsiks siinse rahva käest infot/nõu

kust alustada, kui plaanis mootorist natu alla 300 heppa välja pigistada

kuna auto siiski rohkem hobiautona ning ikka liigun sellega ringi ja päris kiirendusele ei ole julgust ronida, kuna teil nii kõvad masinad ja minust poleks konkurentsi

kuid hakkaks juba tasapisi liikuma sinna suunda 8)


samas on see, et ma miljokas pole ja sponsoriks olen ka ainult ise siis on hind ka küllalt tähtis asi kuid no ma alles noor ja roheline seega mul aega ehitada küll :lol:


mine mõnda naljafoorumisse äkki???!! streetrace org näiteks.

siin on niipalju teemasid mida lugeda ja kust alustada!! vaata natuke ringi
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

ja nüüd mõned pisi uurimised ja juurimised ka...

nimelt täna siis autot soojaks lastes avastasin, et mu auto suitseb kuid nüüd ei teagi, et kas viga ilmas või siis "uus" turbo andis ka saba

Pilt

ok ise juures olles ei paistnudki see suits nii sinine

igaks juhuks siis mainiks ka väikest DIY osakonna kraami ka... ehk sai siis õlivahetuse ajal ette võetud ja garaažis tuhlatud kuni mootorist õli välja nirises ning leidsin kunagise kompressori(isetehtud kompressori) rõhuklapi millest siis tegin BOV klapi erilist hullu häält ei ole kuid toimib

ning üle 0,7 bar rõhu laseb ka kõik atmosfääri

Pilt

vabandan pildi kvaliteedi pärast... fotoka objektiiv tõmbus uduseks... ja väljas oli piisavalt jahe, et mitte jääda ootama kuni fotokos sellega harjub :roll:
Pilt
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

Bov ei võrdu ülerõhuklapiga :-D :shock: :lol:
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

BOV on välja puhke klapp kui tõlkima hakata

ja ülerõhu klapp ongi üle kantud tähenduses Blow Off Valve kui ei usu võta kätte tööstusliku kompressori käsiraamat ja hakka lugema...

ja kuna nigunii tekib ülerõhk kui segusiiber sulgeda siis lasebki üleliigse rõhu välja ju


ning võta BOV laiali ja avastad ka, et tavaline ülerõhu klapp on täpselt sama ehitusega kui välja arvata see, et BOV'l on väljalaske kamber suurem lihtsalt heli pärast

ja no see, et BOV töötab niiöelda tagurpidi ehk siis klapi/membraani avab vaakum mitte surve
Pilt
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

bov paigaldatakse ju selleks, et välitda turbo järsku seiskumist kui segusiiber sulgub, ja vaakum imeb bov-i lahti ning laseb ÜLErõhu välja, kuid sinu oma laseb välja ju ainult kõik mis üle 0.7jääb ja kui rõhk alla selle siis see ei avane ju... :roll:
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

no jah kuid kui segu siiber sulgeda ja turbo edasi puhub jääb torustikku ÜLErõhk mille ülerõhu klapp laseb välja ja tänu sellele ei jää ju turbo seisma... ning ega bov annab ka regulleerida, rõhku välja laskma avatud segusiibriga

mis mõtte on sel teemal siis vaielda??? seadmed on samad ju ikkagi ja selle üle 0,7 rõhu laseb ta välja kui turbo töötab suuremal võimsusel kuid kui segu siiber sulgeda ei ole turbol enam nii suurt võimsust enam mis survet üleval hoiaks ja kui lasta juba see väike osa rõhku välja mis torustikku on jäänud, turbo töötamisel suurtel pööretel ning kui segu siiber sulgub siis turbo käib edasi kuna tal on kuhugi seda survet edasi lasta ning ka kohe edasi pöördeid ülesse võtta...


tee puust ja punaselt ette ikka raiiutakse, et ei tuuningu vidin on hoopis teine asi
peale hinna ja väljanägemise on päris mitu lisavidinat vaakumile ja sisselaske torudele mis samastuksid tööstusliku kraamiga

näiteks on pakkuda MBC mis sai maha kruvitud kompressori torude vahelt ning on ka MBC värvipüstoli küljest koos manomeetriga kel huvi
viimast sai kasutatud õli rõhu mõõtmiseks kuna on võimalik läbivalt mõõta
Pilt
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

no jah kuid kui segu siiber sulgeda ja turbo edasi puhub jääb torustikku ÜLErõhk mille ülerõhu klapp laseb välja ja tänu sellele ei jää ju turbo seisma... ning ega bov annab ka regulleerida, rõhku välja laskma avatud segusiibriga

mis mõtte on sel teemal siis vaielda??? seadmed on samad ju ikkagi ja selle üle 0,7 rõhu laseb ta välja kui turbo töötab suuremal võimsusel kuid kui segu siiber sulgeda ei ole turbol enam nii suurt võimsust enam mis survet üleval hoiaks ja kui lasta juba see väike osa rõhku välja mis torustikku on jäänud, turbo töötamisel suurtel pööretel ning kui segu siiber sulgub siis turbo käib edasi kuna tal on kuhugi seda survet edasi lasta ning ka kohe edasi pöördeid ülesse võtta...


tee puust ja punaselt ette ikka raiiutakse, et ei tuuningu vidin on hoopis teine asi
peale hinna ja väljanägemise on päris mitu lisavidinat vaakumile ja sisselaske torudele mis samastuksid tööstusliku kraamiga

näiteks on pakkuda MBC mis sai maha kruvitud kompressori torude vahelt ning on ka MBC värvipüstoli küljest koos manomeetriga kel huvi
viimast sai kasutatud õli rõhu mõõtmiseks kuna on võimalik läbivalt mõõta
Pilt
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

jah,mis iganes :-D

PS! väike pisiasi,nimelt BOV-l on vaakumvoolik ka taga,ehk siis gaasi vabastades,käiku vahetades vms laseb BOV rõhu nulli ;)
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

Täiesti mõttetu on vaielda inimesega kes ei taha asjast aru saada. :(
Breakaway
Postitusi: 49
Liitunud: 05.04.2006 16:13

Postitus Postitas Breakaway »

Aigo kirjutas:no jah kuid kui segu siiber sulgeda ja turbo edasi puhub jääb torustikku ÜLErõhk mille ülerõhu klapp laseb välja ja tänu sellele ei jää ju turbo seisma... ning ega bov annab ka regulleerida, rõhku välja laskma avatud segusiibriga

mis mõtte on sel teemal siis vaielda??? seadmed on samad ju ikkagi ja selle üle 0,7 rõhu laseb ta välja kui turbo töötab suuremal võimsusel kuid kui segu siiber sulgeda ei ole turbol enam nii suurt võimsust enam mis survet üleval hoiaks ja kui lasta juba see väike osa rõhku välja mis torustikku on jäänud, turbo töötamisel suurtel pööretel ning kui segu siiber sulgub siis turbo käib edasi kuna tal on kuhugi seda survet edasi lasta ning ka kohe edasi pöördeid ülesse võtta...


tee puust ja punaselt ette ikka raiiutakse, et ei tuuningu vidin on hoopis teine asi
peale hinna ja väljanägemise on päris mitu lisavidinat vaakumile ja sisselaske torudele mis samastuksid tööstusliku kraamiga

näiteks on pakkuda MBC mis sai maha kruvitud kompressori torude vahelt ning on ka MBC värvipüstoli küljest koos manomeetriga kel huvi
viimast sai kasutatud õli rõhu mõõtmiseks kuna on võimalik läbivalt mõõta
naljatilk oled.... kuula parem kui teised seletavad, mitte ära aja oma rumalust vastu..
It's not turbo lag, it's foreplay!
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

ok me siis seisukorraga, et tuuning jupp on parem kui soodne tehis vidin....

p.s. panin täna siis vaakumi ka ülerõhu klapi taha, et siis BOV tööd teeks
natukene tinutamist ja natukene rõhu klapi lõikumist, et laseks survet paremini välja ennise 2mm'se augu asemel on nüüd 4 2mm laiiust pilu ümberringi... hääl tuli juurde kuid mõju täpselt sama

andke palun adekvaatseid võimalusi mis võib viga olla, et külma mootoriga tuleb sumpsist valget suitsu ja seda niikaua kui mootori temperatuur normaali tõuseb sealt edasi eriti ei suitse enam ... samas ei kao ei õli ega ka tosooli mida algul kahtlustasin kuna T25 on ju ka ühendattud jahutussüsteemi.

kuttesegu?? see oleks mu enda poolne arvamus kuid no masin jummala stockis
Pilt
Suletud