Nissan 200sx 1.8 124Kw "Aigo"
teeks nalja
küsiks siinse rahva käest infot/nõu
kust alustada, kui plaanis mootorist natu alla 300 heppa välja pigistada
kuna auto siiski rohkem hobiautona ning ikka liigun sellega ringi ja päris kiirendusele ei ole julgust ronida, kuna teil nii kõvad masinad ja minust poleks konkurentsi
kuid hakkaks juba tasapisi liikuma sinna suunda
samas on see, et ma miljokas pole ja sponsoriks olen ka ainult ise siis on hind ka küllalt tähtis asi kuid no ma alles noor ja roheline seega mul aega ehitada küll

kust alustada, kui plaanis mootorist natu alla 300 heppa välja pigistada
kuna auto siiski rohkem hobiautona ning ikka liigun sellega ringi ja päris kiirendusele ei ole julgust ronida, kuna teil nii kõvad masinad ja minust poleks konkurentsi
kuid hakkaks juba tasapisi liikuma sinna suunda

samas on see, et ma miljokas pole ja sponsoriks olen ka ainult ise siis on hind ka küllalt tähtis asi kuid no ma alles noor ja roheline seega mul aega ehitada küll

Aigo kirjutas:teeks naljaküsiks siinse rahva käest infot/nõu
kust alustada, kui plaanis mootorist natu alla 300 heppa välja pigistada
kuna auto siiski rohkem hobiautona ning ikka liigun sellega ringi ja päris kiirendusele ei ole julgust ronida, kuna teil nii kõvad masinad ja minust poleks konkurentsi
kuid hakkaks juba tasapisi liikuma sinna suunda![]()
samas on see, et ma miljokas pole ja sponsoriks olen ka ainult ise siis on hind ka küllalt tähtis asi kuid no ma alles noor ja roheline seega mul aega ehitada küll
mine mõnda naljafoorumisse äkki???!! streetrace org näiteks.
siin on niipalju teemasid mida lugeda ja kust alustada!! vaata natuke ringi
ja nüüd mõned pisi uurimised ja juurimised ka...
nimelt täna siis autot soojaks lastes avastasin, et mu auto suitseb kuid nüüd ei teagi, et kas viga ilmas või siis "uus" turbo andis ka saba
ok ise juures olles ei paistnudki see suits nii sinine
igaks juhuks siis mainiks ka väikest DIY osakonna kraami ka... ehk sai siis õlivahetuse ajal ette võetud ja garaažis tuhlatud kuni mootorist õli välja nirises ning leidsin kunagise kompressori(isetehtud kompressori) rõhuklapi millest siis tegin BOV klapi erilist hullu häält ei ole kuid toimib
ning üle 0,7 bar rõhu laseb ka kõik atmosfääri

vabandan pildi kvaliteedi pärast... fotoka objektiiv tõmbus uduseks... ja väljas oli piisavalt jahe, et mitte jääda ootama kuni fotokos sellega harjub
nimelt täna siis autot soojaks lastes avastasin, et mu auto suitseb kuid nüüd ei teagi, et kas viga ilmas või siis "uus" turbo andis ka saba

ok ise juures olles ei paistnudki see suits nii sinine
igaks juhuks siis mainiks ka väikest DIY osakonna kraami ka... ehk sai siis õlivahetuse ajal ette võetud ja garaažis tuhlatud kuni mootorist õli välja nirises ning leidsin kunagise kompressori(isetehtud kompressori) rõhuklapi millest siis tegin BOV klapi erilist hullu häält ei ole kuid toimib
ning üle 0,7 bar rõhu laseb ka kõik atmosfääri

vabandan pildi kvaliteedi pärast... fotoka objektiiv tõmbus uduseks... ja väljas oli piisavalt jahe, et mitte jääda ootama kuni fotokos sellega harjub

BOV on välja puhke klapp kui tõlkima hakata
ja ülerõhu klapp ongi üle kantud tähenduses Blow Off Valve kui ei usu võta kätte tööstusliku kompressori käsiraamat ja hakka lugema...
ja kuna nigunii tekib ülerõhk kui segusiiber sulgeda siis lasebki üleliigse rõhu välja ju
ning võta BOV laiali ja avastad ka, et tavaline ülerõhu klapp on täpselt sama ehitusega kui välja arvata see, et BOV'l on väljalaske kamber suurem lihtsalt heli pärast
ja no see, et BOV töötab niiöelda tagurpidi ehk siis klapi/membraani avab vaakum mitte surve
ja ülerõhu klapp ongi üle kantud tähenduses Blow Off Valve kui ei usu võta kätte tööstusliku kompressori käsiraamat ja hakka lugema...
ja kuna nigunii tekib ülerõhk kui segusiiber sulgeda siis lasebki üleliigse rõhu välja ju
ning võta BOV laiali ja avastad ka, et tavaline ülerõhu klapp on täpselt sama ehitusega kui välja arvata see, et BOV'l on väljalaske kamber suurem lihtsalt heli pärast
ja no see, et BOV töötab niiöelda tagurpidi ehk siis klapi/membraani avab vaakum mitte surve
no jah kuid kui segu siiber sulgeda ja turbo edasi puhub jääb torustikku ÜLErõhk mille ülerõhu klapp laseb välja ja tänu sellele ei jää ju turbo seisma... ning ega bov annab ka regulleerida, rõhku välja laskma avatud segusiibriga
mis mõtte on sel teemal siis vaielda??? seadmed on samad ju ikkagi ja selle üle 0,7 rõhu laseb ta välja kui turbo töötab suuremal võimsusel kuid kui segu siiber sulgeda ei ole turbol enam nii suurt võimsust enam mis survet üleval hoiaks ja kui lasta juba see väike osa rõhku välja mis torustikku on jäänud, turbo töötamisel suurtel pööretel ning kui segu siiber sulgub siis turbo käib edasi kuna tal on kuhugi seda survet edasi lasta ning ka kohe edasi pöördeid ülesse võtta...
tee puust ja punaselt ette ikka raiiutakse, et ei tuuningu vidin on hoopis teine asi
peale hinna ja väljanägemise on päris mitu lisavidinat vaakumile ja sisselaske torudele mis samastuksid tööstusliku kraamiga
näiteks on pakkuda MBC mis sai maha kruvitud kompressori torude vahelt ning on ka MBC värvipüstoli küljest koos manomeetriga kel huvi
viimast sai kasutatud õli rõhu mõõtmiseks kuna on võimalik läbivalt mõõta
mis mõtte on sel teemal siis vaielda??? seadmed on samad ju ikkagi ja selle üle 0,7 rõhu laseb ta välja kui turbo töötab suuremal võimsusel kuid kui segu siiber sulgeda ei ole turbol enam nii suurt võimsust enam mis survet üleval hoiaks ja kui lasta juba see väike osa rõhku välja mis torustikku on jäänud, turbo töötamisel suurtel pööretel ning kui segu siiber sulgub siis turbo käib edasi kuna tal on kuhugi seda survet edasi lasta ning ka kohe edasi pöördeid ülesse võtta...
tee puust ja punaselt ette ikka raiiutakse, et ei tuuningu vidin on hoopis teine asi
peale hinna ja väljanägemise on päris mitu lisavidinat vaakumile ja sisselaske torudele mis samastuksid tööstusliku kraamiga
näiteks on pakkuda MBC mis sai maha kruvitud kompressori torude vahelt ning on ka MBC värvipüstoli küljest koos manomeetriga kel huvi
viimast sai kasutatud õli rõhu mõõtmiseks kuna on võimalik läbivalt mõõta
no jah kuid kui segu siiber sulgeda ja turbo edasi puhub jääb torustikku ÜLErõhk mille ülerõhu klapp laseb välja ja tänu sellele ei jää ju turbo seisma... ning ega bov annab ka regulleerida, rõhku välja laskma avatud segusiibriga
mis mõtte on sel teemal siis vaielda??? seadmed on samad ju ikkagi ja selle üle 0,7 rõhu laseb ta välja kui turbo töötab suuremal võimsusel kuid kui segu siiber sulgeda ei ole turbol enam nii suurt võimsust enam mis survet üleval hoiaks ja kui lasta juba see väike osa rõhku välja mis torustikku on jäänud, turbo töötamisel suurtel pööretel ning kui segu siiber sulgub siis turbo käib edasi kuna tal on kuhugi seda survet edasi lasta ning ka kohe edasi pöördeid ülesse võtta...
tee puust ja punaselt ette ikka raiiutakse, et ei tuuningu vidin on hoopis teine asi
peale hinna ja väljanägemise on päris mitu lisavidinat vaakumile ja sisselaske torudele mis samastuksid tööstusliku kraamiga
näiteks on pakkuda MBC mis sai maha kruvitud kompressori torude vahelt ning on ka MBC värvipüstoli küljest koos manomeetriga kel huvi
viimast sai kasutatud õli rõhu mõõtmiseks kuna on võimalik läbivalt mõõta
mis mõtte on sel teemal siis vaielda??? seadmed on samad ju ikkagi ja selle üle 0,7 rõhu laseb ta välja kui turbo töötab suuremal võimsusel kuid kui segu siiber sulgeda ei ole turbol enam nii suurt võimsust enam mis survet üleval hoiaks ja kui lasta juba see väike osa rõhku välja mis torustikku on jäänud, turbo töötamisel suurtel pööretel ning kui segu siiber sulgub siis turbo käib edasi kuna tal on kuhugi seda survet edasi lasta ning ka kohe edasi pöördeid ülesse võtta...
tee puust ja punaselt ette ikka raiiutakse, et ei tuuningu vidin on hoopis teine asi
peale hinna ja väljanägemise on päris mitu lisavidinat vaakumile ja sisselaske torudele mis samastuksid tööstusliku kraamiga
näiteks on pakkuda MBC mis sai maha kruvitud kompressori torude vahelt ning on ka MBC värvipüstoli küljest koos manomeetriga kel huvi
viimast sai kasutatud õli rõhu mõõtmiseks kuna on võimalik läbivalt mõõta
naljatilk oled.... kuula parem kui teised seletavad, mitte ära aja oma rumalust vastu..Aigo kirjutas:no jah kuid kui segu siiber sulgeda ja turbo edasi puhub jääb torustikku ÜLErõhk mille ülerõhu klapp laseb välja ja tänu sellele ei jää ju turbo seisma... ning ega bov annab ka regulleerida, rõhku välja laskma avatud segusiibriga
mis mõtte on sel teemal siis vaielda??? seadmed on samad ju ikkagi ja selle üle 0,7 rõhu laseb ta välja kui turbo töötab suuremal võimsusel kuid kui segu siiber sulgeda ei ole turbol enam nii suurt võimsust enam mis survet üleval hoiaks ja kui lasta juba see väike osa rõhku välja mis torustikku on jäänud, turbo töötamisel suurtel pööretel ning kui segu siiber sulgub siis turbo käib edasi kuna tal on kuhugi seda survet edasi lasta ning ka kohe edasi pöördeid ülesse võtta...
tee puust ja punaselt ette ikka raiiutakse, et ei tuuningu vidin on hoopis teine asi
peale hinna ja väljanägemise on päris mitu lisavidinat vaakumile ja sisselaske torudele mis samastuksid tööstusliku kraamiga
näiteks on pakkuda MBC mis sai maha kruvitud kompressori torude vahelt ning on ka MBC värvipüstoli küljest koos manomeetriga kel huvi
viimast sai kasutatud õli rõhu mõõtmiseks kuna on võimalik läbivalt mõõta
It's not turbo lag, it's foreplay!
ok me siis seisukorraga, et tuuning jupp on parem kui soodne tehis vidin....
p.s. panin täna siis vaakumi ka ülerõhu klapi taha, et siis BOV tööd teeks
natukene tinutamist ja natukene rõhu klapi lõikumist, et laseks survet paremini välja ennise 2mm'se augu asemel on nüüd 4 2mm laiiust pilu ümberringi... hääl tuli juurde kuid mõju täpselt sama
andke palun adekvaatseid võimalusi mis võib viga olla, et külma mootoriga tuleb sumpsist valget suitsu ja seda niikaua kui mootori temperatuur normaali tõuseb sealt edasi eriti ei suitse enam ... samas ei kao ei õli ega ka tosooli mida algul kahtlustasin kuna T25 on ju ka ühendattud jahutussüsteemi.
kuttesegu?? see oleks mu enda poolne arvamus kuid no masin jummala stockis
p.s. panin täna siis vaakumi ka ülerõhu klapi taha, et siis BOV tööd teeks
natukene tinutamist ja natukene rõhu klapi lõikumist, et laseks survet paremini välja ennise 2mm'se augu asemel on nüüd 4 2mm laiiust pilu ümberringi... hääl tuli juurde kuid mõju täpselt sama
andke palun adekvaatseid võimalusi mis võib viga olla, et külma mootoriga tuleb sumpsist valget suitsu ja seda niikaua kui mootori temperatuur normaali tõuseb sealt edasi eriti ei suitse enam ... samas ei kao ei õli ega ka tosooli mida algul kahtlustasin kuna T25 on ju ka ühendattud jahutussüsteemi.
kuttesegu?? see oleks mu enda poolne arvamus kuid no masin jummala stockis