Tere
Sooviks teada, kuidas ühendada elektrooniline boost controller süsteemi, kui N75 valve tagant ära vótta tekib veateade, kas peaks siis jätma N75 valve ainult pistiku otsa ja voolikud sealt boost controlleri kolmikusse vói on vóimalik ka ilma N75 valveta hakkama saada?
1.8t elektrooniline boost controller ja N75 valve
See sinu kirjeldatud variant oleks üks võimalus.
Samas peaks saama asja ka nii jätta, et aju saaks safe modes boosti maha tõmmata.
Uuri veidi USA Audi foorumeid näiteks.
Selle lahenduse mõtleks ise ka välja aga siis peaks lähemalt tutvuma selle Audi süsteemiga.
Samas peaks saama asja ka nii jätta, et aju saaks safe modes boosti maha tõmmata.
Uuri veidi USA Audi foorumeid näiteks.
Selle lahenduse mõtleks ise ka välja aga siis peaks lähemalt tutvuma selle Audi süsteemiga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tuleb välja, et N75 valve tuleb jätta pistiku otsa, et aju ei saaks veateadet, vooliku otsad vóib ühendada EBC külge ning EBC-ga tuleks teha ise mapid. Chippimata ajuga vóib juhtuda nii, et aju läheb peale natukest käimist limp mode ( on kahepidine jutt ühed väidavad, et läheb, teised jälle, et on käima saanud). On tehtud ka veel nii, et süsteemi jäetakse kóik komponendid sisse , ehk siis turbiin+EBC+N75(vói turbiin+N75+EBC), kumb varjant parem on peaks selgema katsetamise käigus.