200SX automaatkasti vahetamine manuaali vastu
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: 11.03.2006 14:21
200SX automaatkasti vahetamine manuaali vastu
Mis oleks siis veel vaja vahetada koos kastiga, et saaks masina manuaalkastiga sõitma.
-
- Postitusi: 5
- Liitunud: 11.03.2006 14:21
Automaadi ja manuaali ajul pole vahet. Küll aga on kasti aju eraldi olemas. Vaja läheb:
kast ise, eeldades et käigukang koos nupuga on olemas seal jne.
Kardaan
Siduri töö ja peasilindrid+ nende vaheline torustik
Pedaal
Hooratas, siduriketas, korv, survelaager.
Väntvõlli sees olev vasest laager(rõngas) tuleb ka ära vahetada, kuna automaadi ja manuaali omad on erinevad!
Interjööri jupid nagu kummist tihend kere ja käigukangi vahel + keskkonsooli pealmine osa.
Mõned pistikud ja juhtmed tuleb ka ühendada et toimiks spidomeeter ja tagurdamise tuled. Veel selline asi et kuna automaat ei lähe käima muu käiguga kui aint park siis on vaja seal paar juhet ka ringi ühendada.
Netist leiab infot kõvasti selle kohta.
kast ise, eeldades et käigukang koos nupuga on olemas seal jne.
Kardaan
Siduri töö ja peasilindrid+ nende vaheline torustik
Pedaal
Hooratas, siduriketas, korv, survelaager.
Väntvõlli sees olev vasest laager(rõngas) tuleb ka ära vahetada, kuna automaadi ja manuaali omad on erinevad!
Interjööri jupid nagu kummist tihend kere ja käigukangi vahel + keskkonsooli pealmine osa.
Mõned pistikud ja juhtmed tuleb ka ühendada et toimiks spidomeeter ja tagurdamise tuled. Veel selline asi et kuna automaat ei lähe käima muu käiguga kui aint park siis on vaja seal paar juhet ka ringi ühendada.
Netist leiab infot kõvasti selle kohta.
See jutt on kõige adekvaatsem... endal sai suvel see töö tehtud!Simpson kirjutas:Automaadi ja manuaali ajul pole vahet. Küll aga on kasti aju eraldi olemas. Vaja läheb:
kast ise, eeldades et käigukang koos nupuga on olemas seal jne.
Kardaan
Siduri töö ja peasilindrid+ nende vaheline torustik
Pedaal
Hooratas, siduriketas, korv, survelaager.
Väntvõlli sees olev vasest laager(rõngas) tuleb ka ära vahetada, kuna automaadi ja manuaali omad on erinevad!
Interjööri jupid nagu kummist tihend kere ja käigukangi vahel + keskkonsooli pealmine osa.
Mõned pistikud ja juhtmed tuleb ka ühendada et toimiks spidomeeter ja tagurdamise tuled. Veel selline asi et kuna automaat ei lähe käima muu käiguga kui aint park siis on vaja seal paar juhet ka ringi ühendada.
Netist leiab infot kõvasti selle kohta.
Spidomeetrit pole veel tööle saanud, aga juhtmete ühendamisel aitab manual! seal kõik olemas... juba uurisin ka! tööle hakkas mul ilusti ja polnud vaja aju ära vahetada! aa. automaat kastil ja manuaalil on veel erinevad kinnitused, kus kasti padi on... kere küljes on augus samad aga kastidel on erinevad augud ja sellest ka vahe! endal võttis kogu protsess aega ca 2 täispikka päeva ( see eeldas muidugi seda et kõik jupid olid olemas!) kui juppe vaja siis mõndade asjadega saan aidata!