Nissan 200sx 1.8 124Kw "Aigo"
-
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
Motary1 kirjutas:Vaata bensiinirõhk üle, 2.0-2.5 bari peaks olema, boostialas oli 2.8+ vist?
suht levinud nähtus s13 puhul et bensiini pump viskab saba


Aga ennem on mõtekas ja rõhud üle vaadata

s14 underconstruction
viga kadus....
sai siis süüte nurka korrigeeritud(miks nuka anduril mitsu märk peal on??) ja sumps "korda" tehtud ning viga kadus
sumpsist siis niipalju, et paistab nagu oleks seda hiljuti vahetatud... suht uue moodi paistis välja. ning viga sumpsis oli see, et see kes selle sumpsi sinna alla kruttis on miskipärast kati tagumisse otsa tihendi panematta jätnud ning tänu millele lärises põhja alt.
sai sinna susatud Honda accordi sumpsi tihend mis accordil vahetamatta oli jäänud ja vaikus majas, ning ka turtsumist enam pole
sai siis süüte nurka korrigeeritud(miks nuka anduril mitsu märk peal on??) ja sumps "korda" tehtud ning viga kadus
sumpsist siis niipalju, et paistab nagu oleks seda hiljuti vahetatud... suht uue moodi paistis välja. ning viga sumpsis oli see, et see kes selle sumpsi sinna alla kruttis on miskipärast kati tagumisse otsa tihendi panematta jätnud ning tänu millele lärises põhja alt.
sai sinna susatud Honda accordi sumpsi tihend mis accordil vahetamatta oli jäänud ja vaikus majas, ning ka turtsumist enam pole
-
- Postitusi: 236
- Liitunud: 04.12.2006 13:57
- Kontakt:
Aigo kirjutas:viga kadus....
sai siis süüte nurka korrigeeritud(miks nuka anduril mitsu märk peal on??) ja sumps "korda" tehtud ning viga kadus
sumpsist siis niipalju, et paistab nagu oleks seda hiljuti vahetatud... suht uue moodi paistis välja. ning viga sumpsis oli see, et see kes selle sumpsi sinna alla kruttis on miskipärast kati tagumisse otsa tihendi panematta jätnud ning tänu millele lärises põhja alt.
sai sinna susatud Honda accordi sumpsi tihend mis accordil vahetamatta oli jäänud ja vaikus majas, ning ka turtsumist enam pole
mingit abi vahendit ka kasutasid kui süüdet korrigeerisid

s14 underconstruction
NB vaata üle ka otsakaane kinnitus,millel se nool peal on,kui stroboga mängima hakkad.
selle kaane kinnituspoldid vähe erilised,neil plastpuksid veel küljes,mis kaane aukudesse lähevad.kaanel augud miski 8 või 10mm läbimõõduga,poldid olid vist m5.minu autol oli keegi ajuhiiglane sinna tavalised poldid pannud ja siis mingid suured seibilätakad all.sellise nikerdise puhul pole erilist mõtet süüdet märki ajada.
selle kaane kinnituspoldid vähe erilised,neil plastpuksid veel küljes,mis kaane aukudesse lähevad.kaanel augud miski 8 või 10mm läbimõõduga,poldid olid vist m5.minu autol oli keegi ajuhiiglane sinna tavalised poldid pannud ja siis mingid suured seibilätakad all.sellise nikerdise puhul pole erilist mõtet süüdet märki ajada.
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
kas muidu see on normaalne aut kastiga, et kohapeal nii park ja neutraal käiguga võid pöörded lakke ka lasta kuid rõhu kellal ikka vaakum
minu mäletamist mööda manuaalil oli vaba käiguga ka ikka boosti kellal surve mitte vaakum...
boosti kellale on Vaakum/surve veatud pena surve vaakumist nagu ma aru olen saanud siis see on üks enim kasutatud kohta ka
minu mäletamist mööda manuaalil oli vaba käiguga ka ikka boosti kellal surve mitte vaakum...
boosti kellale on Vaakum/surve veatud pena surve vaakumist nagu ma aru olen saanud siis see on üks enim kasutatud kohta ka