Mure selles et a4 1.8t intercooler on üsna väike ja sellises kohas kus õhk eriti ei liigu. Küsimus seisneb selles et kas keegi on pannud a4-le suurema intercooleri ja seda kuidas ja kuhu. Ega seal ruuminappuse tõttu eriti ruumi pole
K: a4 intercooler
K: a4 intercooler
tere
Mure selles et a4 1.8t intercooler on üsna väike ja sellises kohas kus õhk eriti ei liigu. Küsimus seisneb selles et kas keegi on pannud a4-le suurema intercooleri ja seda kuidas ja kuhu. Ega seal ruuminappuse tõttu eriti ruumi pole
pildi materjal oleks ka teretulnud 
Mure selles et a4 1.8t intercooler on üsna väike ja sellises kohas kus õhk eriti ei liigu. Küsimus seisneb selles et kas keegi on pannud a4-le suurema intercooleri ja seda kuidas ja kuhu. Ega seal ruuminappuse tõttu eriti ruumi pole
Ega seal palju valikuvõimalusi pole kui kohe stange taha keset auto nina:

Siin üks täpsem seletus kah: http://www.a4mods.com/index.php?page=we ... /fmic.html
Seal küll jah suht suur cooler ette ära mahutatud, nii suur originaal stange taha ei mahu enivei, kuid mõte jääb samaks.

Siin üks täpsem seletus kah: http://www.a4mods.com/index.php?page=we ... /fmic.html
Seal küll jah suht suur cooler ette ära mahutatud, nii suur originaal stange taha ei mahu enivei, kuid mõte jääb samaks.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Eks peab vast stange maha võtma ja mõõtma, kasvõi maketi tegema, et näha kui suure ära mahutada saad. Mõte peaks sellesmõttes ikka olema, et see originaal on seal ikka eriti nutune ning suht halvas kohas.TQ kirjutas:tänud ranz
sellelt lehelt saan üsna palju head infot!
Aga kui ma tahaksin jätta originaal stange siis mis mõõtudest võiks juttu olla kui sellisel varjandil üldse mõtet on?
Mina enda omal leidsin valmis cooleri mis suht ideaalselt mahtus stange ülemise ja alumise ava vahele ning ka laiuselt jäi ideaalselt parajaks... samas sai stangele lisaavasid juurde tehtud, et kogu cooler jahutatud oleks.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Üks variant on jah leida teise turboka masina pealt vajalike mõõtudega asi. Teine võimalus on osta valmisolev tükk või siis lasta teha vastav... too viimane variant on oluliselt kallim. Mina leidsin endale kesei racingu valikust täpselt sobiva valmis tüki ning midagi sellega enam aretama ei pidanud.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
tere,
mul on pakkuda komplektne kit ka torude,silikoonvoolikute,klambrite ning cooleriga, suurusjärk 12k kokku.
torud on alumiiniumist ning poleeritud. cooler on 450*230*50mm bar and plate.

olavi
mul on pakkuda komplektne kit ka torude,silikoonvoolikute,klambrite ning cooleriga, suurusjärk 12k kokku.
torud on alumiiniumist ning poleeritud. cooler on 450*230*50mm bar and plate.

olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Arvad siis et kui kõik ülejäänud stock, pole mõtet coolerit panna? Mingil määral peaks ta kindlasti juurde andma. Sest originaal cooler on mõõtudelt väike ja asub üsna väikses augus.mulk kirjutas:Kui sa ei kavatse midagi muud muuta (mis tõepoolest eeldaks efektiivsema cooleri kasutamist) siis pole asjal eriti jumet.
A4 SMIC efektiivsust võiks pisut parandada ka "suurema venna" S4 ribidega logar.
Aga palju see võimsuse kasv uue ja suurema cooleriga muidu üldse reaalselt oleks? Ja kui palju chipitud aju juurde aitaks?
-
rookierice
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
seda kyll, et 150heppa tuleb originaalis kätte ja rohkem ei hakka ka tulema, aga kui chipida kavatsed siis ilmselt suurema cooleriga annab rohkem keerata. Samas on sealgi aga, v6imalik, et enne detonatsiooniprobleeme saavad pihustud otsa, ise paneks ikka uue ja suurema cooleri, annab autole hoopis teise välimuse ja oleku, lisaks tead et v6id edaspidi aina juurde aretada asju. chiptuninguga nagu see igav, et teed kapotialuse lahti ja iga kruvi on ka originaal siis pole nagu "huvitav", maitse asi.
mis sa selle esimese lausega öelda tahad?rookierice kirjutas:seda kyll, et 150heppa tuleb originaalis kätte ja rohkem ei hakka ka tulema, aga kui chipida kavatsed siis ilmselt suurema cooleriga annab rohkem keerata. Samas on sealgi aga, v6imalik, et enne detonatsiooniprobleeme saavad pihustud otsa, ise paneks ikka uue ja suurema cooleri, annab autole hoopis teise välimuse ja oleku, lisaks tead et v6id edaspidi aina juurde aretada asju. chiptuninguga nagu see igav, et teed kapotialuse lahti ja iga kruvi on ka originaal siis pole nagu "huvitav", maitse asi.
ma kahtlen et chipi pärast veel pihustitega midagi juhtub..
aga jh cooleri ehitus ongi edasiste plaanide pärast, kuna siis peab nii ehk naa sellega tegelema hakkama..
Olete te originaal cooleriga sisselaske õhu temperatuuri jälginud?
Cooleri vahetus stock autol annab IMO päris palju tunda.
Originaal cooler on ruumi/hinna/remonttööde kompromiss.
Originaal cooleritega ei ole ka 50 kraadi sisselaske temp mingi ime.
Minul näiteks kapotiall ilma vaheseinata koonusfiltriga ja hiina cooleriga sisselaske temp praeguse ilmaga ~10 kraadi.
Seda siis sõiduajal mitte seistes.
Cooleri vahetus stock autol annab IMO päris palju tunda.
Originaal cooler on ruumi/hinna/remonttööde kompromiss.
Originaal cooleritega ei ole ka 50 kraadi sisselaske temp mingi ime.
Minul näiteks kapotiall ilma vaheseinata koonusfiltriga ja hiina cooleriga sisselaske temp praeguse ilmaga ~10 kraadi.
Seda siis sõiduajal mitte seistes.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Üldiselt on uuematel autodel enamustel detonatsiooniandurid, mis süütetabelit korrigeerivad.
Peale aju resetti alustatakse kõige varasema nurgaga ja vastavalt detonatsiooni esinemisele tõmmatakse süütenurka vähemaks.
Kui kasutada suuremat coolerit on detonatsioonioht tunduvalt väiksem ja seega ei tõmmata ka süütetabelit nii maha.
Üldiselt mõjutab antud juhul ilmselt õhukogus rohkem tulemust, kuna külma õhku mahub mootorisse rohkem.
Tehase cooleriga on suhteliselt märgatavalt tunda, kui kuskil ummikutes istudes vahejahuti interheateriks muutunud on.
Peale aju resetti alustatakse kõige varasema nurgaga ja vastavalt detonatsiooni esinemisele tõmmatakse süütenurka vähemaks.
Kui kasutada suuremat coolerit on detonatsioonioht tunduvalt väiksem ja seega ei tõmmata ka süütetabelit nii maha.
Üldiselt mõjutab antud juhul ilmselt õhukogus rohkem tulemust, kuna külma õhku mahub mootorisse rohkem.
Tehase cooleriga on suhteliselt märgatavalt tunda, kui kuskil ummikutes istudes vahejahuti interheateriks muutunud on.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.