Mitsubishi Lancer Evolution VII´2002 - tt

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Mul on tekkinud mõned küsimused - äkki on siin teadjaid?
Esimene küsimus on seoses Intercooleri watersprayga.
Millist vedeliku sinna talvisteks tingimusteks valada?
Kas mingi piirituse ja vee segu?
Teine küsimus on turbotimeri kohta: millist on kõige lihtsam Mitsule paigaldada ja kasutada?
Kas auto uksed sulgedes ja alarm peale pannes asi jääb toimima nii, et DEFA lõugama ei haka?
Kolmas küsimus on seoses juhiistmega:
Kuidas oleks võimalik seda madalamale paigaldada - tuleb seal palju lõigata ja keevitada?
Neljas küsimus on seoses spidokaga: Kas keegi eestis pakub sellele mingit kleebist, mis kataks kinni mph skaala ja asendaks selle kmh skaalaga?
enkei
Postitusi: 66
Liitunud: 04.05.2006 18:35

Postitus Postitas enkei »

talvel tõmba spray paak kuivale ja pole midagi vaja sinna sisse valada.külm õhk jahutab talvel
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

See sai juba tehtud jah.
enkei
Postitusi: 66
Liitunud: 04.05.2006 18:35

Postitus Postitas enkei »

apex turbo timer.lihtne kasutada ja on pisikene.ausalt öeldes polegi teistega kokku puutund
http://www.ktmotorsport.gr/images/APEX_ ... _TIMER.jpg
Miku
Postitusi: 19
Liitunud: 10.02.2006 12:12
Kontakt:

Postitus Postitas Miku »

www.evonet.ee
223kw/523nm
ando100
Postitusi: 3
Liitunud: 12.04.2007 2:19

Postitus Postitas ando100 »

mul sama HKS timer, rahul sellega.
Kui Usast tellima hakkad, vaata, et Metric systeemi oma valid.
Enda kogemusest:
timer toimib. Signa ja timer koos yhest puldilevajutusest ei toimi. Kuna, kes paigaldasid timeri ei teadud ööd ega mytsi sellest signast. Nyyd on nii, et pult toimib koos kesklukuga+ timer töös, mitte signaga. Kunagi Subaruga oli sama teema päevakorral, Mariine lahendas kiirelt ja positiivselt. Nii et signa läks peale ja uksed lukku koheselt, samal ajal timer töötas. Yhe puldivajutusega.
Praegu pean siis iga kord peale 1 min ( timeri aeg) alarmi eraldi puldist peale panem.. Kui keegi teab head lahendust, palun PM mulle.
Sul vbla aitab Defa paigaldaja.
Igapäevaselt:
mugav lihtne kasutus. Enamasti mul näitab km/h, istub rooli peal.
Päeval norm, pimedas on yliere. Sageli lylitan pimedas välja. Võimalust "maha keerata" ei ole või pole mina seda leidnud.
evilevo;)
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Sai nädalavahetusel natuke auto kallal nokitsetud.
Kapoti tuulutusribid olid juba päris kõvasti oma musta värvkatet kaotanud - sai uuesti mustaks värvitud.
Lähitulede elemendid said Philipsi +30% pirnid (kahjuks ei näita need siiski praktiliselt mitte midagi).
K&N-i filter sai asendatud Pipercrossi mudelikohase filtriga.
Jokkerist sai ostetud Graystoni porilapakate toorikud 300x500x3 mm, millest, võttes aluseks Ralliarti porikummide foto netist, sai välja lõigatud sobivad detailid ning need auto kõlge kinnitatud.
Originaal käigukangi nupp lendas kõrge kaarega autost välja ning asendus OMP ümmarguse nupuga.
Silberist sai ära tellitud Evo IX esistange nubrialuse adapter (võimaldab kasutada juhipool pikka reg märki), mis väikese modimise järel vabastab cooleriesise reg märgist.
Mõned fotod pühapäeva hommikust:
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kas see on mingi optiline pete või on viimasel pildil tagumine velg väikese kõksuga (ülaosas)?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Tegelikult ei ole optiline pete, velg on tõesti selle koha pealt sirge.
Kuna velg õhku peab, ei hakanud seda puutuma ka - sõidu aeg tunda ei anna.
Kevadeks käib nii või teisiti uue velje otsing - suure tõenäosusega jään Kosei kergete velgede juurde.
Lisaks sellele veljele on autol iluvigu nagu sigu :oops:
Kevadel tuleb mõlemad stanged täielikult renoveerida (tagastangele tuleb võibolla Evo IX swap) ja parempoolne tagauks tuleb pahteldada-värvida, aga ausaltöeldes ega seda autot välimuse järgi ju ei ostnudki ning värvitöödega on nii-ehk-naa arvestatud.
rainer
Postitusi: 11
Liitunud: 09.04.2006 13:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rainer »

Signa saad korda kui vahetad infrapuna mahuandurid mikrolaine andurite vastu.
marauder
Postitusi: 155
Liitunud: 06.07.2006 10:37
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

Mis need lapakad maksid ja mis nende körgus umbes on?
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Vahepeal olen auto kallal ka natuke nokitseda saanud - installitud sai Walbro 255l/h pump ja sai ette võetud ka "grommeti" (WG solenoidi stutsi sees käiv pisike hülss, mis stutsi sisemõõtu vähendab) deinstall - inglaste väide, et see pisike asi kipub väljakookides kergesiti kaotsi minema, vastab tõele - õnneks leidsin julla siiski maast üles.
Eile sai enese rahustuseks paigaldatud esimene lisanäidik, mis annab aimu turbo rõhust - tulemuseks see, et I,II ja III käiguga hoiab 1,5 bar-i (stockis peaks max rõhk jääma 1,0 bar-i kanti) ülerõhku, IV ja V käiguga käib 1,7 bar-i peal ära - no FC :wink:
Kõige suuremaks probleemiks kella installimisel sai vaakumi vedamine salongist mootoriruumi - no ei ole kohta, kust selle saaks läbi vedada.
Minu installi puhul tuli appi sõber 14-ne metallipuur ja alumiiniumtoru, et terav plekk vaakumvoolikut ära ei lõhuks.
Kui aga juba kapotiall mässamiseks läks siis sai installitud ka HKS SSQV bov, mida sai terve eilse õhtu regullitud, et avaneks piisavalt madalal rõhul (ei teeks liiga turbo labadele, seda tagurpidi käima ajades) ja, et samas klapp ka lekkima ei hakaks.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kummipunni on lihtsam kasutada tulemüüri aukude sees ja tulemus jääb originaalilähedasem.
Neid saab erinevates mõõtudes näiteks Ben-ist ja AutoeEksperdist.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Jama selles, et seal kohas, kust ma puurida sain on kahekordne plekk ja kahe pleki vahel u 30 mm tühja maad.
Suletud