Audi Coupe GT turbo 87a. - vuchmann

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
vuchmann
Postitusi: 38
Liitunud: 12.11.2007 22:09
Asukoht: Elva

Audi Coupe GT turbo 87a. - vuchmann

Postitus Postitas vuchmann »

Paneme ka oma masina siis siia üles.Autoks siis Audi Coupe GT 87a.Sai ostetud omale u.3 kuud tagasi.Originaalis oli tal peal 2.2 100kW mootor.Alguses oli masin selline:
Keegi tarkpea oli ette aretanud mingid kahtlased tuled(ei teagi mille omad,aga vaeva oli kõvasti nähtud nendega)
Pilt
Pilt

Tänaseks päevaks on siis tehtud järgmised asjad:
Kõik puksid on vahetatud,esituled on originaalid ja mootor on nüüd turboga MC1 121kW.Alles täna pimedas sain uue mootoriga teha väikse proovisõidu.Vajab veel veidi seadistamist.

Kuu aega vanad pildid siis:
Pilt
Pilt

Plaanis on veel auto värvida,teised veljed alla ja chip(165kW) paigaldada.
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Njaa, olen päris palju seda autot sõitmas näind, ega sellised kupee audid jäävad silma.
Mis sa tast chipid, sebi uus korralik sisselase ja pane progeaju peale. Saad parema tulemuse ja parema ülevaate mootoris toimuvast.
Sul on see mehaanilise pritsega mootor?
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

Sellel peaks ju k-jet pritse veel olema, millel pole nagu midagi chippida :? :?:
HP
Postitusi: 361
Liitunud: 04.02.2007 11:01
Asukoht: Võru

Postitus Postitas HP »

citizen kirjutas:Sellel peaks ju k-jet pritse veel olema, millel pole nagu midagi chippida :? :?:
Aju juhib süüdet ja kontrollib boosti. Kui õieti mäletan siis saab ka küttesegu veidi muuta.

Auto on ilus aga sellise mootortiga poole vedune kõlbab ainult kummi põletamiseks :-D
BEST ET11.051@207km/h
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

K-Jet on oma olemuselt suhteliselt mõttetu pritse.
Pane parem EFi peale, nõuab veidi tegelemist aga sama rõhu juures saad oluliselt rohkem jõudu juurde koos kordades etema sõidetavusega.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
vuchmann
Postitusi: 38
Liitunud: 12.11.2007 22:09
Asukoht: Elva

Postitus Postitas vuchmann »

Raceboy kirjutas:K-Jet on oma olemuselt suhteliselt mõttetu pritse.
Pane parem EFi peale, nõuab veidi tegelemist aga sama rõhu juures saad oluliselt rohkem jõudu juurde koos kordades etema sõidetavusega.
Kas/kus keegi tegeleb selle EFi paigaldusega?Palju kogu kompott maksab?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Keegi ikka tegeleb :)

Lisaks programmeeritavale ajule on vaja pihusteid (vähemalt 440cc, u. 2000-3000kr), jahutusvedeliku ja õhutemperatuuri sensoreid (u. 200 ja 200kr), TPS (kasutatuna u 300-400kr), kütuselatti koos regulaatoriga (võibolla sobib 20v turbo oma), väntvõlli andur paigaldada jne.

Lisaks paigaldus kogu värgile. Reaalselt, kui ise suudad sellega hakkama saada, on Megasquirti kasutades hinnaks umbes 12 000-14 000 krooni, VEMS-i kasutades 18 000-20 000 krooni.

Aretamist on omajagu, ise olen selle Porsche 924-de peal läbi teinud mõned korrad.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta