Nissan 200sx 1.8 124Kw "Aigo"
-
- Postitusi: 30
- Liitunud: 02.03.2006 21:10
- Asukoht: Võru
See kell sai sinna algul lihtsalt prooviks pandud, et vaadata mis rõhku turbo üldse puhub ja siis sai natuke rõhku tõstetud. Sellepärast need juhtmed nii sinna said ka pandud. Aga kuna see eelmine omanik sellel autol oli laisk nagu siga siis ei viitsinud ta seda kella sealt enam ära võtta või juhtmeid korralikult ühendada ja nii need sinna jäid.
njahm kuid seal oli vaakumi jaoks pandud klaasipesuri voolik mis oli vanaks jäänd ja rabe ja kokku pressitud ... selle näitaski survet mingi 0.7 bar... peale vaakumvoolikute vahetamist viskas ikka pöördes üle 1 bar'i ja siis hakkas puterdama... ehk siis ei ole enam segu ka õige... ning wg'l on ka vardalt vint maha kruvitud... no ega vigu on ja ega tegelikult ei kurda... talv pikk veel ees ju
aga siiski mu süda ei saa rahu, et kui spidoka 100 pealt nagu vabalangemise 180 peale teeb siis miks ta puterdama ei hakka??? või sellel ei spido läbi aju
hondadel käib läbi aju nagu enamik autodel ikka ja kui spido korra lollitab siis läheb aju kohe safe mode reziimi eriti kui aut kast nagu mul nisul
aga siiski mu süda ei saa rahu, et kui spidoka 100 pealt nagu vabalangemise 180 peale teeb siis miks ta puterdama ei hakka??? või sellel ei spido läbi aju
hondadel käib läbi aju nagu enamik autodel ikka ja kui spido korra lollitab siis läheb aju kohe safe mode reziimi eriti kui aut kast nagu mul nisul
uus-vana turbo käes ja homsest siis töökojas soojas hakkan vahetama... ning vaatan üle ka, et mis sest sumpsi värgist saab...
Küsiks ka, et oskab ehk keegi pajatada midagi Fighteri signa kohta mille turbo taimer ka olemas... kahjuks täpset marki ei mäleta või ikka on kavalam turbo timer eraldi ja signa eraldi ikka
hind tuleks peaaegu sama
Küsiks ka, et oskab ehk keegi pajatada midagi Fighteri signa kohta mille turbo taimer ka olemas... kahjuks täpset marki ei mäleta või ikka on kavalam turbo timer eraldi ja signa eraldi ikka
hind tuleks peaaegu sama
http://www.h-dev.co.uk/manuals/NISSAN_S ... L%202a.pdfAigo kirjutas:nüüd viskab juba vaikselt koppa ette... mulle ei meeldi sõita linnas nii, et spido viskab vahepeal vabsee 160 pealekus see kiiruse andur on siis??? palun aidake... loodan muidugi, et aut kastiga varjandil kusagile mujale peidetud pole
Tiri alla, loe ja saad päris paljudele küsimustele vastused
Tänud Siim...
Aga siis tänase päeva toimetamisetst ka natukene:
sai siis nähtud 6 tundi vaeva ja turbo ära vahetatud. Täitsa vihale ajas see, et need jahutus vedeliku torud terasest on ning, et üldse seda turbot maha saada nii raske on
kuid hakkama ma sain ja nüüd enam suitsukatet ma teile pakkuda ei saa kahjuks.
See turbo mille ma maha võtsin lokksus igate pidi veel hullemini kui see mille Herr parm käest sain, Siit veel tänud.
Muidugi kohe kui sain "uut" turbot proovima minna sain esimesel kilomeetril kohe õhu lõdviku küljest lasta
pani kohe kapoti alt minekit ja ma kartsin kohe, et nüüd on midagi väga peetis kuid õnneks ei midagi
nüüd homme veel sumps ka korda teha ja peaks vaiksemalt ka käima hakkama
p.s. herr parm sa rääkisid midagi 0.7 bar-st kuid minul nüüd jookseb üle 1'e
ning tekkis vajadus BOV jaoks
Aga siis tänase päeva toimetamisetst ka natukene:
sai siis nähtud 6 tundi vaeva ja turbo ära vahetatud. Täitsa vihale ajas see, et need jahutus vedeliku torud terasest on ning, et üldse seda turbot maha saada nii raske on

See turbo mille ma maha võtsin lokksus igate pidi veel hullemini kui see mille Herr parm käest sain, Siit veel tänud.
Muidugi kohe kui sain "uut" turbot proovima minna sain esimesel kilomeetril kohe õhu lõdviku küljest lasta


nüüd homme veel sumps ka korda teha ja peaks vaiksemalt ka käima hakkama
p.s. herr parm sa rääkisid midagi 0.7 bar-st kuid minul nüüd jookseb üle 1'e
ning tekkis vajadus BOV jaoks
Reguleeri endal kõigepealt acutaatori varras õigesti ära.
Siis kontrolli, et acutaatori juhtimine õige oleks.
See, et sul üle 1bar puhub ei tähenda, et sul by-passi või BOV-i vaja läheb.
BOV ei tõmba kuskilt otsast su 1-e bar-ist boosti vähemaks.
Siis kontrolli, et acutaatori juhtimine õige oleks.
See, et sul üle 1bar puhub ei tähenda, et sul by-passi või BOV-i vaja läheb.
BOV ei tõmba kuskilt otsast su 1-e bar-ist boosti vähemaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Nojah, sinu jutust suurte reavahedega ei loe välja mille tarbeks sul seda BOV-i täpselt vaja läheb.
Aga üldiselt peaks tekkima lihtsalt "surge" mitte voolikuid lahti viskama.
Järelikult on voolikud nõrgalt kinnitatud või vale mõõduga.
Aga üldiselt peaks tekkima lihtsalt "surge" mitte voolikuid lahti viskama.
Järelikult on voolikud nõrgalt kinnitatud või vale mõõduga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
no hetkel veel originaal torustik ja ega ma kardan, et klambrid on ka tehasest saati puutumatta kuna need mis täna turbo vahetamiseks lahti kiskusin olid suht lahtiselt...
jutu jätkuks küsiks, et millega coolerit seest puhastada?? Mul cooleri seinad õlised ja no originaal pisike cooler veel ees ja hakkab juba kahtlus tekkima, et kas see jahutabki enam.
EDIT: garret oleks vüinud teha acctuatori varrastel 1'l tagurpidi vindi, et oleks lihtsam regullida aga näe ei saa ju... samas õige ka ei hakka igaüks kohe näppima
aga mul on acc vardal see reguleerimiseks ette nähtud pikk mutter suht lühikene ja kui veel pikendan seda siis jäävad vardad väga otsa peale
jutu jätkuks küsiks, et millega coolerit seest puhastada?? Mul cooleri seinad õlised ja no originaal pisike cooler veel ees ja hakkab juba kahtlus tekkima, et kas see jahutabki enam.
EDIT: garret oleks vüinud teha acctuatori varrastel 1'l tagurpidi vindi, et oleks lihtsam regullida aga näe ei saa ju... samas õige ka ei hakka igaüks kohe näppima
