Nissan 200sx 1.8 124Kw "Aigo"

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Greatmaster
Postitusi: 30
Liitunud: 02.03.2006 21:10
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Greatmaster »

See kell sai sinna algul lihtsalt prooviks pandud, et vaadata mis rõhku turbo üldse puhub ja siis sai natuke rõhku tõstetud. Sellepärast need juhtmed nii sinna said ka pandud. Aga kuna see eelmine omanik sellel autol oli laisk nagu siga siis ei viitsinud ta seda kella sealt enam ära võtta või juhtmeid korralikult ühendada ja nii need sinna jäid.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

njahm kuid seal oli vaakumi jaoks pandud klaasipesuri voolik mis oli vanaks jäänd ja rabe ja kokku pressitud ... selle näitaski survet mingi 0.7 bar... peale vaakumvoolikute vahetamist viskas ikka pöördes üle 1 bar'i ja siis hakkas puterdama... ehk siis ei ole enam segu ka õige... ning wg'l on ka vardalt vint maha kruvitud... no ega vigu on ja ega tegelikult ei kurda... talv pikk veel ees ju

aga siiski mu süda ei saa rahu, et kui spidoka 100 pealt nagu vabalangemise 180 peale teeb siis miks ta puterdama ei hakka??? või sellel ei spido läbi aju

hondadel käib läbi aju nagu enamik autodel ikka ja kui spido korra lollitab siis läheb aju kohe safe mode reziimi eriti kui aut kast nagu mul nisul
Pilt
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Krt. üli-segaselt kirjutad............. :x
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

uus-vana turbo käes ja homsest siis töökojas soojas hakkan vahetama... ning vaatan üle ka, et mis sest sumpsi värgist saab...



Küsiks ka, et oskab ehk keegi pajatada midagi Fighteri signa kohta mille turbo taimer ka olemas... kahjuks täpset marki ei mäleta või ikka on kavalam turbo timer eraldi ja signa eraldi ikka

hind tuleks peaaegu sama
Pilt
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

nüüd viskab juba vaikselt koppa ette... mulle ei meeldi sõita linnas nii, et spido viskab vahepeal vabsee 160 peale :x kus see kiiruse andur on siis??? palun aidake... loodan muidugi, et aut kastiga varjandil kusagile mujale peidetud pole
Pilt
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Aigo kirjutas:nüüd viskab juba vaikselt koppa ette... mulle ei meeldi sõita linnas nii, et spido viskab vahepeal vabsee 160 peale :x kus see kiiruse andur on siis??? palun aidake... loodan muidugi, et aut kastiga varjandil kusagile mujale peidetud pole
http://www.h-dev.co.uk/manuals/NISSAN_S ... L%202a.pdf

Tiri alla, loe ja saad päris paljudele küsimustele vastused
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

Tänud Siim...

Aga siis tänase päeva toimetamisetst ka natukene:

sai siis nähtud 6 tundi vaeva ja turbo ära vahetatud. Täitsa vihale ajas see, et need jahutus vedeliku torud terasest on ning, et üldse seda turbot maha saada nii raske on :? kuid hakkama ma sain ja nüüd enam suitsukatet ma teile pakkuda ei saa kahjuks.

See turbo mille ma maha võtsin lokksus igate pidi veel hullemini kui see mille Herr parm käest sain, Siit veel tänud.

Muidugi kohe kui sain "uut" turbot proovima minna sain esimesel kilomeetril kohe õhu lõdviku küljest lasta :lol: pani kohe kapoti alt minekit ja ma kartsin kohe, et nüüd on midagi väga peetis kuid õnneks ei midagi :)

nüüd homme veel sumps ka korda teha ja peaks vaiksemalt ka käima hakkama



p.s. herr parm sa rääkisid midagi 0.7 bar-st kuid minul nüüd jookseb üle 1'e

ning tekkis vajadus BOV jaoks
Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Reguleeri endal kõigepealt acutaatori varras õigesti ära.
Siis kontrolli, et acutaatori juhtimine õige oleks.

See, et sul üle 1bar puhub ei tähenda, et sul by-passi või BOV-i vaja läheb.
BOV ei tõmba kuskilt otsast su 1-e bar-ist boosti vähemaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

ei just see jama, et kui segusiibri sulgen nii annab kuskilt järgi... täna pani kapotialt juba üks osa sisselaske torustikust minema... kuid BOV oleks selle surve välja lasnud ja poleks torudel midagi juhtunud ju
Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Nojah, sinu jutust suurte reavahedega ei loe välja mille tarbeks sul seda BOV-i täpselt vaja läheb.
Aga üldiselt peaks tekkima lihtsalt "surge" mitte voolikuid lahti viskama.
Järelikult on voolikud nõrgalt kinnitatud või vale mõõduga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

no hetkel veel originaal torustik ja ega ma kardan, et klambrid on ka tehasest saati puutumatta kuna need mis täna turbo vahetamiseks lahti kiskusin olid suht lahtiselt...



jutu jätkuks küsiks, et millega coolerit seest puhastada?? Mul cooleri seinad õlised ja no originaal pisike cooler veel ees ja hakkab juba kahtlus tekkima, et kas see jahutabki enam.


EDIT: garret oleks vüinud teha acctuatori varrastel 1'l tagurpidi vindi, et oleks lihtsam regullida aga näe ei saa ju... samas õige ka ei hakka igaüks kohe näppima :lol: aga mul on acc vardal see reguleerimiseks ette nähtud pikk mutter suht lühikene ja kui veel pikendan seda siis jäävad vardad väga otsa peale
Pilt
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

Ilmselt kallata bensiini sisse ja siis loksutada oleks paras vahejahuti pesemiseks.

Mingis teemas oli see ka kirjutatud.
stk
Postitusi: 202
Liitunud: 17.04.2006 17:14

Postitus Postitas stk »

mis mõttega sa seda radikat vahetad?vaheta ennem kast õige kasti vastu ja siis hakka muid asju vaatama!
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

stk kirjutas:mis mõttega sa seda radikat vahetad?vaheta ennem kast õige kasti vastu ja siis hakka muid asju vaatama!
ma ei saa aru mida k seda automaat kasti karadvad... mind pole see siiamaani hammustanud...

ja mis radika vahetamisest sa jahud???
Pilt
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

keegi ei karda seda kasti, lihtsalt automaat kastiga on sõidumõnu nullilähedane ning ka sõiduvõtted on suht piiratud.
Suletud