Väike up siis kah.
Kuna masin seisis kuus kuud siis enam kuidagi ei saanud ma toimima juhi turvavööd, välja jookseb normaalselt, tagasi minna ei tahtnud väga aidates kah. Sai siiber asjast ning võtsin rulliku lahti... mässasin mis ma mässasin, asja ma temast ei saanud, sai klubikaaslase käest ostetud teine ning välja ta lihtsalt vahetatud, töötab.
Paika sai ka ükshetk aetud sumbutaja mis avariist oli natuke ebaloomulikku asendisse ennast keeranud. Et teda korralikult paika saada tuli asja kahest kohast lahti lõigata ning lõpuks lisada ka üks kinnitus, muidu kippus vastu tagadiffrit kolisema. Mõni aeg hiljem otsustas otsad anda downpipe ja edasise sumbutaja vahel oleva klambri üks polditest ning läbi ta sealt laskma hakkaski. Lahendus leidus suka lisamisega selle vahekoha asemele.
Kohale jõudsid ka tagastange koopasisesed kinnituskronsad ning sai tehtud veel viimased liimimised tagastangega ning kinnitatud asi omale kohale nii nagu peaks.
Kuna häält hakkas tegema roolilatt teatud kohas ning ka piduri võimendus oli nigelavõitu sai maha lammutatud kogu roolivõimu süsteem koos pumba ning viimseni kogu muu torustikuga. Loomulikult oli keegi spetsialist sinna õige rohelise õli asemel midagi muud valanud ning vastu vaatas sealt pruunikas kollakas vedelik. Igaks juhks oli mul juba ka kunagi varutud tagavaraks üks lisapomm ning välise vaatluse järgi paistis too ka korralikum olevat. Süsteemi kokku pannes selgus aga vastupidine asi, läbi mis läbi, teine pealolnud pomm tagasi ning mõnda aega saab sellega veel liigelda... kuid selge on see, et uut sinna lähiajal vaja on, pidurivõimendus ei ole teps mitte see mis ta olema peaks ning igahommikune BRAKE kiri kompuutris kinnitab sedasama... süsteemi rõhk liialt madal.
Ka esistangega sai vahepeal vaeva nähtud, avade ette tekkisid võrgud ning klaasriidest sai meisterdatud suunatulede kinnituskohad. Kuna töö järgneval päeval aeg nappis siis oma aega jäi ootama veel udutulede fiksaator koht ning kinnitused stange nurkadesse mis rattakoopasse ulatuvad.
Probleemiks on siiamaani jäänud udutuled ning helisignaal milledeni vool lihtsalt enam ei jõua, kaitsmed asjad kõik terved... eks peab kaevama veel.
Kuna valetas mul armatuuris olev temp seier (tema järgi hakkas 90C pealt vent juba tööle) siis sai ostetud uus multiandur ning too välja vahetatud. Lisaks sai tellitud ka järeljahutus pumba andur, nimelt töötab mul too koguaeg nii kui süüte sisse panen. Siiski uus andur viga ei parandanud

eks peab edasi uurima milles siis asi ikkagi.
Kui auto ostsin jäi silma kohe ventilaatori raami küljes olnud kobakas ning arvasin seda olevat kellegi isearetuseks, igatahel mädanes too lõpuks täiesti ära ning igaks juhuks ETKAs ringi kolamine andis tulemuseks hoopis selle, et tegu täiesti originaal vidinaga, tegu siis takistiga aeglase ventilaatori kiiruse jaoks. Uus juba olemas, ootab ainult külge installimist.
Lisaks avastasin veel põhjaall ringi vaadates, et bensiini filter täiesti roostekäkk seal all, et pole vist nagu ammu ka seda vahetatud ning uus ära ostetud, homme siis ka selle vahetus plaanis.
Aja jooksul oli masinal ka ära mädanenud karterituulutuse torustik... sai asendatud osa tuulutuse torustikust silikon lõdvikuga ning asi toimib jälle nii nagu peab. Vahetamist ootab veel üks klapp selles süsteemis, kuid eks ka selle kohe saabumisel ära vahetab.
Kõikse parem asi selle karterituulutuse korda tegemise juures on see, et peale seda taastus turbo rõhk:o testimisel on rõhk selkaga WG kaanega ning jäigema vedruga ilusti 1,5 peal kus ta varemalt ka oli. Ainukeseks loogiliselt mõeldavaks pean ma asja juures seda, et lekib toosama tagasilöögi klapp karterituulutuse süsteemis, eks peale selle vahetust on näha kas rõhk tuleb veel kõrgemale või mida ta üldse tegema siis hakkab kah.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.