BMW 335i aasta aega hiljem :)

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Selle testi tulemus oli tõesti nukker võrreldes jänki stendidega. Samas keskmine veerandmiili lõppkiirus on ca 104mph(täpsem võimsuse näitaja kui ET, sest pidamine ja stardi oskus on juhtidel/autodel erinevad). Auto kaal koos juhiga on ca 1600kg (1525kg+juht). Tqhq kalkulaator näitab selliste numbrite peale 309whp jõudu. Kui ka ET kalkulaatoriga proovida siis 13.5-13.6 aja sõitmiseks oleks ikkagi vaja kuskil 275-280whp.

http://www.dragtimes.com/BMW--335i-Drag-Racing.html
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Seal testis ongi ju "rattast" mõõdetud jõud...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Ahjaa, nad olid selle tehase mootori jõuga võrdlusesse pannud, see ajas segadusse. Seega samad tulemused mis usa stendides :)
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

335i vs S5
http://www.youtube.com/watch?v=aHj0zbhjLZI

Triumph of handling over power :)

Huvitav, et selliste testide valguses Audil on julgust enda esiveoliseid platvorme klassi kõige sportlikeimana reklaamida, parim näide on vast uue saabuva A4-ja pressiteade.
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Nüüd ka nelikveoline...
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

See nelikveoline on vaatamata oma 110kg suuremale tühimassile ka 0,1 sek 0-100km/h kiirem tagaveolisest. Eks see tuleb sellest et nelja rattaga on lihtsam jõudu maha panna.

335ix Coupe 6k man: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 0&cache=no

335i Coupe 6k man: http://www.autoweek.nl/carbasedata.php? ... 8&cache=no
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
KillFrenzy
Postitusi: 110
Liitunud: 21.08.2005 14:17

Postitus Postitas KillFrenzy »

Natuke offtopic, aga miks pole 335d tehtud ei manuaali ega neliveolist? Kas ei pea väändele vastu?
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Usun, et nelivedu 335d-le veel kindlasti tuleb. Aga võimsa disla otsas manuaal on väheke tobe sõita, automaadiga ikkagi parim kombo ja saab ka ju paddle shifteri roolile osta kui nii kangesti diisliga käike lapata tahad. Bensukal on manuaalil mõte, sest selline mootor teeb 335i-st ikkagi peaaegu sportauto, mootor armastab pööret ja ise sellist kombinatsiooni käikudega kontrollida on nauding.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

http://s22.photobucket.com/albums/b335/ ... nt=335.flv

335i Automaat, PROcede 1.47, drag radialid tehase 18 velje peal.
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Siim kirjutas: LSD järele lausa karjub see auto juba stock seades,
Ning seda ei pidavat ka saama tehasest, ainult aftermarket kraam.
Quaife-l on LSD pakkuda. Masinatele, mis toodetud pärast 2007 maikuud, millel ei ole vahetatav diffrisisu, pakutakse võimalust osta täiskomplektne differ ja vana saadad neile tagasi. Hinnaklass jämedalt koos transakuludega edasi-tagasi ca. 45 000.

Käike võiks sama modifikatsiooni raames saada ka lühemaks, siis oleks juba lahe.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

BMW's Newest Hell on Wheels - 135i

40kg kergem, 0-100 saavutab 0.2 seki kiiremini kui seda tagaveoline 335i ja seda kitsama tagarehviga!

hinda pole veel avalikustatud, kuid tõenäoliselt 335i-st odavam
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

niipalju kui otsingud tulemust andsid siis väljundvõllid on samad mis e38 suure mootoriga autodel- sellest lootus et saab kasutada sellele mõeldud sisu.
täna aga autot üles tõstes selgus et differ on absoluutselt teise ehitusega. nimelt seal kus väljuvad poolassiotsad, peaks olema poltidega kinnitatud kaaned kuid neid seal pole. tundub, et taldriku saab välja hoopis seestpoolt poltidega blokeeringu lahutamisel kolmeks osaks. sellest ka nii naljakas keskosa pilt turnermotorspordi lehel:

http://www.turnermotorsport.com/html/de ... -100-00008
auomaatkastiga autol kasutatakse aeglasmat difrit kui manuaaliga. järgmiseks prooviks leida automaatkastiga difri mis jääks harjutamiseks blokeeringu ehitamisel
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Lõpuks siis 335i V2 vs E92 M3 kiirendus testitud.

Lühidalt:

the 335i V2 is a very fast car and faster to 200 km/h than a M3 E92

http://www.m5board.com/vbulletin/showth ... eld&page=3

Testi ajal oli turboautodele soodus jahe ja niiske ilm. Samas tegu siiski ainult 1300 USD maksva tarkvaramodifikatsiooniga :) Kui sooja ilmaga oleks V2 võrdne E92 M3-ga, siis ikkagi tegu müstiliselt kõva bang-for-the-buck tootega.

PS! Osalenud V2 täpsed modid: V2 had the Vishnu V2 tune + Hi Flow Catted Downpipes (Ultimate Racing) + catback exhaust (Vishnu). Kokku kõik vidinad on ca 3500 USD - tegemist siis 100% bolt-on juppidega. Tüüp sõitis 99okt tanklakütusega.

Omaniku enda kommentaar: i had reduced the power(90%) during this runs. And there are maps with more power coming.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Turboga autot on loomulikult väga odav kangemaks keerata. Samas need kiirenduse andmed ei räägi veel midagi. Auto ei ole ainult sirge peal peenestamiseks ja kurvilisel teel on siiski raske M3'le vastu saada.

Rototesti dünos on jälle huvitavaid autosid olnud: http://www.rri.se/index.php?DN=34
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Turboga autot on loomulikult väga odav kangemaks keerata.
See vist ei ole siinse foorumi liikmetele tõesti eriliseks uudiseks. Eriline on 335i puhul aga tarkvaramodiga saavutatav võimsuse kasv võrreldes tehase numbritega, tegu on kõige põnevama (mootoriga) turboautoga mida hetkel poest osta saab. Siit ka minu ehk (liigne? :)) entusiasm.
Samas need kiirenduse andmed ei räägi veel midagi.
Räägivad ju väga palju tegelikult, aktiivse sõidustiiliga juhil igapäevakasutuses on lõbu laialt sellise 335i-ga. Kiirendus parem kui uuel M3-l, jõud ning vääne madalamalt ja laiemas vahemikus saadaval.
Auto ei ole ainult sirge peal peenestamiseks ja kurvilisel teel on siiski raske M3'le vastu saada.
Rajal muidugi M3-le vastu ei saa ja M3 pakub hoopis teistlaadset tunnet kõrgepöördelise V8-ga ja erineva vedrustuse/piduritega.
Vasta