K: pidurid paremaks
Süsteemi ruumala muutmisega olenevalt kas väiksemaks või suuremaks peaks muutuma pedaali nö "erksus".
Kui paned suurema kolviga supportid, siis pead rohkem tallama pärast pedaaali, et asja maksimaalselt ära kasutada.
Kui väiksema kolviga, siis vähem.
Vähemalt loogiliselt võttes peaks nii olema.
Peasilindrit vist peale läbimõõdu muud moodi eriti ei hinda, kuna tavaliselt kolvikäiku pole neil antud.
Kui paned suurema kolviga supportid, siis pead rohkem tallama pärast pedaaali, et asja maksimaalselt ära kasutada.
Kui väiksema kolviga, siis vähem.
Vähemalt loogiliselt võttes peaks nii olema.
Peasilindrit vist peale läbimõõdu muud moodi eriti ei hinda, kuna tavaliselt kolvikäiku pole neil antud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Suurema kolviga supportile valab ju kohe ka rohkem vedelikku sisse, et peasilindris vedeliku tase normis oleks ... ?
Kuidas Subaru nelja kolviga esisupportitel on, voolik tuleb ju ikka üks supportile külge nagu kahe kolvilisel. Ja voolik on vist veidi erinev varasema mudeli omast. Kuidas vedelik teise poole kahe kolvini jõuab ? Sadulas endas mingid kanalid ?
Ideejärgi peaks midagi sõltuma ka suppordikolvide ja peasilindri enda kolvikäigust, et kas need peaksid kuidagi vastavuses olema ?
Aga samas, kui kolvikäik on lühem, aga kolvi maht suurem, peaks idee järgi piduripedaalikäik lühenema. ABS-ita pidurite puhul kaob siis ära pidurite doseeritavus, kui pidurid liiga järsult võtavad.
Näiteks Legacyl, kui mu mälu ei peta, annavad kataloogid kolme erineva läbimõõduga piduri peasilindrit. Ongi vast siis erinevate pidurite jaoks, mis erinevate mootoritega peal on.
Ning ka vanal Legacy Turbol on tema tootmisaja (1998-1994) jooksul olnud kahe erineva läbimõõduga silindritega esimesed kahekolvilised sadulad. Ühel on 2x44 kolvid ja teisel 2x43 kolvid. Järgmisel Impreza GT-l on samuti 2x43 kolvid.
Aga peasilindrit pakkus kusagilt kataloogist vaadates neile ühte ja samat
23,81 mm läbimõõduga.
Nii, et segadust, kui palju.
Kuidas Subaru nelja kolviga esisupportitel on, voolik tuleb ju ikka üks supportile külge nagu kahe kolvilisel. Ja voolik on vist veidi erinev varasema mudeli omast. Kuidas vedelik teise poole kahe kolvini jõuab ? Sadulas endas mingid kanalid ?
Ideejärgi peaks midagi sõltuma ka suppordikolvide ja peasilindri enda kolvikäigust, et kas need peaksid kuidagi vastavuses olema ?
Aga samas, kui kolvikäik on lühem, aga kolvi maht suurem, peaks idee järgi piduripedaalikäik lühenema. ABS-ita pidurite puhul kaob siis ära pidurite doseeritavus, kui pidurid liiga järsult võtavad.
Näiteks Legacyl, kui mu mälu ei peta, annavad kataloogid kolme erineva läbimõõduga piduri peasilindrit. Ongi vast siis erinevate pidurite jaoks, mis erinevate mootoritega peal on.
Ning ka vanal Legacy Turbol on tema tootmisaja (1998-1994) jooksul olnud kahe erineva läbimõõduga silindritega esimesed kahekolvilised sadulad. Ühel on 2x44 kolvid ja teisel 2x43 kolvid. Järgmisel Impreza GT-l on samuti 2x43 kolvid.
Aga peasilindrit pakkus kusagilt kataloogist vaadates neile ühte ja samat
23,81 mm läbimõõduga.
Nii, et segadust, kui palju.
Väiksem rattakolbide kogupindala vähendab kõige muu samaks jäädes pedaali käiku, aga sama pidurdusjõu saamiseks peab kõvemini vajutama. Suurema pindalaga vastupidi.
Väiksem peasilindri läbimõõt suurendab kõige muu samaks jäädes pedaali käiku, aga sama pidurdusjõu saamiseks peab nõrgemini vajutama. Suurema läbimõõduga vastupidi.
See kõik on teooria. Praktikas läheb see peale mis parajasti käepärast on ja kui pedaal on pärast liiga raske, siis tuleb lihtsalt trenni teha
Väiksem peasilindri läbimõõt suurendab kõige muu samaks jäädes pedaali käiku, aga sama pidurdusjõu saamiseks peab nõrgemini vajutama. Suurema läbimõõduga vastupidi.
See kõik on teooria. Praktikas läheb see peale mis parajasti käepärast on ja kui pedaal on pärast liiga raske, siis tuleb lihtsalt trenni teha

paluksin abi inimestelt kes on paigaldanud umbes-täpselt 2cm suuremad pidurikettad! nimelt, kas selline vahe on tuntav tavaliikluses vöi jääb see siiski peenhäälestuse pärusmaale ringrajaautodel? tegu oleks siis 262 mm välja vahetamisega 282 mm-sega + suuremad piduriklotsid. kas peaks ka tagumiste ketaste kallale minema, et asi nn. tasakaalu jääks?
ette tänades, Kaur.
ette tänades, Kaur.
Enne kui lahmima kukud võiks endale paar tõde selgeks teha ja lisaks veidi kogemusi omada.puna kirjutas:Ketta suurus ja klotsid siiski sõltub kuumenemisest.
Linnaliikluses seda ilmselt eriti ei tunne.
Teine teema on kuskil rajal.
Mis jamate selliste juradega.
pange kohe keraamilised kettad ja klotsid.
siis tahaks näha kes veel köhib, et üle kuumenevad.
Kuidas su esimesest lausest aru saada? Äkki peaks vastupidi olema? Ja vahet suurematest ketastest-klotsidest tunneb ka linnaliikluses.
Keraamilised ei ole nii üheselt head, ka neil on oma puudused ja mitte väikesed.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Jesper kirjutas:Väiksem rattakolbide kogupindala vähendab kõige muu samaks jäädes pedaali käiku, aga sama pidurdusjõu saamiseks peab kõvemini vajutama. Suurema pindalaga vastupidi.
Väiksem peasilindri läbimõõt suurendab kõige muu samaks jäädes pedaali käiku, aga sama pidurdusjõu saamiseks peab nõrgemini vajutama. Suurema läbimõõduga vastupidi.
See kõik on teooria. Praktikas läheb see peale mis parajasti käepärast on ja kui pedaal on pärast liiga raske, siis tuleb lihtsalt trenni teha
Enda autole on paigaldatud ette 4 kolviga brempod ja taha kah suuremad sadulad ja kettad.Peasilinder jai mul originaal.
Tulemus on selline,et pedaali kaik muutus suts pikemaks,kuid,et saavutada maksimaale pidurdus joud(koik neli ratast plokki naiteks 60km/h) selleks tuleb nuud oluliselt vaiksema jouga pedaali vajutada ja pidurid on kovasti tundlikumad kui tava e30-ne pidurid.
Kokkuvottes mitte ukski asi ei muutunud halvemaks

How Big Is Your Turbo
Täpselt sedasi avaldubki.kui väiksem pedaalile vajutamise jõud välja jätta
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;