SPM vs. SCAT kepsud.

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

SPM vs. SCAT kepsud.

Postitus Postitas altz »

tere,

Niisiis kellel on üleval mainitud kepsudega kogemusi, võiks sõna sekka öelda.
Kuidas on kvaliteet? (täpsus,kaal, tugevus?)
Kumba neist kahest eelistada?
Minu valitud kepsudel hind täpselt ühte auku, nii et see pole hetkel argument.
Palju nad üldse taluvad? (H-profiili mõtlen) 200hp per keps?

kõik kommentaarid/mõtted tere tulnud :)
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

Enda opelil SPM- toodang, ülemised (sõrme) puksid mõõdust väljas ja külmana kolisevad mõnuga :oops: , eks see talv saab lahendust otsima hakata. :? Tugevuse kohta ei oska öelda, sest endal veel väikeste võimsustega tegemist.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

nissanil spm kepsud ja üks oli ka mõõdust väljas juba uuena. sai tehtud uus puks pronksgrafiidist võ grafiitpronksist vms.
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Endal SPM viiene komplekt sees, kontrollitud ja kaalutud, kõik oli nii nagu peab ... õnneks. Enivei tulevad kõik need H-profiil kepsud ühest ja samast kohast.
Samas, "osta ja pane külge" asjad on vaid PO kepsud, kõiki muid soovitatakse kontrollida.
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

RFL kirjutas:nissanil spm kepsud ja üks oli ka mõõdust väljas juba uuena. sai tehtud uus puks pronksgrafiidist võ grafiitpronksist vms.

Äkki jagat infot kus/kes teeb?
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

minu autot ehitab Marko Mättik Villuklubist, aga ta saatis selle kepsu kuskile tegemisse. ei mäletagi palju maksis, kuigi suvel alles tehti. infot: www.villuclub.ee
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

SPM kepsud, ei mingist kolinat ja ~350+hp ei olnud probleemi.
soomlased ja rootslased kasutavad suht palju oma projektides, hinna ja kvaliteedi suhe paigas ;)
pauter on kindel ost kui ~1000hp plaanis, hind ka x2 kallim
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

RFL kirjutas:minu autot ehitab Marko Mättik Villuklubist, aga ta saatis selle kepsu kuskile tegemisse. ei mäletagi palju maksis, kuigi suvel alles tehti. infot: www.villuclub.ee
Tänud :)
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Selge..oskab keegi mõne võimekama soome/rootsi projekti lingi ka anda, kus antud tooteid kasutatakse? Huvitab just asjade taluvus...et kaugele võib minna, siis teaks arvestada ka muude komponentide valikul.

tänud vastanuile :)
Kasutaja avatar
Raimo
Postitusi: 160
Liitunud: 13.04.2006 19:04

Postitus Postitas Raimo »

altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Selge,tänud... leidsin ka mõned volvo high-hp projektid kus SPM sees.
Paistab et 150-200jõudu/per keps kannatavad kenasti kui ülelahe numbreid uskuda...
Minupoolt võib teema lukku panna kui kellelgi miskit lisada pole enam :)
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Olen kasutanud Eagle, Carillo, Pauter, Crower ja SPM kepse. Nendest SPM on olnud ainuke mis on vajanud individuaalselt kepsu mõlema otsa tasakaalustamist. Mõõtude poolest pole minul probleeme olnud. Pärast tasakaalustamist on piisavalt head tänavatehnika tarbeks.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Vasta