Paar päeva kollitas autot mingi anomaalia, nimelt ei läinud auto enam käima, ujutas küünlad üle suhtkoht hetkega.
Täna sain lõpuks asja uuesti käima ja sõitma, ~10x sai küünlaid maha keritud ja kuivatatud, nüüd saan juba 1. silindri küünla suht kiiresti kätte

Loomulikult jõudsin ka aju enne autopealt maha kruvida ja stim boardiga testida, kartes pihusti draiverite viga.
Põhjus siis ilmselt küünaldes, mis olid küll ainult 200km sõitnud.
Nimelt panin algul in case detonatsiooniläve ülespoole viimiseks 2 kraadi külmemad küünlad külge.
Esimesed 3 päeva töötas ja sõitis auto ilusti, käivitus ka ilusti.
Üks hetk enam garaažis käima ei läinud.
Lõpuks aitas originaal kuumusastmega küünalde külge kruvimine ja auto oli võimalik gaasiga mängides töös hoida.
Loomulikult olin vahepeal ka pihustite takistid ära installinud ja see keeras alumise otsa segu ka puutaha.
Huvitav on see, et originaal küünaldega ei ole seda effekti enam, et auto on peale kohapeal pikemalt tiksumist alt otsast väga uimane.
Ilmselt olid 2 kraadi külmemad küünlad liiga karmid ja ei suutnud segu täielikult süüdata.
Sõidan veidi aega originaalidega ja vaatan mis nägu nad on.
Prooviks võib nüüd peale seade uuesti paika saamist neid 2 kraadi külmemaid küünlaid uuesti proovida ja vaadata mis nägu nad peale 100km läbimist on.
Aga mõtekam oleks vist 1 kraad külmemaid küünlaid proovida.
Sidur libiseb nüüd veel hullemini kui enne, tunudb nagu küünlad mõjutasi veidike mootori erksust ka.
Vaja ju enda naha peal ära proovida, ka skülmematest küünaldest ka reaalset kasu on.