K: Head ideed, mida Standalone võiks sisaldada.

Arutelu erinevate standalone ajude üle

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

arvo
Postitusi: 23
Liitunud: 24.07.2007 16:17
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arvo »

Raceboy kirjutas:Pöördeid loeb enamasti selline kiip nagu adaptive variable reluctance sensor amplifier. Selle levinuim tüüp on LM1815, mis suudab lugeda korraga kuni kahe erineva sensori andmeid.
Jah see on interface anduri ja aju vahel. Teeb andurist tulevast mürasest analoogsignaalist ilusa digisignaali, mis ajusse läheb. Otseselt RPM arvutamisest ei tea ta midagi.
[Edit]Tuhnisin just VEMS-i source koodis natuke. Kui on kasutusel missing tooth primary trigger, siis arvutatakse rpm ühe mootoripöörde aja jargi (aeg on teada 4 mikrosekundi täpsusega), kui aga oli kasutusel väntvõlli süüte triger, siis tundus see arvutus käivat süüteperioodide pealt ( ehk siis 2-sil mootori korral 1 mootoripöörde, 4 sil mootori korral 1/2 mootoripöörde jne) kestvuse järgi.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

arvo kirjutas: Jah see on interface anduri ja aju vahel. Teeb andurist tulevast mürasest analoogsignaalist ilusa digisignaali, mis ajusse läheb. Otseselt RPM arvutamisest ei tea ta midagi.


Ok, nagu ma aru saan, siis sina mõtled umbes nii, et pöörded loetakse anduriga, mis kõigepelat converdib pulsid analoog signaaliks ja siis LM1815 converdib analoog signaali tagasi digital (ehk siis 0 või 1 signaal) ehk siis jällegi impulsiks.. kas ainult mulle tundub see mõttetu, et teha digital->analog->analog->digital?

Muidu hea, et inimesed räägivad, päris huvitav lugeda.

Kas kellegil on äkki mõni hea mõte, mis auto CAS'i kasutada, mis oleks lihtne ja suhteliselt odav?
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Breakaway
Postitusi: 49
Liitunud: 05.04.2006 16:13

Postitus Postitas Breakaway »

It's not turbo lag, it's foreplay!
arvo
Postitusi: 23
Liitunud: 24.07.2007 16:17
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arvo »

Fos kirjutas: Ok, nagu ma aru saan, siis sina mõtled umbes nii, et pöörded loetakse anduriga, mis kõigepelat converdib pulsid analoog signaaliks ja siis LM1815 converdib analoog signaali tagasi digital (ehk siis 0 või 1 signaal) ehk siis jällegi impulsiks.. kas ainult mulle tundub see mõttetu, et teha digital->analog->analog->digital?
Loomulikult oleks mõttetu teha digital->analog->analog->digital.
Tavaliselt andur aga annab välja selle analoogsignaali,mida siis LM1815 võimendab ja töötleb. Kui andur väljastaks juba digisignaali, siis poleks kogu LM1815-t üldse vaja.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Küsimus laiemale ringile. Kui pikk on 1.8L R4 mootori IPW sisselaske takti ajal ja tühikäigul (külma mootoriga,aku pingel 12V)? Lihtsalt baasarv, millest lähtuda esmasel käivitamisel.

EDIT: unustasin, pihustid 440cc
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Minu 2,0 R4 mootoril on 10kraadise ilmaga kohe pärast käivitamist pulsilaius 3,4-3,5 ms. PRaegu täpselt ei mäleta ka, pole juba mitu päeva autot käima pannud.
Pihustid 440cc.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta