K: 3" RV väljalaske hind

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

S4BiT
Postitusi: 276
Liitunud: 16.03.2005 22:55

Postitus Postitas S4BiT »

vahe peaks isegi hääles olema
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mulle isiklikult meeldib RV toru ja põlvi kasutada selletõttu, et RV põlved on palju ilusamad kui tava summuti toru omad.
Tava must summutitoru põlv on suht rõve, põlve kohal toru diameeter muutub.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Selle RV toru ja üldse RV materjali nime all müüakse ka igasugust erinevat träni. Mõnel on mingi poolroostevaba, alumiiniumi- ja niklisisaldusega torud, mida nad ka roostevabaks nimetavad. Täis roostevaba on midagi muud ja see ei roosteta. Vahe on suur võrreldes tavalise musta toruga. Need alum. ja niklisisaldusega spetsiaalsed summutitorud on ka juba poole vastupidavamad.
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

Roostevaba kui selline on lai mõiste.
Roostevabal on mitu erinevat marki ja sulamit, kõige tavalisem ja soodsam 304 võtab siiski aegade möödudes roostekirme peale kuna talvel saab soola ja muud kemikaali. On olemas ka happekindel 316 mis on omakorda vastupidavam sooladele kuid muidugi ka üle 30% kallim. Sealt edasi on 321 mis titaani sisaldusega jne.
Üldiselt kui valmistada 304 roostevabast siis roostekirme küll tekib sinna kus kõige soojem (downpipe ) kuid kirmeks ta ka jääb, läbi ta mõnekümne aastaga kohe mitte kuidagi ei roosteta, ainult välimise ilu küsimus.
304 roostevaba on ka kõige laialdasemalt levinud.
Põhiline koht millega puuse pannakse on see kui roostevaba toru detailid keevitatakse tavalise keevitusega kokku, siis roostetavad keevituskohad kiirelt läbi ja paari aasta pärast laguneb torustik puzzleks laiali.
Korralik õigesti tehtud TIG keevitusega väljalase on aeganõudev, täpne ja loomulikult mitte kõige soodsam töö, kuid investeering omaette.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Olen päris palju näinud tavaline traat + AGA mix ja MIG'iga kokku lastud roostevabasi väljalaskeid ja paari aastaga pole lagunemise jälgi näha olnud.

Kui vähe rahakott kannatab, võik muidugi roostevaba traadiga lasta, kindluse mõttes.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Vasta