Ühtegi kiirenduse parameetrit ei oska peast ütelda. Ilmselt jääb 0-100 sinna 7 sekundi kanti. Turborõhku on tõstetud 0,9 barini.
Auto soetasin mõttega seda kunagi ka võistlustela kasutada kuid nüüd on ta siiski igapäevaauto ja sobib selleks ideaalselt.
Tõenäoliselt ei talla ta võistlusasfalti siiski kunagi.
Aga turbo läheb ka tal mõnikord katki.
Praegu peal juba kolmas turbo.
555vrx kirjutas:see siis nagu kupee Rover esiveoline?
Milline kupee?
Kõik Roverid peale uue 75-e on esiveolised
Päris nii traagiline see asi ikka ei ole. Rover teatavasti tähistas sel aastal oma 100. aastapäeva alates esimese auto tootmisest. Kuni 1984 olid kõik Roverid tagaveolised (va üks turbiiniconcept) - esimene esiveoline Rover valmis koostöös Hondaga 1984 aastal. Alles sealt edasi on Roverid esiveolised. Ka Rover 75 on üldjuhul esiveoline (tutvustati kui 'the best front-wheel drive car in the world'). Tõepoolest toodetakse Rover 75 ka tagaveolisena, aga seda ainult ühes konfiguratsioonis - koos Mustangilt pärineva 4,6-liitrise V8'ga...
Kupee turbo Roverist oli jutt, mudel 220 vist oli. Ainuke sellinne Eestis vist Mellil ongi
Imelik, et nii suhteliselt suurt ja võimast autot toodavad esiveolisena
555vrx kirjutas:see siis nagu kupee Rover esiveoline?
Milline kupee?
Kõik Roverid peale uue 75-e on esiveolised
Päris nii traagiline see asi ikka ei ole. Rover teatavasti tähistas sel aastal oma 100. aastapäeva alates esimese auto tootmisest. Kuni 1984 olid kõik Roverid tagaveolised (va üks turbiiniconcept) - esimene esiveoline Rover valmis koostöös Hondaga 1984 aastal. Alles sealt edasi on Roverid esiveolised. Ka Rover 75 on üldjuhul esiveoline (tutvustati kui 'the best front-wheel drive car in the world'). Tõepoolest toodetakse Rover 75 ka tagaveolisena, aga seda ainult ühes konfiguratsioonis - koos Mustangilt pärineva 4,6-liitrise V8'ga...