Ostan K27
K27 on nii haruldane, et vaevalt seda keegi veel pakub. K27 ei ole lihtsalt nii levinud kui K24 ja K26 mida on lademetes liikvel...
K27 kasutasid: Audi Sport Quattro, BMW 745i ja Porsche mingid mudelid (võib olla veel keegi). Neil kõigil on ka sellest K27-st erinevad modifikatsioonid ja osadel puudub ka vesijahutus, samuti on need "doonorautod" praeguseks juba väga haruldaseks muutunud.
Aga mina sinu asemel üldse sellist "kiviaegset" suurt turbot ei ostaks. Pane uus ja korralik. Näiteks Garret GT30R või GT35R (need on kuullaager turbod, mis reaalses elus tähendab väiksemat turbo lag'i, kui tavalisel sama suurel turbol).
Aga kui huvi on siis võid ju selle hübriidi ehitamisega mässata...
K27 kasutasid: Audi Sport Quattro, BMW 745i ja Porsche mingid mudelid (võib olla veel keegi). Neil kõigil on ka sellest K27-st erinevad modifikatsioonid ja osadel puudub ka vesijahutus, samuti on need "doonorautod" praeguseks juba väga haruldaseks muutunud.
Aga mina sinu asemel üldse sellist "kiviaegset" suurt turbot ei ostaks. Pane uus ja korralik. Näiteks Garret GT30R või GT35R (need on kuullaager turbod, mis reaalses elus tähendab väiksemat turbo lag'i, kui tavalisel sama suurel turbol).
Aga kui huvi on siis võid ju selle hübriidi ehitamisega mässata...

BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Hello,Silwer kirjutas:K27 on nii haruldane, et vaevalt seda keegi veel pakub. K27 ei ole lihtsalt nii levinud kui K24 ja K26 mida on lademetes liikvel...
K27 kasutasid: Audi Sport Quattro, BMW 745i ja Porsche mingid mudelid (võib olla veel keegi). Neil kõigil on ka sellest K27-st erinevad modifikatsioonid ja osadel puudub ka vesijahutus, samuti on need "doonorautod" praeguseks juba väga haruldaseks muutunud.
Aga mina sinu asemel üldse sellist "kiviaegset" suurt turbot ei ostaks. Pane uus ja korralik. Näiteks Garret GT30R või GT35R (need on kuullaager turbod, mis reaalses elus tähendab väiksemat turbo lag'i, kui tavalisel sama suurel turbol).
Aga kui huvi on siis võid ju selle hübriidi ehitamisega mässata...
muidugi lõpuks on tee sinna aga kuna praegu niipalju muid kulutusi sellele autole tulemas siis lootsin selle natuke edasi lükata(gt30r on valikuks).K26 flansiga GT30R vist kõige soodsam mis leidsin 1150eur-i.Aga tänan soovituste eest siiski ja eks elame näeme mis korraga rahaliselt võimalik.
Regards,
Porkee
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
K27 modifikatsioonid on minu teada laialt levinud ka veoautodel. Seega ka rekkalammutustesse tasuks helistada. Tsehhi toodanguna olevat k27 koopia täiesti uuena saadaval ca 6-7k eest?!?! Faktiliselt ei oska kahjuks öelda, kus täpselt neid müüa on või mis kvaliteediklassi need omavad.
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
K27 on seepärast hea, et selle külma osa annab Porsche K26 külge väga lihtsalt panna, ja tulemus on väga hea.
Mul seisab sama asi ees, ja ma ei paneks Garretit ega muud seepärast ka, et Porsche kasutas siiski KKK turbosid. Veidi kinnine mõtlemine võibolla, aga mulle isiklikult on nö autentsus tähtis.
Mul seisab sama asi ees, ja ma ei paneks Garretit ega muud seepärast ka, et Porsche kasutas siiski KKK turbosid. Veidi kinnine mõtlemine võibolla, aga mulle isiklikult on nö autentsus tähtis.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Palju sa oma K26/8 külma osa eest tahad muidu? On müüa?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kõik mis on originaal ei pruugi alati olla kõige parem valik, kui autentsus nii tähtis siis ikka jätaks K26K27 on seepärast hea, et selle külma osa annab Porsche K26 külge väga lihtsalt panna, ja tulemus on väga hea.
Mul seisab sama asi ees, ja ma ei paneks Garretit ega muud seepärast ka, et Porsche kasutas siiski KKK turbosid. Veidi kinnine mõtlemine võibolla, aga mulle isiklikult on nö autentsus tähtis.
üks GT30R peaks ka varsti eestimaa pinnnale sattuma. Eks panen pildid üles kui see siin on. Aga KKK27 portida, clippida, ja väljalaset ja kaant teha, peaks spoolup ka suht normaalne jääma. Gt30R-i eelis on ehk see et konkreetselt portimise töö jääb ära kuna spoolup peaks ilma selletagi suht hea olema. On ju paigaldatud neid ka 1.8l autodele, 2.5 peaks selle vilesse suht kiiresti ajama :DAga mina sinu asemel üldse sellist "kiviaegset" suurt turbot ei ostaks. Pane uus ja korralik. Näiteks Garret GT30R või GT35R (need on kuullaager turbod, mis reaalses elus tähendab väiksemat turbo lag'i, kui tavalisel sama suurel turbol).
[/url]
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Üks asi autentsus, kuid performance JA autentsus on teine asi
K27 läheb väga hästi ka 2.0 mootorile, loomkatsel tõestatud.

K27 läheb väga hästi ka 2.0 mootorile, loomkatsel tõestatud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;