Ostan K27

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
porkee
Postitusi: 140
Liitunud: 20.03.2005 23:12

Ostan K27

Postitus Postitas porkee »

külmamaosa v terve turbo kui ok hind.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Laki Tuuningu Eero pakkus kunagi sellist. Pärit oli see BMW 745i pealt...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
porkee
Postitusi: 140
Liitunud: 20.03.2005 23:12

Postitus Postitas porkee »

Silwer kirjutas:Laki Tuuningu Eero pakkus kunagi sellist. Pärit oli see BMW 745i pealt...
Tänud-see pakkumine juba käes aga igaks juhuks otsin veel variante(loe odavamaid).
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

K27 on nii haruldane, et vaevalt seda keegi veel pakub. K27 ei ole lihtsalt nii levinud kui K24 ja K26 mida on lademetes liikvel...

K27 kasutasid: Audi Sport Quattro, BMW 745i ja Porsche mingid mudelid (võib olla veel keegi). Neil kõigil on ka sellest K27-st erinevad modifikatsioonid ja osadel puudub ka vesijahutus, samuti on need "doonorautod" praeguseks juba väga haruldaseks muutunud.

Aga mina sinu asemel üldse sellist "kiviaegset" suurt turbot ei ostaks. Pane uus ja korralik. Näiteks Garret GT30R või GT35R (need on kuullaager turbod, mis reaalses elus tähendab väiksemat turbo lag'i, kui tavalisel sama suurel turbol).

Aga kui huvi on siis võid ju selle hübriidi ehitamisega mässata... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
porkee
Postitusi: 140
Liitunud: 20.03.2005 23:12

Postitus Postitas porkee »

Silwer kirjutas:K27 on nii haruldane, et vaevalt seda keegi veel pakub. K27 ei ole lihtsalt nii levinud kui K24 ja K26 mida on lademetes liikvel...

K27 kasutasid: Audi Sport Quattro, BMW 745i ja Porsche mingid mudelid (võib olla veel keegi). Neil kõigil on ka sellest K27-st erinevad modifikatsioonid ja osadel puudub ka vesijahutus, samuti on need "doonorautod" praeguseks juba väga haruldaseks muutunud.

Aga mina sinu asemel üldse sellist "kiviaegset" suurt turbot ei ostaks. Pane uus ja korralik. Näiteks Garret GT30R või GT35R (need on kuullaager turbod, mis reaalses elus tähendab väiksemat turbo lag'i, kui tavalisel sama suurel turbol).

Aga kui huvi on siis võid ju selle hübriidi ehitamisega mässata... :)
Hello,
muidugi lõpuks on tee sinna aga kuna praegu niipalju muid kulutusi sellele autole tulemas siis lootsin selle natuke edasi lükata(gt30r on valikuks).K26 flansiga GT30R vist kõige soodsam mis leidsin 1150eur-i.Aga tänan soovituste eest siiski ja eks elame näeme mis korraga rahaliselt võimalik.
Regards,
Porkee
quattromees
Postitusi: 79
Liitunud: 07.12.2004 1:04
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas quattromees »

K27 modifikatsioonid on minu teada laialt levinud ka veoautodel. Seega ka rekkalammutustesse tasuks helistada. Tsehhi toodanguna olevat k27 koopia täiesti uuena saadaval ca 6-7k eest?!?! Faktiliselt ei oska kahjuks öelda, kus täpselt neid müüa on või mis kvaliteediklassi need omavad.
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

K27 on seepärast hea, et selle külma osa annab Porsche K26 külge väga lihtsalt panna, ja tulemus on väga hea.
Mul seisab sama asi ees, ja ma ei paneks Garretit ega muud seepärast ka, et Porsche kasutas siiski KKK turbosid. Veidi kinnine mõtlemine võibolla, aga mulle isiklikult on nö autentsus tähtis.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
porkee
Postitusi: 140
Liitunud: 20.03.2005 23:12

Postitus Postitas porkee »

Tänud kõigile,kuid turbo käes ja asi juba töös seega müüa heas korras kkk k27 kuumaosa.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Palju sa oma K26/8 külma osa eest tahad muidu? On müüa?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

K27 on seepärast hea, et selle külma osa annab Porsche K26 külge väga lihtsalt panna, ja tulemus on väga hea.
Mul seisab sama asi ees, ja ma ei paneks Garretit ega muud seepärast ka, et Porsche kasutas siiski KKK turbosid. Veidi kinnine mõtlemine võibolla, aga mulle isiklikult on nö autentsus tähtis.
Kõik mis on originaal ei pruugi alati olla kõige parem valik, kui autentsus nii tähtis siis ikka jätaks K26
Aga mina sinu asemel üldse sellist "kiviaegset" suurt turbot ei ostaks. Pane uus ja korralik. Näiteks Garret GT30R või GT35R (need on kuullaager turbod, mis reaalses elus tähendab väiksemat turbo lag'i, kui tavalisel sama suurel turbol).
üks GT30R peaks ka varsti eestimaa pinnnale sattuma. Eks panen pildid üles kui see siin on. Aga KKK27 portida, clippida, ja väljalaset ja kaant teha, peaks spoolup ka suht normaalne jääma. Gt30R-i eelis on ehk see et konkreetselt portimise töö jääb ära kuna spoolup peaks ilma selletagi suht hea olema. On ju paigaldatud neid ka 1.8l autodele, 2.5 peaks selle vilesse suht kiiresti ajama :D

[/url]
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Üks asi autentsus, kuid performance JA autentsus on teine asi :)

K27 läheb väga hästi ka 2.0 mootorile, loomkatsel tõestatud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
porkee
Postitusi: 140
Liitunud: 20.03.2005 23:12

Postitus Postitas porkee »

Raceboy kirjutas:Palju sa oma K26/8 külma osa eest tahad muidu? On müüa?
Ei oska küsida aga võime kokku saada,vaata asi üle ja paku midagi kui huvi.
cmf
Postitusi: 62
Liitunud: 04.12.2004 21:00
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas cmf »

Endiselt oleks vaja!
Porsche 951
Vasta