vabandan kui teema vales kohas ja vales klubis aga küsija suu päääääle EI lööda.
mis on vahet tavalisel difril ja plokk difril,ning pool plokk difril, kui sihuke asi ültse olemas on.......?????
olen kuuld kuskilt et plokk difril on keskmised hammasrattad kinni keevitatud,kas see jutt vastab tõele.
uurimus töö toimub opel omegale
difer
Olemas on mehaanilistest LSD-st 2 varianti
Thorsen lukk http://www.quaife.co.uk/shop_image.cfm/ ... fferential
ja Ketas lukk http://www.kaaz-sports.com/kaaz_parts/lsd.html
Konkreetsed näited on tasemel tegijate omad ja mõeldud spordiks.
Poolplokki pole olemas,see rahvakeeli släng.Ja muidugi ülejäänd on igast visco ja muud lukud+ise keevitatud nn.100% difrid.
Thorsen lukk http://www.quaife.co.uk/shop_image.cfm/ ... fferential
ja Ketas lukk http://www.kaaz-sports.com/kaaz_parts/lsd.html
Konkreetsed näited on tasemel tegijate omad ja mõeldud spordiks.
Poolplokki pole olemas,see rahvakeeli släng.Ja muidugi ülejäänd on igast visco ja muud lukud+ise keevitatud nn.100% difrid.
Re: difer
"Kemppi" ploki saad jah,kui keevitad difri sisu kokku. Kui eesmärgiks lihtsalt rallitada,siis väga hea ja odav lahendus. Tänavaautol natuke tüütu.megahabe kirjutas:vabandan kui teema vales kohas ja vales klubis aga küsija suu päääääle EI lööda.
mis on vahet tavalisel difril ja plokk difril,ning pool plokk difril, kui sihuke asi ültse olemas on.......?????
olen kuuld kuskilt et plokk difril on keskmised hammasrattad kinni keevitatud,kas see jutt vastab tõele.
uurimus töö toimub opel omegale