Nissan 300zx Viljar
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Peale võistlust summuti ja teised rehvid alla ja kodu poole sõit. Olime meeskonnaga ühel arvamusel, et üle ei pinguta. Rõhku ei tõsta ega proovimata asju ei proovi.Kuigi varu oli küll ja veel.Ja nagu näha, siis asi püsib ka koos (y)
Oli vaid korralikul rajal vaja starti õppida ja see kauaoodatud 10, ära sõita. Eks see on ka edu võti, et võistlus ei ole koht katsetamiseks.
10,9 on väga hea tulemus originaal aju, nukkade ja hoorattaga auto kohta. Ja käikke vahetasime nii, nagu ühele pereautole kohane:gaas maha, sidur alla ja järgmine käik.

www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Ma püüan natukene selgitada miks sinul ja sinu tiimi liikmetel hämming võis tekkida. Kui enamasti süttib punane kasvõi esimese kollase ajal (kui niipalju varastatakse), siis meil oli praegu progetud nii et näitab punast alles peale rohelise süttimist. Sõites võib see jätta petliku mulje, et mida krt - kui ma liikuma hakkasin siis ju ei läinud punane põlema ja kõik oli korras. Vaatasin ajavõtu logidest järgi, et paremal rajal võeti 8 punast ja vasakul 9. Praeguseks on asi juba ringi tehtud ja punane süttib kasvõi esimese kollase ajal.RICE BURNER kirjutas: Audi club Drag saigi läbi.
Haapsalu rada on parim Eestis. Kolm sõitu sai tehtud ja oligi 10,9sek käes.
10,5 oleks ilmselt Haapsalus olnud võimalik, kuid -0,016 sek müstiline punane tuli nullis selle võimaluse selleks korraks. Ega ma kurvasta, sest 11sek sai alistatud.
PS: palju õnne 11 sekundi alistamise puhul ka!
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Elu esimene punane oli. Pole muidugi enne naise vastu sõitnud
Jalg hakkas värisema vist.
Täiendasin edetabelit, kuid esi kümnesse ei saanudki.
http://www.dragtimes.com/Nissan--300ZX-Drag-Racing.html

Jalg hakkas värisema vist.
Täiendasin edetabelit, kuid esi kümnesse ei saanudki.
http://www.dragtimes.com/Nissan--300ZX-Drag-Racing.html
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Süsteemi on ehitatud selle mõttega, et ta võimalikult õige oleks ja üldiselt tunnustatud reeglitele vastaks. Pre-stage ja stage andurite vahemaa vastab reeglitele, samuti pirnide süttimise intervall. Küllap siis ikka see naine teisel rajal osutus seekord saatuslikuks:)RICE BURNER kirjutas:Elu esimene punane oli. Pole muidugi enne naise vastu sõitnud![]()
Jalg hakkas värisema vist.
5) sõiduki laiust (vt joonis 86B) peab mõõtma sõiduki pikiteljega rööbiti olevate tema külgede puutetasapindade vahelise kaugusena. Arvesse tuleb võtta kõik väljaulatuvad jäigalt kinnitatud osad, välja arvatud:xjan kirjutas:Gabariite loetakse ju peegli servadest ja need on õnneks üsna pirakad
/.../
g) peeglid ja teised tahavaate seadmed;
/.../
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=12825218
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Sinu supra dyno pole ma kusagil küll näinud veel!Markel:pange siis enda graafik ka välja!
Vaataks ka huviga
Ma ei saa dyno numbritega kiidelda, sest mina olen peamiselt dynos seadistamas käinud. Eks peab ka Maximi stendis teile toredad numbrid hankima

Aga miilil Maximi suprale astusin kannale märksa väiksema jõuga. Nissani fenomen


www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
IMO on selleks dünoks siiski lõppkiirus veerandmiilil, see on juba ammu teada fakt, et kõige kenamad numbrid tulevad maximi juures ning kõige jamamad vanas Laki tuuningus 
225 vs 213 on 100-200 hobust kindlasti vahet(ma masse ei tea)
igatahes kenad numbrid mõlemad ja ärge neid autosi siis dragsteriteks muutke
btw Markel chekka oma signatuur üle

225 vs 213 on 100-200 hobust kindlasti vahet(ma masse ei tea)
igatahes kenad numbrid mõlemad ja ärge neid autosi siis dragsteriteks muutke

btw Markel chekka oma signatuur üle
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Mis mu signatuuril viga??? Edit: Vist leidsin, et üks T liiast
Aga reaalsete tulemustega saame rääkida siis kui me rootsis ära käime , siis saab juba kindlama taustaga kriipse pabereilt taga ajada.
Igatahes on 300ZX väga raju arvestades tõesti originaalosade rohkust.
Markel

Aga reaalsete tulemustega saame rääkida siis kui me rootsis ära käime , siis saab juba kindlama taustaga kriipse pabereilt taga ajada.
Igatahes on 300ZX väga raju arvestades tõesti originaalosade rohkust.
Markel
Supra MKIV 3.0T 1000+HP 9.2@256 - SOLD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Galant VR4 TT 2001 12.7@180- SOLD
Efini RX-7 RZII 435HP 1994 LHD
Ei tahaks küll õel olla, aga näiteks käisid Laki dünos erinevad autoesindused riigihangete jaoks paberit samas, et auto kw-id vastavad soovitud nõuetele. Tulid numbrid, mis olid passis kirjas. Nüüd käivad Maxi juures ja tulemus sama ehk autod näitavad passi numbreid.IMO on selleks dünoks siiski lõppkiirus veerandmiilil, see on juba ammu teada fakt, et kõige kenamad numbrid tulevad maximi juures ning kõige jamamad vanas Laki tuuningus
Need numbrid, mis dünod näitavad, muutuvad suureks ja väikseks siis, kui süda ütleb, et oleks rohkem tahtnud või "spetsialistid" kukuvad kaagutama, et seda on ülemõistuse palju. Selgeks tuleb endale teha see, kuidas dünod mõõdavad ja siis pole seda plärcumist nii palju.
Viljarile... minuarust pole su jõunumbrid su probleem. Su meeletu uisutamine on murelikuks tegev. Abx uus kast, tagasild ja laiad rehvid.
Seljuhul peaks need dünod ikka väga mõõda panema, kui nad samu andmeid , mis passis näitavad. Passis on võimsus mootorist mõõdetud, eelnimetatud dünodes rattast. Juhul, kui 55kw auto näitab ka nendes dünodes 55kw, siis düno valetab kõvasti juurde..GSI kirjutas: Ei tahaks küll õel olla, aga näiteks käisid Laki dünos erinevad autoesindused riigihangete jaoks paberit samas, et auto kw-id vastavad soovitud nõuetele. Tulid numbrid, mis olid passis kirjas.
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere