Ei olnud ka ruumi eriti, et teha equal length.
Samas ei ole ka sellel nii tuntavat vahet. Oluline on, et torude ühenduskoht oleks ideaalne.
Madis oma S14 peal tõestas seda mulle. Kõik torud tal vist eri pikkusega aga ühenduskoht ideaalseks aetud.
Tulemus on see, et originaal kollektoriga võrreldes on vahe nagu öö ja päev.
Kollektori torude pikkused mõjutavad ainult spoolup-i, mitte võimsustulemust.
Võimsustulemust mõjutab torude läbimõõt, mis minul sai veidi overkill, kuna paremat mõõtu toru kätte ei sattunud.
Võib-olla tõesti mingi väike vahe oleks aga see on ilmselt nii amrginaalne.
Milleks näha vaeva vales kohas?
M20 turbokad sõidavad originaal malmkolledele tehtud U ühendustega 400+ jõudu.
Patrikul peaks samasugune lahendus olema ja spool-up on selline, et karju appi, gaasipedaali ei pidavat puudutadagi saama.
Sama moodi on Madise S14-nel, vähemalt väljast kuulates.
Mis puudutab kiiresti ehitamist, siis siht peab silmeees olema













 (Ei kujuta ette mis keerised minu keevitatud koldes tekivad kuna mul jäi keskele ikka paar randikest lausa ja 2ne kuusk pole seest pooltki nii sile) Ise arvan, et enamvähem samapikkused kolde torud pole eriline eelis eri mõõtu torude ees ja kui ei saa ühepikkuseid teha pole eriti mõtet punnitada ka selle suunas et nad enamvähem sama pikad oleksid aga mida mina ka tean
  (Ei kujuta ette mis keerised minu keevitatud koldes tekivad kuna mul jäi keskele ikka paar randikest lausa ja 2ne kuusk pole seest pooltki nii sile) Ise arvan, et enamvähem samapikkused kolde torud pole eriline eelis eri mõõtu torude ees ja kui ei saa ühepikkuseid teha pole eriti mõtet punnitada ka selle suunas et nad enamvähem sama pikad oleksid aga mida mina ka tean  




