Olen siin erinevaid teemasid lugenud aga siiski on paar küsimust õhku jäänud.
1.8T mootoril on tehasest ette antud 2.5 bar rõhku. Originaal kütuserõhu regulaator on 3 bar`ine.
Kui suurt rõhku peaks originaal pihustid välja kannatama?
Kui võimasd need pihustid üldse on?
Mis saab, kui ma vahetan rõhuregulaatori 4bar`ise vastu?
Loodetavasti pole liiga lollid küsimused.
Tom
Kütuserõhu tõstmine VAG 1.8T mootoril
Kütuserõhu tõstmine VAG 1.8T mootoril
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. [url=http://www.audihooldus.ee]WWW.AUDIHOOLDUS.EE[/url]
Ibiza Cupra 1.8T
Ibiza Cupra 1.8T
Mida sa sellega saavutada üritad?
Kui regulaator on 3bar, siis see 2.5bar on antud ilmselt koos vaakumi reference-iga.
Kui regulaator on 3bar, siis see 2.5bar on antud ilmselt koos vaakumi reference-iga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.