Külma mootori pöörded kõiguvad

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Breakaway
Postitusi: 49
Liitunud: 05.04.2006 16:13

Külma mootori pöörded kõiguvad

Postitus Postitas Breakaway »

Niisiis.. kõigepealt info autost:
Mitsubishi Eclipse 1995 2.0 T
Mootoriks 4G63T
Mootor sai vahetatud EVO 3'e mootori vastu (samuti 4G63T). Enamus andureid sai vanalt mootorilt võetud, kuigi kõik on põhimõtteliselt samad.

Nii kui mootor soojaks saab, on pöörded ilusti kasvõi 750 rpm'i juures.
Külmast peast kõiguvad pöörded 1500-2000rpm'i juures.

Kontrollitud on:
Tühikäigumootor
TB nurga andur
TB risti ja põiki puhastatud.

Kuulan mõtteid ja soovitusi.
It's not turbo lag, it's foreplay!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tühikäigumootorit oled ka õlisogast puhastanud?

Kuigi üldiselt peaks selline kõikumine aju poolne keiss olema.
Lihtsalt mingi muu asi kutsub seda esile.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Breakaway
Postitusi: 49
Liitunud: 05.04.2006 16:13

Postitus Postitas Breakaway »

Mihkel kirjutas:Tühikäigumootorit oled ka õlisogast puhastanud?

Kuigi üldiselt peaks selline kõikumine aju poolne keiss olema.
Lihtsalt mingi muu asi kutsub seda esile.
Tühikäigu mootor on ka puhastatud...
It's not turbo lag, it's foreplay!
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

Breakaway kirjutas:
Mihkel kirjutas:Tühikäigumootorit oled ka õlisogast puhastanud?

Kuigi üldiselt peaks selline kõikumine aju poolne keiss olema.
Lihtsalt mingi muu asi kutsub seda esile.
Tühikäigu mootor on ka puhastatud...
Võta uuesti lahti ja loputa ala karpa puhastajaga korralikult ära ja siis surts wd40 ka sisse. Kui see ei mõju siis pole ilmselt asi mootoris. Kone vahetusega vaata andurite juhtmed ka kriitilise pilguga üle. Andurid ise võivad terved olla, aga...
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Breakaway
Postitusi: 49
Liitunud: 05.04.2006 16:13

Postitus Postitas Breakaway »

Ragnar kirjutas:
Breakaway kirjutas:
Mihkel kirjutas:Tühikäigumootorit oled ka õlisogast puhastanud?

Kuigi üldiselt peaks selline kõikumine aju poolne keiss olema.
Lihtsalt mingi muu asi kutsub seda esile.
Tühikäigu mootor on ka puhastatud...
Võta uuesti lahti ja loputa ala karpa puhastajaga korralikult ära ja siis surts wd40 ka sisse. Kui see ei mõju siis pole ilmselt asi mootoris. Kone vahetusega vaata andurite juhtmed ka kriitilise pilguga üle. Andurid ise võivad terved olla, aga...
Mootori liikumine sai pärast kontrollitud. Süüde sisse ja ühendasin otse pistikusse... see "nõel" liikus samamoodi nagu korras mootoril (oli kõrval proovida)
It's not turbo lag, it's foreplay!
aibast
Postitusi: 121
Liitunud: 27.06.2005 10:11

Postitus Postitas aibast »

kas mitte ei peaks olema pöörded külmast peast kõrgemad?
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
Breakaway
Postitusi: 49
Liitunud: 05.04.2006 16:13

Postitus Postitas Breakaway »

aibast kirjutas:kas mitte ei peaks olema pöörded külmast peast kõrgemad?
peavadki...
ilusti stabiilselt 1300 rpm'i juures ntx või allapoole
It's not turbo lag, it's foreplay!
Breakaway
Postitusi: 49
Liitunud: 05.04.2006 16:13

Postitus Postitas Breakaway »

sain vist süüdlase kätte... enam ei kõigu pöörded ning loodan, et ei hakka ka edaspidi.

Süüdlaseks oli FIAV (fast idle air valve).
It's not turbo lag, it's foreplay!
Vasta