Silver State Classic

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
peepp
Postitusi: 129
Liitunud: 09.10.2006 14:47
Asukoht: Saue
Kontakt:

Silver State Classic

Postitus Postitas peepp »

Tegu siis ühega nimekatest USA maantevõidusõitudest ja selle sügise võistlus just lõppes. Põhjus, miks asjast siin rääkida on, et ülelaadimisega autod ruulivad. Kõigepalt lühidalt võistluse sisust. Põhivõistluse distants on 90 miili Nevada kõrbes asuvat suhteliselt sirget ja hea kattega teed, mis tuleb läbida kas võimalikult kiiresti (unlimited klass) või etteantud keskmise kiirusega (klassid alates 95 mph kuni 180 mph). Tasemest annab ehk ettekujutuse 150 mph klassi esikolmik, kus võitja läbis distantsi ideaalajast 0,21 sekundit aeglasemalt ja kolmas koht 0,26 sekundit. Absoluutne rekord on hetkel keskmine kiirus 207,7 mph ehk 334 kmh, seda siis tavalisel maanteel 145 km distantsil !

Peale põhivõistluse korraldatakse veel miili ja 1/2 miili lõppkiirusvõistlust ja 0-100 mph-0 ning 0-200 mph-0 võistlust.

Võistluse tulemused on siin. Miilisõidu pani kinni vaid 2 l. mootoriga Evo II, 212 mph (341 kmh), teine koht Ultima GTR (1100 hj. LS2 TT) 209,8 mph ja kolmas koht Trans-Am (1400 hj. 540 cid procharged bigblock) 206 mph. Sama Evo võitis ka 0-200-0 võistluse Ultima ees. Väga ulmeline tulemus väikese mootoriga kandliselt ökoautolt. Nüüd tuleb veel lisada, et rada asub 2000 m. üle merepinna. 8)

Siin on video, kuidas seesama Evo sõidab ühel teisel miili lõppkiirusvõistlusel koguni 215,9 mph.

Muuseas Trans-Am tuli Norrastja mehed üritasid tõsimeeli uut rajarekordit, auto oli just Saksamaal sõitnud 394 kmh (244 mph) aga ju siis miski ei toiminud nii kui peab või röövis suur kõrgus liialt hj., neil jäi keskmiseks "ainult" 181 mph.

Väga sheff oleks norrakate kombel oma autoga usa'sse sõita ja sellisel üritusel osaleda. Muidugi enne peaks 1000+ hj. auto muretsema, mis kannatab 150 km järjest gaas põhjas sõita. :-D

Keda huvitavad kiirusvõistlused maanteedel, siis mõned lingid lugemiseks:

http://www.silverstateclassic.com/
http://www.openroadracing.com/
http://www.sorcrace.com/
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Väga huvitav ning piisavalt ebanormaalne :-D
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Olenka juba aastake huvi tundnud ORR'i vastu, panin ühe video ka opentracki foorumisse saamaks ettekujutust 200+ mph WOT sõitmisest nii......10-15 minutit järjest :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

kerge wow-effekt on praegu :)

heh, evo-l on turbo väga huvitavas kohas :)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

suht hea koht kui sumpsi ei ole vaja taha välja viia...
aga ega see turbo eriti pisike poiss ei olnud :evil:
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

2.0 4G63 mootori küljes on GT42R :) Auto kaalub koos juhiga 1250kg.
60 ft 1.365, 1/4 mile 8.974, lõppkiirus veerandmiilil 251kmh.

Pilt

Pilt

Pilt
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Usas on GT42 juba ammu (dragracingus) peetud 4 cyl mootoritele sobivaks. Kõik 6cyl mootorid peavad kasutama kas GT47 või GT55.

Kui õigesti aru sain vahetati käike natuke alla 10 000rpmi. Käigukast on Shepherd racingu poolt moditud.

Sheperdi enda Eagle Taloni pöörete piiraja oli minu mäletamist mõõda 11k rpmi peal.

Need 4G63 mootorid on uskumatud.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Selliste näitajatega jõutakse varsti tänavaautodega F1 turboajastu erivõimsuseni :)
Vasta