Mure
Mure
mure selline,peale suurema turbo ja väljalaske paigaldamist tekib fuel-cut(arvan sest lööb hinge kinni) kui järsku gaas põhja vajutada juba 0,1 bar juures.Kui sujuvalt vajutan ei teki seda.Proovisime kerdi auto chippidega millel ei ole veel kunagi fuel-cuti-ka 1,7bar-i juures aga tulemus sama.Samas tagant utlb musta ja tuld nagu oleks liiga rikas-kella järgi on ok.Mis keegi arvab?
Hello,zoom1 kirjutas:Fuel cuti puhul peaks ikka rämedalt kell lahaja segu peale lööma, ja kui see veel tuleb 0,1bar juures siis asi kindlasti milleski muus
seda nagu minagi arvan aga mõistatus ongi mis sellist asja tekitab.Nimetan teda fuel-cutiks kuna nii ta nagu väljendab ennast-gaas põhja-rõhk hakkb tõusma ja hõkk hing kinni ja kui hoian gaasi põhjas siis korraks laseb jälle minna ca 3-44 sek pärast ja kohe jälle hõkk kinni jne.
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
See jutt käib küll audi kohta, aga ehk annab mõtlemisainet:
I have run across a couple of 20V Turbo cars which had a 2224 code stored inside the ECU and were getting the overboost fuel pump cutout, even though the boost was only going up to 1.0-1.2 bar.
In the first case this would occur only when the throttle was quickly floored, and would not happen if the throttle was gradually opened all the way. In the first case, it ended up being a defective MAF sensor. In the other case it was only a poor connection at the MAF sensor.
Try using some contact cleaner on the MAF connector and terminals, and see if the overboost problem is eliminated.
Ma ei tea küll, kas Porsche õhulugejat kasutab, aga kui, siis võimaluse korral tasuks teist õhulugejat peale proovida...
I have run across a couple of 20V Turbo cars which had a 2224 code stored inside the ECU and were getting the overboost fuel pump cutout, even though the boost was only going up to 1.0-1.2 bar.
In the first case this would occur only when the throttle was quickly floored, and would not happen if the throttle was gradually opened all the way. In the first case, it ended up being a defective MAF sensor. In the other case it was only a poor connection at the MAF sensor.
Try using some contact cleaner on the MAF connector and terminals, and see if the overboost problem is eliminated.
Ma ei tea küll, kas Porsche õhulugejat kasutab, aga kui, siis võimaluse korral tasuks teist õhulugejat peale proovida...
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Kontrolli igaks juhuks kõik pistikud üle!
Bemmil turbot vahetades võtsime ka pool kapotialust laiali ning pärast unustasime õhukulumõõtja pistiku ühendamata.
Auto lõi ka samamoodi tagant julmalt tuld ning juba väga madala boostiga poos kinni.
Boostikell tegi ka imetrikke samal ajal.
Bemmil turbot vahetades võtsime ka pool kapotialust laiali ning pärast unustasime õhukulumõõtja pistiku ühendamata.
Auto lõi ka samamoodi tagant julmalt tuld ning juba väga madala boostiga poos kinni.
Boostikell tegi ka imetrikke samal ajal.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.