K:rõhk sissesõidu ajal

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

K:rõhk sissesõidu ajal

Postitus Postitas Siim »

Selline kysimus et kas alguses sissesõitu saaval autol on lubatud/soovitatav turbo rõhku tõsta kõrgemale kui tehas ettenäeb. Seda ma tean et remonti saanud turbol tuleb veidike lasta elada ennem suurema rõhu keeramist.
302hp/464nm
T6nis
Postitusi: 160
Liitunud: 09.12.2004 19:55

Postitus Postitas T6nis »

alguse sisses6idu ajal pole vist hea yldse laadima lasta :roll:
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

T6nis kirjutas:alguse sisses6idu ajal pole vist hea yldse laadima lasta :roll:
Seda ma ei tahaks uskuda, et päris ilma laadimiseta sõita, tehasest välja tulles oli tal ju ka turbo peal ja siis tuli ka ikka esimesd 1000km kindlalt kergemalt suhtuda gaasi pedaali. Pealegi ilma turbota sõites ju aju nn avarii reziimis minu teada :?
302hp/464nm
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ma soovitan kah sissesõidu ajal mitte palju pööret ja laadima lasta - rõngad ju pole veel nii tihedalt vastu hülsse ja siis võib heitgaase läbi lüüa kui rõhu peale lased :roll:
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

paar aastat tagasi kui isa küsis, vanast autost tulnud, et kuidas uutel autodel sissesõiduga on, siis vaatas müügimees imelikult, ja ütles, et sõida rahulikult.
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Miq kirjutas:paar aastat tagasi kui isa küsis, vanast autost tulnud, et kuidas uutel autodel sissesõiduga on, siis vaatas müügimees imelikult, ja ütles, et sõida rahulikult.
Väga hea kahemõtteline vastus,ega jah uutel autodel nii väga paanikat ei kuulutata,aga ega neid 40ks aastaks ei ehitata ka....keegi ei keela turborõhku kohe tõsta,aga kui autost hoolid,siis ei tee seda ja suhtud parema jalaga auto juhtseadmetesse ka üpris kerge survega. ;)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Olgu vanad või uued autod, sellist töötlemistäpsust pole veel autoehituses (ja ka mitte kosmosetehnikas) saavutatud, et asjad kohe ideaalsetes tolerantsides oleksid. Metall jääb metalliks, see tahab sissetöötamist. Igasugune jutt, et pole oluline vms, on jama. Iseasi, kuidas ja millisel autol seda tehakse. See erinev seinast seina. Fakt on see, et esimesed 500km elu eest kiirendada pole vaja, edasi ka mitte tihedalt. Paljuski sõltub sellest, mis õliga sissesõitu tehakse. Täissünti kohe valades ei ole rõngad ka pärast 3000km läbimist veel sisse töötanud täielikult. See kõik pole siin minu leiutatud jalgratas, vaid teave, mis on eluaeg racing-mootoreid (mitte Eestis siguleid!) ehitanud inimene mulle jaganud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

samas sisse sõidust oleneb kuidas mootor jääb... kas nn "lahtine mootor" või siis "kinnine mootor" ma arvan et enamus kes siin on saavad aru kuidas mootor lahtiselt käib. niimodi mõnusalt kiirendad... tunned ju kui mootor peab hakkama väänama siis lased gaasi lahti ja käigu vahetus ntx alla mäge kuskil teisega lased niimodi mõnusalt kergelt käib...


minuideoloogia :p
Vasta