Rõhukella paigaldus

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
zipper
Postitusi: 114
Liitunud: 29.08.2007 15:26
Asukoht: Tapa

Rõhukella paigaldus

Postitus Postitas zipper »

ostsin turbokella ja ei saa pihta mis kaasas oleva kolmikuga teha! õpetuses pole ühel otsal mingit kirja ega viidet! paljud on kindlasti seda ise paigaldanud ja peaks teadma!
singervinger
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2006 15:55

Re: Rõhukella paigaldus

Postitus Postitas singervinger »

zipper kirjutas:ostsin turbokella ja ei saa pihta mis kaasas oleva kolmikuga teha! õpetuses pole ühel otsal mingit kirja ega viidet! paljud on kindlasti seda ise paigaldanud ja peaks teadma!
Kolmik on selleks, et saaksid mõne olemasoelva vaakumvooliku pooleks saagida ja siis kolmikuga kokku tagasi ühendada nii, et kolmandast otsast läheks sinu voolik sinu rõhukella.
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Üldjuhul on selleks hea Wastegate'i aktiveerimis voolik...
singervinger
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2006 15:55

Postitus Postitas singervinger »

Molotov51 kirjutas:Üldjuhul on selleks hea Wastegate'i aktiveerimis voolik...
Oleneb kust see WG aktiveerimis voolik tuleb. Turbost tulles ei ole selle vahele T-d hea mõte panna, kuna meid huvitab ikkagi rõhk mis jõuab sisselaskesse, mitte rõhk mis tuleb turbost.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Vihjeks teile veel niipalju, et kui WG juhtimine tuleb otse kompressori poole küljest, siis ei näita kell ka vaakumit.
Kõige lollikindlam on see T toppida kütuserõhu regulaatori vooliku vahele.
Jälgiudes muidugi, et pärast kõik voolikud ilusti kokku tagasi saavad, vastasel juhul võib asi viletsalt lõppeda (kütuserõhu regulaatori reference-i puudumine).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
zipper
Postitusi: 114
Liitunud: 29.08.2007 15:26
Asukoht: Tapa

Postitus Postitas zipper »

aga kui manualBC ka vahele panna?? sellel on veel endal ka ju kolmik kaasas + controlleril endal 2 otsa... kas see kolmik on siis lisaks kella jaoks??
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

zipper kirjutas:aga kui manualBC ka vahele panna?? sellel on veel endal ka ju kolmik kaasas + controlleril endal 2 otsa... kas see kolmik on siis lisaks kella jaoks??
MBC võtab õhu kohe peale turbot.
Volvopower @400+
zipper
Postitusi: 114
Liitunud: 29.08.2007 15:26
Asukoht: Tapa

Postitus Postitas zipper »

aga mille jaoks MBC-l on T-liides kaasas kui tal endal ka ju 2 otsa olemas et kuhugi vahele sutsata?
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

zipper kirjutas:aga mille jaoks MBC-l on T-liides kaasas kui tal endal ka ju 2 otsa olemas et kuhugi vahele sutsata?
sellel MBC "kolmikul" on sees veel vedruga kuulklapp ;) mul on kuskil ka mingi segane joonis selle ühendamiseks,aga üks ots jäi minujaoks ikka arusaamatuks/üle :-D :oops:
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

MBC võid ühendada ka nii, et paned T wastegate juhtiva vooliku vahele, T'st tuleva vooliku otsa MBC'sse ja MBC'st edasi sisselaske rõhuvabasse osasse, ehk siis kuskile peale õhulugejat. Siis kui mbc kinni keerad, läheb kogu rõhk wastegate juhtimiseks, kui MBC lahti keerad, siis osa õhust läheb tagasi sisselaskesse ja wastegate "näeb" vähem rõhku. Arvatavasti selleks see T on kaasas ka, kui keegi tahab nii ühendada.

EDIT: sellist skeemi kasutab mitsu originaalis ja kindlasti mõned margid veel.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Rõhukella jaoks väljavõte ikka pärast drosselklappi st drosselist mootori poole sisselaskekollektorist - näitab siis nii alarõhku drosseli sulgemisel, kui ka ülerõhku drosseli avamisel.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Vasta