Rõhukella paigaldus
Rõhukella paigaldus
ostsin turbokella ja ei saa pihta mis kaasas oleva kolmikuga teha! õpetuses pole ühel otsal mingit kirja ega viidet! paljud on kindlasti seda ise paigaldanud ja peaks teadma!
-
- Postitusi: 63
- Liitunud: 15.10.2006 15:55
Re: Rõhukella paigaldus
Kolmik on selleks, et saaksid mõne olemasoelva vaakumvooliku pooleks saagida ja siis kolmikuga kokku tagasi ühendada nii, et kolmandast otsast läheks sinu voolik sinu rõhukella.zipper kirjutas:ostsin turbokella ja ei saa pihta mis kaasas oleva kolmikuga teha! õpetuses pole ühel otsal mingit kirja ega viidet! paljud on kindlasti seda ise paigaldanud ja peaks teadma!
-
- Postitusi: 63
- Liitunud: 15.10.2006 15:55
Vihjeks teile veel niipalju, et kui WG juhtimine tuleb otse kompressori poole küljest, siis ei näita kell ka vaakumit.
Kõige lollikindlam on see T toppida kütuserõhu regulaatori vooliku vahele.
Jälgiudes muidugi, et pärast kõik voolikud ilusti kokku tagasi saavad, vastasel juhul võib asi viletsalt lõppeda (kütuserõhu regulaatori reference-i puudumine).
Kõige lollikindlam on see T toppida kütuserõhu regulaatori vooliku vahele.
Jälgiudes muidugi, et pärast kõik voolikud ilusti kokku tagasi saavad, vastasel juhul võib asi viletsalt lõppeda (kütuserõhu regulaatori reference-i puudumine).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
sellel MBC "kolmikul" on sees veel vedruga kuulklappzipper kirjutas:aga mille jaoks MBC-l on T-liides kaasas kui tal endal ka ju 2 otsa olemas et kuhugi vahele sutsata?



Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
MBC võid ühendada ka nii, et paned T wastegate juhtiva vooliku vahele, T'st tuleva vooliku otsa MBC'sse ja MBC'st edasi sisselaske rõhuvabasse osasse, ehk siis kuskile peale õhulugejat. Siis kui mbc kinni keerad, läheb kogu rõhk wastegate juhtimiseks, kui MBC lahti keerad, siis osa õhust läheb tagasi sisselaskesse ja wastegate "näeb" vähem rõhku. Arvatavasti selleks see T on kaasas ka, kui keegi tahab nii ühendada.
EDIT: sellist skeemi kasutab mitsu originaalis ja kindlasti mõned margid veel.
EDIT: sellist skeemi kasutab mitsu originaalis ja kindlasti mõned margid veel.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies