Saab 9000 Aero 165kw 1995; Aeroman

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

aeroman
Postitusi: 18
Liitunud: 29.04.2006 13:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aeroman »

junsu kirjutas:se on tõesti tegija SAAB.juba välimus on hea.madal 8)

hea näha,et kellegil ikka kannatust ka on,et ni pikalt ühte autot ehitada.enamusel käib se ikka ostan-müün ja kahetsen :-D
Seda kannatust (jonni) mul jagub küll.Sulle väike külakost kah
http://picasaweb.google.com/jyrimazur/R ... 0604340418 kliki +/- Nissanipilte
SQR-i chipiga Nissan200sx.400+HP.Tüüp sõitis ringi,pesapallikurikas ukse küljetaskus.Rahumeelses Rootsi väikelinnas.Nagu Mad Max.
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
aeroman
Postitusi: 18
Liitunud: 29.04.2006 13:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aeroman »

540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
Joel
Postitusi: 109
Liitunud: 29.11.2004 18:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Joel »

Video lõpp oli eriti lahe :-D Kõva tulemus...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Kasutaja avatar
Iff
Postitusi: 17
Liitunud: 06.03.2005 23:36

Postitus Postitas Iff »

Kuidas sellega märja ilmaga sõita saab üldse? Pidamist ei tohiks küll pea ühegi käiguga olla, roolimist selle võrra rohkem jälle. Mul isegi viggeniga kadus esimesel kolmel käigul pidamine kui pöörded 2500-ni jõudsid. Seda siis niiske asfaldiga, kuivaga sama esimese-teisega ja tegu oli täiesti tehasekonfis masinaga. Aga edu igatahes
aeroman
Postitusi: 18
Liitunud: 29.04.2006 13:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aeroman »

Iff kirjutas:Kuidas sellega märja ilmaga sõita saab üldse? Pidamist ei tohiks küll pea ühegi käiguga olla, roolimist selle võrra rohkem jälle. Mul isegi viggeniga kadus esimesel kolmel käigul pidamine kui pöörded 2500-ni jõudsid. Seda siis niiske asfaldiga, kuivaga sama esimese-teisega ja tegu oli täiesti tehasekonfis masinaga. Aga edu igatahes
Ega ma märja ilmaga ei kipuks eriti.Aga rootsi sepad on hullud.Testsõit on nagu magustoit,ilmastikuolud eriti ei koti.Liiklus ka eriti mitte.Mina kobisin videokaameraga tagaistmele,Pampersid püksis.Frank ja Tobias kaifuitasid ees.Eks tal oli TCS peal.Kui vastutulevast autokolonnist hakkas üks tüüp mööda trügima oli sitt tunne küll(videos on seda kuulda ka).Frangi testsõidud on kõik sellised,et kui autost tervena välja tuled,oled mõnda aega kontaktivõimetu,lubad kirikule kroonlühtri annetada(pärast piirdud muidugi küünlajalaga)Tüüp on võistelnud SLC Endurance sarjas 8)
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

uskumatu, et originaal kast sellist pauku talub. fordil suutsin näiteks kolmaniku võrra tõusnud jõuga peavõlli hambad maha sõita. viga sai alguse küll laagri lahkumisest, mitte võlli enda kehva metalli tõttu, aga siiski.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

hea näha teisi esiveo ehitajaid :)
oled rada proovinud? kui kunagi rohkem vaba aega sooviks näha su masinat!
aeroman
Postitusi: 18
Liitunud: 29.04.2006 13:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aeroman »

Jaan kirjutas:uskumatu, et originaal kast sellist pauku talub. fordil suutsin näiteks kolmaniku võrra tõusnud jõuga peavõlli hambad maha sõita. viga sai alguse küll laagri lahkumisest, mitte võlli enda kehva metalli tõttu, aga siiski.
Stage 4-ga (310 hp) õnnestus minulgi difrihammakas hambutuks sõita.Tõsi keegi eelmine omanik oli see,kes kasti modis.Käigud olid lühemaks tehtud,et jõudu rohkem oleks.Stage 4 ja Low End Torque tegid oma töö :( Aga küll me ka sellest kastist jagu saame :-D
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
aeroman
Postitusi: 18
Liitunud: 29.04.2006 13:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aeroman »

Kuuno kirjutas:hea näha teisi esiveo ehitajaid :)
oled rada proovinud? kui kunagi rohkem vaba aega sooviks näha su masinat!
Rajani pole veel korralikult jõudnud :oops: Saabiklubi Miilil sai korraks Kiltsil üle raja jalutatud,neljanda käiguga pisut vajutatudki.Tulemuseks 226kmh ja plokikaanetihendi järjekordne õhtaleminek.Mootor on maas,läheb oma kodumaale tagasi.Seal pannakse terasrõngastihend pääle ja kevadel tõmbab näo taas naerule.Talvised plaanid on LSD,paint shop,mootoriruumi ventilatsioon ja veel nipet-näpet.
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
krss
Postitusi: 16
Liitunud: 19.04.2006 0:50
Asukoht: Turboklubi

Postitus Postitas krss »

Väga kõva töö ja kõva auto! Pilt
Hirmus uudishimu oleks teada, kas ja mida Sa selle auto kergemaks saamise nimel teinud oled või teha plaanid?
aeroman
Postitusi: 18
Liitunud: 29.04.2006 13:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas aeroman »

krss kirjutas:Väga kõva töö ja kõva auto! Pilt
Hirmus uudishimu oleks teada, kas ja mida Sa selle auto kergemaks saamise nimel teinud oled või teha plaanid?
Kui tõsisemaks andmiseks läheb...?Kõik ülearune välja!Päris kindlasti ei tule audiotuuningut,kuna muusikat ma tööst vadal ajal ei tarbi eriti ;) Carbon keredetailidega SAABi jaoks on lood vähe nirud,ainult "custom made" tuleb kõne alla.Kalliks läheb.Eks ma vaikselt kompan seda asjandust.
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
Vasta