Kuidas sellega märja ilmaga sõita saab üldse? Pidamist ei tohiks küll pea ühegi käiguga olla, roolimist selle võrra rohkem jälle. Mul isegi viggeniga kadus esimesel kolmel käigul pidamine kui pöörded 2500-ni jõudsid. Seda siis niiske asfaldiga, kuivaga sama esimese-teisega ja tegu oli täiesti tehasekonfis masinaga. Aga edu igatahes
Iff kirjutas:Kuidas sellega märja ilmaga sõita saab üldse? Pidamist ei tohiks küll pea ühegi käiguga olla, roolimist selle võrra rohkem jälle. Mul isegi viggeniga kadus esimesel kolmel käigul pidamine kui pöörded 2500-ni jõudsid. Seda siis niiske asfaldiga, kuivaga sama esimese-teisega ja tegu oli täiesti tehasekonfis masinaga. Aga edu igatahes
Ega ma märja ilmaga ei kipuks eriti.Aga rootsi sepad on hullud.Testsõit on nagu magustoit,ilmastikuolud eriti ei koti.Liiklus ka eriti mitte.Mina kobisin videokaameraga tagaistmele,Pampersid püksis.Frank ja Tobias kaifuitasid ees.Eks tal oli TCS peal.Kui vastutulevast autokolonnist hakkas üks tüüp mööda trügima oli sitt tunne küll(videos on seda kuulda ka).Frangi testsõidud on kõik sellised,et kui autost tervena välja tuled,oled mõnda aega kontaktivõimetu,lubad kirikule kroonlühtri annetada(pärast piirdud muidugi küünlajalaga)Tüüp on võistelnud SLC Endurance sarjas
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
uskumatu, et originaal kast sellist pauku talub. fordil suutsin näiteks kolmaniku võrra tõusnud jõuga peavõlli hambad maha sõita. viga sai alguse küll laagri lahkumisest, mitte võlli enda kehva metalli tõttu, aga siiski.
Jaan kirjutas:uskumatu, et originaal kast sellist pauku talub. fordil suutsin näiteks kolmaniku võrra tõusnud jõuga peavõlli hambad maha sõita. viga sai alguse küll laagri lahkumisest, mitte võlli enda kehva metalli tõttu, aga siiski.
Stage 4-ga (310 hp) õnnestus minulgi difrihammakas hambutuks sõita.Tõsi keegi eelmine omanik oli see,kes kasti modis.Käigud olid lühemaks tehtud,et jõudu rohkem oleks.Stage 4 ja Low End Torque tegid oma töö Aga küll me ka sellest kastist jagu saame
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
Kuuno kirjutas:hea näha teisi esiveo ehitajaid
oled rada proovinud? kui kunagi rohkem vaba aega sooviks näha su masinat!
Rajani pole veel korralikult jõudnud Saabiklubi Miilil sai korraks Kiltsil üle raja jalutatud,neljanda käiguga pisut vajutatudki.Tulemuseks 226kmh ja plokikaanetihendi järjekordne õhtaleminek.Mootor on maas,läheb oma kodumaale tagasi.Seal pannakse terasrõngastihend pääle ja kevadel tõmbab näo taas naerule.Talvised plaanid on LSD,paint shop,mootoriruumi ventilatsioon ja veel nipet-näpet.
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)
krss kirjutas:Väga kõva töö ja kõva auto!
Hirmus uudishimu oleks teada, kas ja mida Sa selle auto kergemaks saamise nimel teinud oled või teha plaanid?
Kui tõsisemaks andmiseks läheb...?Kõik ülearune välja!Päris kindlasti ei tule audiotuuningut,kuna muusikat ma tööst vadal ajal ei tarbi eriti Carbon keredetailidega SAABi jaoks on lood vähe nirud,ainult "custom made" tuleb kõne alla.Kalliks läheb.Eks ma vaikselt kompan seda asjandust.
540,8(+)HP 628NM@1,8bar.Tõenäoliselt enam mitte võimsaim valesillaveoline Eestis;)