Nissan 200 SX '91 RFL
njah.
värskelt meilist loetud infost võib järeldada, et omc-le nissaniga ei jõua. clevite saaled tellitud 13 märts, aga nad ei jõuagi kohale.
pakutakse asendust Daido alumiiniumi baasil valmistatud saalede näol.
on keegi nendest kuulnud midagi?
soomest saaks ka punametall saalesid mõistliku hinnaga ja kaldun arvama, et need oleksid ka parim valik.
värskelt meilist loetud infost võib järeldada, et omc-le nissaniga ei jõua. clevite saaled tellitud 13 märts, aga nad ei jõuagi kohale.
pakutakse asendust Daido alumiiniumi baasil valmistatud saalede näol.
on keegi nendest kuulnud midagi?
soomest saaks ka punametall saalesid mõistliku hinnaga ja kaldun arvama, et need oleksid ka parim valik.
it's alive!
täna sain auto kätte ja sissesõit algas. siiani kõik ok. sumpsist on aga hetkel vaid 3" toru ja lõpupüti asemel resokas. hääled on ilusad, aga väga valjud. vabandan tallinna elanike ees
. see reso muide eelmisest omanikust jäänud ja kaebused saatke talle. esmatähtis oli auto liikuma saada ja eks tasapisi hakkab kõige muu kõrvalt ka sumpsi vaiksemaks ehitama.
täna sain auto kätte ja sissesõit algas. siiani kõik ok. sumpsist on aga hetkel vaid 3" toru ja lõpupüti asemel resokas. hääled on ilusad, aga väga valjud. vabandan tallinna elanike ees

reedel sain auto kätte. kuna peal oleval kaanel esines jamasid, siis lasin teise kaane "ära teha" ja peale panna.
kätte sain ka 235/60/15 Mickey Thompsoni ET Street Radialid, milledele sain tänu Lauren Grupi eriti vastutulelikule teenindusele laupäeval Kosei veljed. WK 124 vist olid. teine paar velgi läks tänavakummidele 225/55/15.
tallinnlaste rõõmuks sai ka sumpa lõppu pandud pisike pütt. takistab küll hingamist, aga naabrid on relvad kappi tagasi pannud. tulevikus plaanis teine samasugune pütt veel kõrvale lisaks panna, et läbilase paraneks.
kuna sissesõit on läbi, sai boostcontroller vahele pandud uuesti ja sõber appi kutsutud rõhku jälgima. plaanisime minna kõrvalisele maanteele sujuvalt rõhku tõstma, kuid juba linnas tabas meid üllatus. kuigi controllerilt keerasin igaks juhuks tiiru maha lõi teisega gaasi andes 1,4 bari keset Sõle
. keerasime kaks tiiru maha ja ikkagi kordus sama asi. üle poole aasta seisnud isetehtud controller lihtsalt ei töötanud. panime eelmise nissani oma peale ja kruttisime kuni lõpuks jäi rõhk 1,0 bari, spaikides 1,1 bari. rohkem igaks juhuks ei krutigi, terve talv ees autot liikuma saada.
õhtupoole käisin ka SR sõitjate üritusel slikke proovimas/sissesõitmas ja kõik toimis ilusti. loodetavasti homme Haapsalu SR hooaja lõpetamisel on rada kuiv ja saab ka "tagasihoidliku seadega" aja teada.
kätte sain ka 235/60/15 Mickey Thompsoni ET Street Radialid, milledele sain tänu Lauren Grupi eriti vastutulelikule teenindusele laupäeval Kosei veljed. WK 124 vist olid. teine paar velgi läks tänavakummidele 225/55/15.
tallinnlaste rõõmuks sai ka sumpa lõppu pandud pisike pütt. takistab küll hingamist, aga naabrid on relvad kappi tagasi pannud. tulevikus plaanis teine samasugune pütt veel kõrvale lisaks panna, et läbilase paraneks.
kuna sissesõit on läbi, sai boostcontroller vahele pandud uuesti ja sõber appi kutsutud rõhku jälgima. plaanisime minna kõrvalisele maanteele sujuvalt rõhku tõstma, kuid juba linnas tabas meid üllatus. kuigi controllerilt keerasin igaks juhuks tiiru maha lõi teisega gaasi andes 1,4 bari keset Sõle

õhtupoole käisin ka SR sõitjate üritusel slikke proovimas/sissesõitmas ja kõik toimis ilusti. loodetavasti homme Haapsalu SR hooaja lõpetamisel on rada kuiv ja saab ka "tagasihoidliku seadega" aja teada.
minuteada pole eestis s13 nissaniga ametlikult alla 13 sõidetud. või on mul valeinfo? kui see tõsi peaks olema, siis "töölesaamisseades" 13,6 on tõesti väga rahuldav tulemus. kuigi ma ei ehita dragi autot, tahaks ikkagi järgmine hooaeg 13 sekki alistada.Siim kirjutas: Aga 13.6 @ 1.0Bar rõhuga vastutuult pole paha
13.089 @ 179.010RFL kirjutas:minuteada pole eestis s13 nissaniga ametlikult alla 13 sõidetud. või on mul valeinfo? kui see tõsi peaks olema, siis "töölesaamisseades" 13,6 on tõesti väga rahuldav tulemus. kuigi ma ei ehita dragi autot, tahaks ikkagi järgmine hooaeg 13 sekki alistada.Siim kirjutas: Aga 13.6 @ 1.0Bar rõhuga vastutuult pole paha
Rene kunagi paugutas midagi sellist
EDIT:
Leidsin sellise pildi SR foorumistM_W kirjutas:ja veel pildid http://www.flickr.com/photos/wovka/
http://www.flickr.com/photos/wovka/1391993693/
auto sõidab jälle. vahepeal sai põhjalikumalt ette võetud veermik. paigaldatud sai koni reguleeritavad amordid, 35mm madaldusvedrud, energy puksid, nismo mootori -ja käigukastipadjad, zimmermanni puuritud kettad ja ferodo performance klotsid ette ning brembo kettad ja ferodo premier klotsid taha, goodridge pidurivoolikud, originaalpidurdusjõu regulaatori asemele läks käsitsi juhitav regulaator, mis võimaldab ka burnoudi ajaks tagapidurid maha võtta, pidurite remontkomplektid, 5,5kg kroom-molübdeenist hooratas, simonsi 3" pütt.
kahjuks ei ole enam saada wk124 kosei velgi ja ostsin et street rehvide jaoks kosei h1 veljed. wk 24 peale sai ostetud toyo 888 205/50 tänavalegaalsed slikid, millede pidamisega olen nii rahul, et enam tänavakasutuses muud ei hakkagi kasutama.
kahjuks ei saanud 444 pihusteid, stage 3 chippi ja z3 afm'i toimima. sai tagasi pandud stage 2 chip ja originaal afm ning läksin Maksimi juurde seadistama. selgus, et segu oli paigas madalatel ja kõrgetel pööretel, kuid keskmistel läks asi väga lahjaks. isegi üle 15ne kui õigesti mäletan. õnneks sai Maksim emanage'i abil segu paika ja esialgse 275hp asemel oli lõpptulemuseks 300hp ja 290lb-ft @ 1,1 bar. see on ka originaal afm-i maksimumpiir. tellisin emanage map-anduri ära, mille abiga saab siis tulevikus rõhku juurde keerata.
kuigi dünos töötas mootor ilusti, siis reaalselt sõites lööb maksimum kiirendusel peale käiguvahetust törina sisse ja nii pöörded, kui ka rõhk tulevad viivitusega. ise millegipärast arvan, et bensurõhk ei jõua käiguvahetuse ajal langeda ja uue käiguga on alguses segu rikas. ehk järgmine dünoskäik toob asjasse selgust.
kahjuks ei ole enam saada wk124 kosei velgi ja ostsin et street rehvide jaoks kosei h1 veljed. wk 24 peale sai ostetud toyo 888 205/50 tänavalegaalsed slikid, millede pidamisega olen nii rahul, et enam tänavakasutuses muud ei hakkagi kasutama.
kahjuks ei saanud 444 pihusteid, stage 3 chippi ja z3 afm'i toimima. sai tagasi pandud stage 2 chip ja originaal afm ning läksin Maksimi juurde seadistama. selgus, et segu oli paigas madalatel ja kõrgetel pööretel, kuid keskmistel läks asi väga lahjaks. isegi üle 15ne kui õigesti mäletan. õnneks sai Maksim emanage'i abil segu paika ja esialgse 275hp asemel oli lõpptulemuseks 300hp ja 290lb-ft @ 1,1 bar. see on ka originaal afm-i maksimumpiir. tellisin emanage map-anduri ära, mille abiga saab siis tulevikus rõhku juurde keerata.
kuigi dünos töötas mootor ilusti, siis reaalselt sõites lööb maksimum kiirendusel peale käiguvahetust törina sisse ja nii pöörded, kui ka rõhk tulevad viivitusega. ise millegipärast arvan, et bensurõhk ei jõua käiguvahetuse ajal langeda ja uue käiguga on alguses segu rikas. ehk järgmine dünoskäik toob asjasse selgust.
http://www.youtube.com/watch?v=YWddvpAKTu4
esimene sõit omc-l. 205/50/15 toyodega valetab spido päris kõvasti. tegelikult oli 233kmh kui u 1200m pealt piirajasse läks.
tänud Astronale, kes laenas teiseks sõiduks 17" toyosid ning kuigi lõin 3. käigu mööda, sain 240 kmh kirja
esimene sõit omc-l. 205/50/15 toyodega valetab spido päris kõvasti. tegelikult oli 233kmh kui u 1200m pealt piirajasse läks.
tänud Astronale, kes laenas teiseks sõiduks 17" toyosid ning kuigi lõin 3. käigu mööda, sain 240 kmh kirja