Nagu paljudest dynotulemustest selgunud on, siis BMW antud 3.0TT (N54)mootorit tugevalt alahinnanud enda ametlikes andmetes

Paar videot ka, mis näitavad hästi 335i potentsiaali, 335i (100% stock) vs E46 M3:
http://www.youtube.com/watch?v=RLs3xZ10gPE
http://www.youtube.com/watch?v=bqvkfrbh9YQ
Tarkvara modifikatsioonide osas parim pakkumine hetkel vast on antud USA putka kätetöö:
http://www.vishnutuning.com/bmw_1_v380.htm (Procede 1.47, hind 1300 USD)
Tänavarehvi ja ainult 1.47 chipiga sõidavad sellist aega: My best time is 12.8 but I can't get any better than 2.1 60ft. Ran 112mph (180kmh) trap.
Ja Drag Radial'iga (samuti ainult 1.47 chip) 12.56 @ 108.8
Car and Driver mõõtis uuel E93 M3-l stock rehviga 1/4 in 12.8 at 111.
Procede 1.47 Dyno results: 391hj ja 570Nm mootorist.
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... light=1.47
Lisaks on juba saada parema disainiga ja jämedamaid downpipe'e ja väiksema takistusega katalüsaatoreid, ning muidgi catback süsteeme. Võib ainult oletada kuhu see hj numbri viib.
Samuti on valmimas samadelt tegijatelt v2.0:
http://www.e90post.com/forums/showthrea ... ght=376whp
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=70626
Chip + kattidest edasi väljalase: rattast 376whp 406lbft, e. siis mootorist ca 430hj ja 630Nm.
N54 mootorist pikemalt:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=38856
335i International Racing Debut in Bathurst (Osalevad 335i-d kasutasid sama USA putka softi)
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=55235
Väga huvitavatele reeglitele vastavad tänavaautod (just uue (performance)auto ostja seisukohast) ja huvitavad klassid: http://www.bathurstmotorfestival.com.au/latest_news.asp
Antud sõidu tulemused: http://www.bathurstmotorfestival.com.au ... Pagecat=50