Nissan 300zx Viljar
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Teen siis väikese kokkuvõtte järjekordsest miili sõidust.
Kuna Nitro seadistamine on keeruline, siis jätsin ballooni üldse seekord koju.
Reede õhtul polnud kindelgi, kas võistlen ise, või panen naise rooli, sest detonatsioon tekkis isegi 1,4 bar-ga sõites.
Laupäeva hommikul lisasin DynoXtreme 102 kütusele natuke Bardahl-i octaan boosterit, ning tulemust nägite ise. 1,65 bar-i oli täitsa ok, et sõita miilil enne finisit piirajasse. Varem olin arvutanud, et piiraja on 315.3km, kuid kuna piiraja tuli enne lõppu, siis 311 oligi parim tulemus, mida oodata.
Polnud ju mõtet teist korda sama tulemust proovida.
Kolmap Soome dynosse minek. Seadistame auto korralikult ära ja tõstame pööretepiiraja 7700 peale ,et enam sellist asja ei juhtuks.
Igaljuhul olen hetkel teise kohaga väga rahul.
Kuna Nitro seadistamine on keeruline, siis jätsin ballooni üldse seekord koju.
Reede õhtul polnud kindelgi, kas võistlen ise, või panen naise rooli, sest detonatsioon tekkis isegi 1,4 bar-ga sõites.
Laupäeva hommikul lisasin DynoXtreme 102 kütusele natuke Bardahl-i octaan boosterit, ning tulemust nägite ise. 1,65 bar-i oli täitsa ok, et sõita miilil enne finisit piirajasse. Varem olin arvutanud, et piiraja on 315.3km, kuid kuna piiraja tuli enne lõppu, siis 311 oligi parim tulemus, mida oodata.
Polnud ju mõtet teist korda sama tulemust proovida.
Kolmap Soome dynosse minek. Seadistame auto korralikult ära ja tõstame pööretepiiraja 7700 peale ,et enam sellist asja ei juhtuks.
Igaljuhul olen hetkel teise kohaga väga rahul.

www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
- Cypress Hill
- Postitusi: 73
- Liitunud: 18.07.2005 22:44
- Asukoht: Muraste
Sa Viljar hüppasid kohe arengus aastakese edasi, nihuta siis piirja kah edasi ja lase ikka järgmine kord NOS kah 

CELICA TURBO 4WD
www.silberauto.ee
www.silberauto.ee
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
krt. seda teab, kas hüppasin aasta edasi. See on kindel, et 300 ja 311km/h on väga suure erinevusega kiirused. Teoreetiliselt on auto suuteline sõitma palju kiiremini juba sellel aastal.
Piiraja nihutamine, turborõhu tõstmine ja kui vaja siis ka NOS on võlusõnad, kuid enam vist võimalust ei teki. 200mph on ilmselt alistatav küll miilil.
Paljud on küsinud, kas on hirmus nii kiiresti sõita ja veel nii lühikese ajaga see saavutada. Ütlen ,et kui teekate on ühtlane, siis ei jõuagi nii lühikese ajaga kartma hakata. Lihtsalt naudid tahhomeetri metsikult kiiret kukkumist, sest selg on juba tuim.
Piiraja nihutamine, turborõhu tõstmine ja kui vaja siis ka NOS on võlusõnad, kuid enam vist võimalust ei teki. 200mph on ilmselt alistatav küll miilil.
Paljud on küsinud, kas on hirmus nii kiiresti sõita ja veel nii lühikese ajaga see saavutada. Ütlen ,et kui teekate on ühtlane, siis ei jõuagi nii lühikese ajaga kartma hakata. Lihtsalt naudid tahhomeetri metsikult kiiret kukkumist, sest selg on juba tuim.

www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Tõsi ta on. Metsik kuumus on siin tõesti. Üle 40c ruumis sees on mootori tapmine, kuid prooviks jahutuse mõttes Nossiga oli enamvähem tulemus.
Aga nagu seadistaja ütles, siis ega düno ei näita jõudu, vaid lõppkiirused, kui on intercooler jahtunud ja koormused õiged.
685hp ja 832nm on umbes sada jõudu vähem ,kui pidi tulema. Kuumus teeb oma töö, sest jahutuseks aega ei olnud. Ühest tunnist seadistamiseks jäi väheseks. Tänaval proovides lõi hiljem rõhu kohe ülesse, kuid tünos üle 1,55 ei tõusnud. Proovisime veega jahutada ja lisaventikaid panna, kuid abi ei saanud.
Ega ma paberi järele ei tulnudki. Lihtsalt oleks hea rääkida
Aga nagu seadistaja ütles, siis ega düno ei näita jõudu, vaid lõppkiirused, kui on intercooler jahtunud ja koormused õiged.
685hp ja 832nm on umbes sada jõudu vähem ,kui pidi tulema. Kuumus teeb oma töö, sest jahutuseks aega ei olnud. Ühest tunnist seadistamiseks jäi väheseks. Tänaval proovides lõi hiljem rõhu kohe ülesse, kuid tünos üle 1,55 ei tõusnud. Proovisime veega jahutada ja lisaventikaid panna, kuid abi ei saanud.
Ega ma paberi järele ei tulnudki. Lihtsalt oleks hea rääkida

www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h