Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Hmm no tegelt siin on väike dilemma, nimelt on sellel autol ka originaalkonditsioonis suurem väärtus vaata et suurem veel kui modituna. Ausalt öeldes minu jaoks on tegu masinaga millega tuleb sõita õppida, jõud vaat et käib juhist üle, pole ennem sellist asja kogenud, ehk siis harjuda tuleb veel. Kui kogu oma modidega olen lõpusirgele jõudnud, siis istun 2 korda suurema pommi otsas kui praegu
Max

Max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Porsche mootoritel on potentsiaali vägagi palju. No kujutage ise ette: stock mehaanilise osaga mootor kannatab 500-600hj no problemo.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Kui tohib ma vastan Kristjani eest.
Ega ennem ei saa midagi põhjendada kui konkreetne seade on auto küljes ja tekib võimalus konkreetse seadme +- kirja hakata panema. Ärme palun siin teemas lahka Hestec Vs Tatech omadusi se on üsna mõtetu kuna ühte seadmetest on eestis juba pikka aega paigaldatud ja selle tulemusena üsna rahulolev klientuurgi tekkinud (ma loodan). Mina valisin konkreetse seadme kuna see oli osa minu ja müüja vahelisest kokkuleppest (müüja ei ole eestlane). Ma absoluutselt ei kahtle et mõlemad on väga head ja teevad oma töö ära, minule konkreetselt soovitas seda seadet soome tuttav kes on antud alal juba olnud sellest ajast kui eestis ühtegi tõsiselt võetavalt tuningufirmat veel ei eksisteerinud. Ausalt ei raatsinud 50 kilo fuel managemendi peale kulutada seepärast valisin ühe kõige odavamatest.
Ega ennem ei saa midagi põhjendada kui konkreetne seade on auto küljes ja tekib võimalus konkreetse seadme +- kirja hakata panema. Ärme palun siin teemas lahka Hestec Vs Tatech omadusi se on üsna mõtetu kuna ühte seadmetest on eestis juba pikka aega paigaldatud ja selle tulemusena üsna rahulolev klientuurgi tekkinud (ma loodan). Mina valisin konkreetse seadme kuna see oli osa minu ja müüja vahelisest kokkuleppest (müüja ei ole eestlane). Ma absoluutselt ei kahtle et mõlemad on väga head ja teevad oma töö ära, minule konkreetselt soovitas seda seadet soome tuttav kes on antud alal juba olnud sellest ajast kui eestis ühtegi tõsiselt võetavalt tuningufirmat veel ei eksisteerinud. Ausalt ei raatsinud 50 kilo fuel managemendi peale kulutada seepärast valisin ühe kõige odavamatest.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Sul on pärast neid modifikatsioone reaalne võimalus oma signatuurist VR4 ära kustutada, samal ajal, kui võimsusnumber samasse suurusjärku jääb(Y). Ainukese takistusena näen mina kaanetihendit.
EDIT: mitte seepärast, et VR4 paha oleks, vaid seepärast, et võimsus hea on
EDIT: mitte seepärast, et VR4 paha oleks, vaid seepärast, et võimsus hea on

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii
Vähe uunenenud pildialbum ka. Loodan et fotode autorid ei pahanda et osad pildid oma albumisse lisasin.
http://eku.3lite.ee/album09
Max
Vähe uunenenud pildialbum ka. Loodan et fotode autorid ei pahanda et osad pildid oma albumisse lisasin.
http://eku.3lite.ee/album09
Max
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Markus, äkki saad siit inspiratsiooni
:



http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Päris ilus, custom intake manifold etc. päris Nice
aga siin on üks üsna sarnane projekt kus juba gt30R peal
http://www.geocities.com/edman951/home.html
Erit lõbusad on boosti graafikud. Veel lõbusam on minu nägu kuna minu GT30R tuleb KKK26 kuumaosaga ehk siis mingeid flantse mis spooli takistaks ei ole. Konkreetsel autol on veel Porshe originaal pritse ja chipid + map kit õhumeeteri asemel.
aga keda huvitab see vaadaku
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30Rburn.wmv
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30R0-100.wmv
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30Rrevnofilter.wmv
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30RPARTGAS.wmv
Loodan sama tulemuse kindlalt saavutada, ehk veel paremagi.
aga siin on üks üsna sarnane projekt kus juba gt30R peal
http://www.geocities.com/edman951/home.html
Erit lõbusad on boosti graafikud. Veel lõbusam on minu nägu kuna minu GT30R tuleb KKK26 kuumaosaga ehk siis mingeid flantse mis spooli takistaks ei ole. Konkreetsel autol on veel Porshe originaal pritse ja chipid + map kit õhumeeteri asemel.
aga keda huvitab see vaadaku
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30Rburn.wmv
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30R0-100.wmv
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30Rrevnofilter.wmv
http://sites.vwsport.com/944turbo/GT30RPARTGAS.wmv
Loodan sama tulemuse kindlalt saavutada, ehk veel paremagi.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Nii eile veetsin terve päeva garaazis
Vahetatud said
Esi ja tagupidurikettad (nüüd crossdrilled)
Ferodo klotsid nii ees kui taga.
993 pidurisadulad ees.
Tulemuseks : rool ei vibreeri enam suurel kiirusel pidurdades. Pidurdusteekond on juba praegu lühem (loe, klots ketas on sisse töötamata veel). Üks hea asi veel, loomulikult on välimus palju coolim kui ennem. viskan varsti mõne uuema pildigi siia üles.
Siiamaani ootan veel : GT2 sidurit, GT30R turbot, Suve :D, 3 tollise väljalaske installi.
Bov on ka ennast sisse töötanud, päris hästi vilistab. Endiselt dilemma ees milline wastegate osta originaal ei suuda rõhku hoida millegipärast. 1.5 bar-i ja kukub.
Cheers
Vahetatud said
Esi ja tagupidurikettad (nüüd crossdrilled)
Ferodo klotsid nii ees kui taga.
993 pidurisadulad ees.
Tulemuseks : rool ei vibreeri enam suurel kiirusel pidurdades. Pidurdusteekond on juba praegu lühem (loe, klots ketas on sisse töötamata veel). Üks hea asi veel, loomulikult on välimus palju coolim kui ennem. viskan varsti mõne uuema pildigi siia üles.
Siiamaani ootan veel : GT2 sidurit, GT30R turbot, Suve :D, 3 tollise väljalaske installi.
Bov on ka ennast sisse töötanud, päris hästi vilistab. Endiselt dilemma ees milline wastegate osta originaal ei suuda rõhku hoida millegipärast. 1.5 bar-i ja kukub.
Cheers
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
931-l kasutatakse 930 (911 Turbo) wastegate'i, see hoiab rõhku stabiilsena kuni 2,5 Bar. Äkki paned selle? eBayst peaks leidma asja suht soodsalt.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Postitusi: 570
- Liitunud: 22.12.2004 10:17
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
elektroonilise wastegate kontroll-solenoidga ei tohiks olemasoleva upgrade-ks nii tungivat vajadust olla 

http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)