Honda accord 2.0 96Kw -93 Aigo

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Honda accord 2.0 96Kw -93 Aigo

Postitus Postitas Aigo »

niisiis lisan oma auto ka kritiseerimisele kuna ise olen suht algaja ja teen pikaajalisemat projekti samas kuna vaja siis pean ka seda autot kasutama vahepeal aga eks kõik tööd sellega siis üritan siia ikka ülesse seada, et saaksid targemad õpetada ja kritiseerida :)

Autoks siis nigu mainitud 1993 aastal sündinud Honda accord millele on aiste vahele istutatud 2.0 96 Kw -ne mootor millest mina tahaks rohkem saada kuid mitte tänavaliikluses idiootsusteks vaid, et kunagi jõuaks ka niikaugele, et julgeks selle autoga kiirendusrajale astuda


bla bla lisajuttu auto kohta... bla bla bla said kõik aru???

ok ärge põdege esi kolmikusse ma ei pürgi niipea neid kohti jagage ikka omavahel :badgrin: .. veel :-D

juttu siis veel autost...

mina selle kätte sain oli see täis stock ja sealt hakkasin edasi aretama algselt siis endale mugavamaks.... nahksisu, sport rool, short sifter(homemade) väike puit imitatsioon.. pedemajakad ja muu selline iluasjandusehunnik... :oops:

no kui lõpukas sport püti alla sain siis sai ka heli osa täiendatud kuid üks heli mis mulle meeldib jäi puudu ja se heli oli see mõnus vilin ja vtssss käiguvahetustel :oops:

võtsin siis kätte ja otsisin hetkel rahakotile paitavamalt tunduv turbo kit(pole tutikas ja pole originaal) see siis sai e30 pealt kunagi oli selle kasutaja mihkelm'i e30 318 punane ja nutukene teadmisi siit foorumist ning niipalju kui ma tehnilisest ingliskeelest kirjapildis aru sain sai ka asja realiseerima hakatud

muidugi asi kõik ikka veel poolik kuna ajanappus ja ega need pääsukesed tõusevad ka liiga ruttu rahakotist lendu kuid eks pikapeale saab ka minust asja 8)

liasame natukene ilustreerivat materjali ka siia hulka (ärge pange tähele seda natukest roostet mis auto pealt leida võite... selle eemaldamiseks veel aega küll)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

ja nüüd siis tööde juurde tagasi

esimene fotosessioon... see muidugi juba peale kütuserõhu regullaatorit ja peale õlisurve tatsiku auku kolmiku lisamist

Pilt

kütuserõhk ja õli rõhk on näidustatud hetkel käepäraste vahenditega

Pilt

fule pressure regulator

Pilt

õli äravool otse karterisse(krt kus oli jebimist)

Pilt

cooler

Pilt

cooleri asetus peale valmimist oleks vast selline

Pilt

Pilt

blow off on hetkel installimatta kuid olemas ja

Pilt

end of day one

Pilt

täna sai siis kollektorit moditud natuke millest kahjuks pildimaterjal puudub ja muidugi mille üle ma niiväga uhke ei ole ka kuid tänasest päevast sai siis õhtul tehtud ka lõppkokkuvõtteks paar pilti, et saada aimu sellest palju asi edasi liikunud on... ehk mitte mõhkugi :P

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

ah aitab ka ... väga pikale läheb juba...

aga no installida on veel vaakumi osa ja rõhu torustik plus sinna kuuluv... ja no kui juba siis tööle saab siis hakkab elektroonikaga jamamine pihta alles...

ja räägime rõhust... mina hakkan 0-st pihta ja mida aeg edasi ja mida rohkem jõuan juurde teha seda kõrgemaks see ajapikku tõuseb kuid päris 800 heppast autot plaanis teha pole kuid kes teab mis aeg ja juurde õppimine jne näitab


nüüd andke kommentaaridel ja kriitikal lennata
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

väga kena, keevitused on nati koledad, aga harjutamine teeb meistriks.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

ega jah keevitamisoskused on kodukootud ja no niipalju on keevitada, et kui valmis saab on mul keevitamine ka selge juba :lol:
Askonz
Postitusi: 161
Liitunud: 01.02.2005 10:18

Postitus Postitas Askonz »

loodan, et kolle ei hakka tükke loopima muidu varsti turbo õhtal
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

ehk räägid lähemalt?? mismõttes tükke loopima...


ega samas jah otsin kedagi kes teeks uue kolle või siis paikaks selle ära... mulle ei meeldi see plaadi osa kohe mitteüldse seal
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Sa oled vist need keevitused teinud ilma CO gaasita, e. räbusti traadiga. Ole ettevaatlik, selline keevitus ei ole tavaliselt gaaside ega vedeliku kindel.
P.S näeb muidugi vastav ka välja.
Kasutaja avatar
tarzic
Postitusi: 91
Liitunud: 22.01.2007 11:07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tarzic »

Toetan õigekirja :!:
Viimati muutis tarzic, 07.08.2007 17:59, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

mis keevitus aparaat see on üldse?
Kasutaja avatar
crisp
Postitusi: 221
Liitunud: 27.02.2005 1:18
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas crisp »

Tükkide loopimise alla mõeldi seda, et kui käima paned ja pillile valu annad siis kehv maerjal võib sulama hakkata ja metalli tükke turbo poole saata. Kui sealt labade vahelt see jupp läbi käib siis see hea ei ole.


Ehituse osas "thums up" aga honda puhul võib kõrge surveaste sulle mootoriga kätte maksta. Niiet kui sõtma saada ära vast väga kohe paaru anna ja kuula detonatsiooni muidu mingi moment on mootor katki.

Sama honda ju suht levinud tuunimise masin ja kindlasti on võimalik osta komp "madalasurveastmekolbe".

EDU!
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

einoh ega ma hetkel seda lennukiks ei ehitagi 8) lihtsalt enamasti õpimise põhimõttel saab see projekt omale jalad alla ja ega enne mootori sisu vahetust polegi plaanis eriti paaru panna lihtsalt mõned otsad siia sinna(tööle<-> koju) saab sõidetud, kuid ega midagi suuremat plaani ei võta enne tõsisemat ehitust



TO Miq: aparaat ise telwin aga jah tõesti ilma CO-ta keevitatud.


Samas mainin ka selle ära, et ega ma keevituses just mingi kõvem käsi ei ole ka, kuid kusagilt tuleb ju õppimist ka alustada
Kasutaja avatar
Miq78
Postitusi: 50
Liitunud: 30.11.2004 11:15
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Miq78 »

Kasutades kvaliteetset täidistraati on täitsa hea. See mis aparaadiga kaasas on täitsa saast, Lincoln Electric on juba teine asi. Masin peab olema teisiti häälestatud ja täpsemalt.
Overkill is just about enough

Patrol 3,3 ;Voyager 2,5 ; VW 1300l 1,3 ; 412 1,5; Opel Tigra 1,6; BMW 520 2,0 = 12,2l
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

aga kas keegi teeks mulle kollektori minu kokku käkerdatud kollektori asemele kuna minu käkerdatud kollektoril juba see plaadi osa on natukene vääga rõve ja kui au olla siis ka liiga lühike...


kas keegi keevitaks 2 90 kraadist ja 2 45 kraadist nurka ühte torusse ja sealt turbsi??? samas tahaks ka soodsalt kuna juba küllalt palju raha matnud tegemisse ja järgmist kuud ka oodata ei viitsi
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

mis veel keevitamist puudutab, siis ma sootitaks sul niisama harjutada mingite suvaliste tükkide peal. Kui sul hakkab juba enamvähem korralikult siduv õmblust tulema, siis sa koogid kõik lahti mis sa siia maani teinud oled.

harjuta!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma ka vaikselt harjutan seda keevitamise teemat.
Hakkab juba vaikselt välja tulema, vähemalt tunduvalt parem kui varem.
Ise kasutan AgaMix-i keevituse tarvis ja jääb tunduvalt parem kui räbustitraat.

Viimane kronsa mis coolerile keevitasin hakkas juba endale ka meeldima :-D
Võibolla asi selles, et just enne panin tutika traadi ja gaasi suunaja.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

Kui keegi sulle teeb siis ütle mulle ka ma tahaks ka odavat torukollet :-D
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
Vasta