Starti peab ikka kõvasti harjutama! Päris nii ikka ei ole et tuled, mees metsast ja sõidad esimese kolme stardiga 11 seki sisse (võõra autoga!) Ma ei ole ju autot üldse stripil proovida saanud uue mootori ja nende rehvidega mis praegu all! Suur tänu Viljarile kes mehaanikuid mulle laenas ja kes rattaid liimitasid viimases sõidus! MIs puurdutab burnoute siis rehvid käisid koopasse kui ka probleem oli selles et pidamist ei olnud! Viimases sõidus tundus et midagi juba tekkis! Ma arvan et ka praeguse seadega oleks reaalne sõita 11 sekki kui vaid saaks harjutada!
Võistluskogemuse kohapealt muidugi lahe et nii läks, ise ootasin muidugi veidi paremat aega! Aga nagu Samvel ütles, lõppkiirus ütleb jõu kohta nii üht koma teist. Ma arvan et proovin sellel aastal veel korra veerandmiili eks sii ole näha kas õnnestub oma tulemust parandada!
Tänud kõigile kes kaasa elasid/aitasid!
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Sõitsid vist tänavarehvidega? Korraliku rehviga saaks selle 60ft aja ka tublisti alla 2 sekundi. Siis oleks ka aeg juba kõrge 11 koheselt kindlustatud.
No harjutamine teeb meistriks! See ei ole mingi saladus et see auto kohalt minna eriti ei taha! Peaks tatechi kiidetud veojõu kontrolli kasutusele võtma ja siis uuesti proovima!
See tracktion on ikka rohkem tänaval ja igapäevasõidus kasutatav asi mis aitab vältida igasugu ebameeldivaid üllatusi. Ta ju piirab mootori võimsust ja rajal sa küll ei taha et mingi asi sul võimsust piirab - pigem tuleks ikka rehvidesse investeerida.
võta endale mõni driftbox ligi, parim viis harjutamiseks, peale iga sõitu võid arvutis kenasti üle vaadata, kus kohast saaks aega juurde näpistada(käiguvahetused tihtilugu...ma ise mõtlesin, et vahetan kiirelt käike...logist vaadates selgus, et 0.3 seki keskmiselt...sain selle 0.15 peale(totaalne auto lõhkumine muidugi) ja kohe läks tulemus ka paremaks)
mu enda esimesed 402m olid umbes taolise 60ft ajaga ning samuti 12 seki kanti sõidud..isegi lõppkiirus oli umbes sama....kui sain 1.7 peale 60ft tuli ka alla 11.5 aegu
Dragslick on tagaveolisel "must be" kiirendusrajal
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
No ega see Toyo ka mingi ime asi ei ole et temaga kohe alla 2 sek 60ft ajad tuleksid. Parem küll kui mingi plastmassist korea rehv aga siiski mitte oluliselt parem kui see tänavarehv mis Markusel juba all on.
295 30 18 toyo oli niikuinii plaanis kuna tegu on ikka rinkapilliga mitte dragi autoga! ET streeti igatahes investeerima ei hakka!
Markus
No ega see Toyo ka mingi ime asi ei ole et temaga kohe alla 2 sek 60ft ajad tuleksid. Parem küll kui mingi plastmassist korea rehv aga siiski mitte oluliselt parem kui see tänavarehv mis Markusel juba all on
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes