Gaasiseade turboga auto sõber või vaenlane?
Gaasiseade turboga auto sõber või vaenlane?
Kas turboga autot saab edumeelselt ka gaasiseadmega gaasitoitele viia?
On kellelgi kogemusi, kuidas masinale mõjub. Erinevad põlvkonnad?
RÄÄGIME FAKTIDEST, MITTE KODUKOOTUD TEOORIATEST!!!
On kellelgi kogemusi, kuidas masinale mõjub. Erinevad põlvkonnad?
RÄÄGIME FAKTIDEST, MITTE KODUKOOTUD TEOORIATEST!!!
Re: Gaasiseade turboga auto sõber või vaenlane?
Fakt on see, et gaasi seade ajas minu auto mootori näiteks kotti kuna Gaas ei ole originaalis mõeldud bensiini mootorile.... tekib detanatsioon ja järelda ise siis mis pikemas perspektiivis mootorist järgi jääb.elu kirjutas:Kas turboga autot saab edumeelselt ka gaasiseadmega gaasitoitele viia?
On kellelgi kogemusi, kuidas masinale mõjub. Erinevad põlvkonnad?
RÄÄGIME FAKTIDEST, MITTE KODUKOOTUD TEOORIATEST!!!
ükski vähegi normaalselt koolis käinud autoluksep ei soovita seda.
Samas, suurematele mootoritele on mõttekas paigaldada gaasiseade, kui tahetakse ökomalt sõita. Turbokad võiksid siiski bena peale jääda, eriti järgi aidatud mootorid. Mul sõber nt sõitis dodge ram 3500 5.9 Tallinna Tartust. 90km/h kulu oli 20l sajale, gaasiga saaks selle raudselt 15-16 peale.puna kirjutas:Milleks sulle Gaas?
Kas sõitmine poob nii rahakotti?
Nägin saksas ka debiile kes olid A8 4,2L gaasi pannud.
Need olid idapoolt tulnud kodanikud.
Ostku väiksem auto omale.
Kui vabalthingav auto gaasiga detoneerima hakkab, siis tuleneb see sitast seadistajast, mul on endal gaasiseadmetega autodega kogemusi olnud ja ei laida midagi, kõik küll vabalthingavad, aga tean, et sõidetakse muretult ka stock turbokatega.
BMW 750 peal oli gaasi süsteem mul pea 2 aastat
sõitsin vist kokku mõni tuhat kilomeetrit sellega...
suht mõttetu asi...mul oli küll I põlvkond, kuid jeblamist sellega oli tihti
see mõnisada krooni mis säästad, ei tasu seda vaeva ära IMO (pealegi tuleb meie gaas venemaalt ja keegi ei tea, millal selle hind võib 2x ntx minna)
sõitsin vist kokku mõni tuhat kilomeetrit sellega...
suht mõttetu asi...mul oli küll I põlvkond, kuid jeblamist sellega oli tihti
see mõnisada krooni mis säästad, ei tasu seda vaeva ära IMO (pealegi tuleb meie gaas venemaalt ja keegi ei tea, millal selle hind võib 2x ntx minna)
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Tjah, esimene põlvkond ju suht karpadele orienteeritud kui ma õigesti mäletan. Uuemad ikka oma juhtajuga.
Suure mootoriga autoomanikud reeglina raha ei loe, kuid siiski arvestatakse, et kui on võimalik odavamalt sõita, siis seda ka tehakse.
Karmimad mehed räägivad kütustest ja nende tarbimisest vabsee teist juttu:
Bensiin - mootori puhastamiseks
Alkohol - joomiseks
Nitrometaan - autoga kütuseks
Asi on lihtsalt tehnika arenemises, siiani ei saa aru, miks topitakse mingeid chipe ja piggyback`e autodele kui progetav aju on samas hinnaklassis. Nagu vanad inimesed ei taha ära õppida arvuti kasutamist, kui omal ajal polnud, ju siis polegi vaja.
OT off
Suure mootoriga autoomanikud reeglina raha ei loe, kuid siiski arvestatakse, et kui on võimalik odavamalt sõita, siis seda ka tehakse.
Karmimad mehed räägivad kütustest ja nende tarbimisest vabsee teist juttu:
Bensiin - mootori puhastamiseks
Alkohol - joomiseks
Nitrometaan - autoga kütuseks
Asi on lihtsalt tehnika arenemises, siiani ei saa aru, miks topitakse mingeid chipe ja piggyback`e autodele kui progetav aju on samas hinnaklassis. Nagu vanad inimesed ei taha ära õppida arvuti kasutamist, kui omal ajal polnud, ju siis polegi vaja.
OT off
Mul oli III põlvkonna seade 200SX S13 peal, ei kurtnud küll aga see asi kaalub mõnusalt ja sõites on paras gaasihais üle pea. Minekut on küll vähem jah ja see gaas on suht kuiv ja mootorile head ta ei tee. Minu autole oli ta aretatud ju sellepärast, et bensiinipump õhtal ja wg actautor oli ja punktkeevitusega kinni lastud ja siis tuleb juba fuelcut.
Kui tahad, võin sulle enda oma maha müüa, kuigi soovitan seda ainult juhul kui sul rahakoti seisu väga pingsalt jõllitad
Alati saab ka seda välja lülitada ja bensiinipeal sõita.
Kui tahad, võin sulle enda oma maha müüa, kuigi soovitan seda ainult juhul kui sul rahakoti seisu väga pingsalt jõllitad

Alati saab ka seda välja lülitada ja bensiinipeal sõita.
-
- Postitusi: 16
- Liitunud: 03.03.2007 18:26
- Asukoht: Tallinn
Endal oli ka leedust toodud S4 (2.2T) peal ka gaasiseade ja kui Leedust tulin siis sõitsin terve tea peaaegu gaasiga, seal igas Statoilis gaasi müük ja oluliselt odavam kui bensiin. Küsimusele leeduka käest, et miks S'il gaasiseade peal tuli vastuseks, et tahtis ökonoomsemaks, selle peale ei osanud kohe kosta midagi.....ostku jalgratas :P
Sõitmise poole pealt jah oli nagu tunda vahe, kui piirajasse lasta siis nagu jäi gaasi vajaka ning persedüno nagu arvas ka, et lahjem on.
Ńiisama normaalsel sõidul ei olnud muud vahet kuid eks rahakotile oli nagu kergenduseks.
Nüüd võtsin küll endal maha kuna see boiler on päris raske ja ei taha, et ta mul pool pagasiruumi ära võtab.
Seega müügis üks 4. põlvkonna seade
Sõitmise poole pealt jah oli nagu tunda vahe, kui piirajasse lasta siis nagu jäi gaasi vajaka ning persedüno nagu arvas ka, et lahjem on.
Ńiisama normaalsel sõidul ei olnud muud vahet kuid eks rahakotile oli nagu kergenduseks.
Nüüd võtsin küll endal maha kuna see boiler on päris raske ja ei taha, et ta mul pool pagasiruumi ära võtab.
Seega müügis üks 4. põlvkonna seade
