Õli lekib natukene

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
leonTDI
Postitusi: 3
Liitunud: 10.05.2006 22:04
Asukoht: Viimsi

Õli lekib natukene

Postitus Postitas leonTDI »

Tere

katsun kirjeldada milles probleem.
Nimelt ca 10tuh km tagasi käis turbo maas. Kõik kena ja tore, aga ca 7-8tuh km hiljem tekkis õli leke (mitte suur, aga lekib).
Käisin teeninduses vaadati üle ja öeldi, et lekib nn turbo "külma osa poolt?". Samas turbo töötab (rõhukell näitab õigeid numbreid) ja minek on ka alles (tehnik tegi proovisõitu ja ütles, et krt see pole küll diisel :) ).
Kui külmalt käivitada, siis korra tuleb sinakat suitsu ja peale seda kõik OK.

Oskab keegi öelda, mida lasta edasiuurida ja kes oskaks seda teha või pean laskma esindusel lahtilammutada mootori?

Leidsin foorumist lugedes sellise väljendi "koksi tekkimine"? Pidi olema tüüpviga :( Seletab keegi lahti selle?
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

Hmm kui ma õigesti aru olen saanud siis see "koks" on tahm mis tekib kohe peale sõitu seisma jäetud auto turbo liigsest kuumusest (õli enam ei ringle).

Parandage, kui eksin.
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Viga on tihendis mils hoiab õli külmapoolepealt kinni.
Turbo on saanud kõva valu ja sees on üks seib mis ülekuumenedes paisub ja lükkab tihendi eest ära.
Mahajahtudes tõmbab seib tagasi, aga tihendi vahelt hakkab nüüd õli lekkima .
Õli jookseb sealt ka jahutus radikasse.
Sinist viskabki õli pärast.
Pilt ka sellest seibist: http://www.minupildid.ee/main.php/users ... b.jpg.html
Tel. 5654585
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

no minule jäi pildilt natukene arusamatuks, et kas seda seibi on võimalik ka vahetada??? kuna omal ka TDi mil sama mure, et vähesel määral on turbo ja IC vaheline lõdvik seest õline kuid IC's õli ei olnud
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Milleks seda seibi vaja vahetada?
Kui seib peetis siis ei ole ammu enam turbost asja.
Tel. 5654585
kunot
Postitusi: 2
Liitunud: 25.02.2009 18:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas kunot »

Et siis pildil on seib :?: :!: jaja...
rein
Postitusi: 58
Liitunud: 16.01.2005 23:40
Asukoht: tartu tõrvandi ringtee

Postitus Postitas rein »

Võtaks sõna turbo nn. tihenditest.Kas saab kolvirõga sarnast rõngast nimetada seibiks? Veel kasutatakse turbo külmal poolel fiibrist libisseibi.
Viimaseid olen kohanud IHI ja KKK turbodel.
Härra "puna"väide et midagi paisub ja lükkab on vale.1,4 kuni 1,6 mm.paksune rõngas ei paisu pratiliselt midagi; igal juhul alla 0,01 mm.
Õlilekke põhjustab lihtsalt mehhaniline kulumine. Piisab 0,02 kuni0,04 lõtkust, et õli lekiks. Kaasa aitab must õhufilter.

Turbo remont ja konsultatsioon tel.56565512
Tartumaa Tõrvandi
wapsik
Postitusi: 1
Liitunud: 25.02.2009 19:09
Asukoht: Tartu

Tere

Postitus Postitas wapsik »

Ei hakaka uut teemat tegemaRäägin siin oma mure ära.G3 GTD 55kw 1992 aastat. Turbo selline nagu lingil(1):http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/918/auto_php-id=584918-view=101-www_auto24_ee.html ning külmapoolelt hakkas mingi 2 nädalat tagasi õli välja ajama vähe aga siiski. Pakutakse järgmist turbot(2):http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/092/auto_php-id=509092-view=50-www_auto24_ee.html. Küsimus kas need on asendatavad st. lingil 1 oleva asendatav lingil 2 olevaga. Pildid lihtsalt ilustreeriva tähendusega. Ning palju maksaks umbes lingil 1 oleva turbo remont. on ka veel 1 turbo mis tuli kaasa teise mootoriga mille pakuks tegijale osa tööraha eest kui ollakse huvitatud
Auto olgu diisel, mis sest, et traktor
Vasta