K: sierra 2.0 DOHC turbo?

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
thunder16
Postitusi: 1
Liitunud: 01.08.2007 18:23
Asukoht: haapsalu

K: sierra 2.0 DOHC turbo?

Postitus Postitas thunder16 »

mis plaanist arvate? palju maksumus on ja palju hobuseid võimalik saada on?
Master003
Postitusi: 222
Liitunud: 11.04.2006 18:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Master003 »

kasuta otsingut ja loe enne posti tegemist teemasid
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
Kasutaja avatar
tarzic
Postitusi: 91
Liitunud: 22.01.2007 11:07
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tarzic »

Tundub, et Sierra meeste juures oled juba käinud :roll:
ehitusele on plaanis u. 35 000-40 000.- kulutada ja eesmärgiks oleks üle 250hj saada. endal muidu on plaanis garret t28 turbo vahele toppida aga kas see sobiks?
See plaan ei ole just kõige mõistlikum. Esiteks on see fordi 8V DOHC suht õrnake. Teda onföönitatudküll ja foonitatakse ka edaspidi, kuid 250 jõudu on sul ikka pisut liiast tahetud sellest motost. Mitte, et see tehtav ei oleks aga suht mõttettu raha kulutamine. Eelmainitud foorumis märgid, et soovid kulutada 35-40 kilo sellele projektile? Selle raha eest saad Cossu moto küll kätte ja aiste vahele kah veel. Jääb jalgratta leiutamine ära vähemalt. Kui aga leiutamine meeldib, siis vali parem Pinto mootor ehk siis OHV. See on hirmus vastupidav juurikas, ning üle euroopa on neid küllalt föönitatud. Know-how on olemas ja 250 jõudu on igati käega katsutav tulemus.

Tegelikult suht asjatut juttu räägin ma sulle, kuna ka omal on selle sama Sierra 2.0 8V DOHC'i föönitamine parasjagu käsil ;) Minul pole kül nii suuri ambitsioone (250+ hp) piirduksin esialgu 150'ga. Kasutusse läheb Mitsubishi TD04 madalsurve turbo, mis pärineb Volvolt. Loomulikult käibasja juurde IC, custom vl kolle, madalam surveaste, pinnatud kolvid, tootlikumad pihustid (Volvo), tootlikum kütusepump, korralik lambda, Megasquirt jne, jne, jne...

Ainus põhjus, miks selle DOHC'iga maadlen (ja mitte OHV'ga) peitub selles, et mul on tarvis 4x4 Sierrat pisut turgutada, ning Pinto otsa see süsteem kahjuks ei istu :(
Kasutaja avatar
parm
Postitusi: 711
Liitunud: 02.12.2005 11:21
Kontakt:

Postitus Postitas parm »

tere,

kui tahad midagi erilist siis hakka katsetama aga kui tahad vastupidavat ning reaalselt tõestanud asja siis lahendused on järgmised fordi 2.9 cossu mootori baasil:

1) 2.9 cosworth BOA/BOB mootor
+sinna otsa manuaalkast või vastupidavam TH700 mõne usaka küljest
+JE turbokolvid / cossu originaal kepsud
+originaal cossu kaanetihendid , kannatavad 1,5bar rõhk
+megasquirt/vems ecu
+suuremad pihustid
+turbo+kolle+wastegate
+intercooler mõõduka suurusega
+veel nipetnäpet

sõltuvalt turbost võivad saadavad jõunumbrid jääda 400-500hp kanti

2) 2.9 BOB
+custom JE kolvid
+custom PAUTER kepsud
+custom bi-metall plokikaanetihendid
+precision turbo pihustid 1000cc
+suur turbo
+kõik muud vidinad
+hästi palju raha

kuni 1000HP ;)

meil praktiline knowhow olemas kuidas mõlemat projekti ehitada ja mis modifikatsioone on vaja teha. kõik custom asjad on juba valmis toodetud ning neid ei pea enam ise leiutama.

toodame ka kõikidele custom projektidele eritellimusel performance detaile , alates metallitöödest kuni lõpetades elektroonika programmeerimisega.

Olavi
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Suletud