Porsche 951 (944 turbo S) 91a; Audiophile

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

:) tänud.

Endalegi oli see tulemus vägagi üllatav.. Kahtlen et see asi nii edukalt oleks läinud ilma uue boost controllerita mis ma samal hommikul soomest sain - tänud Markole!

Aga põhimõtteliselt 4 käiguga on max boost juba mingi 3400 rpm. ja siis juhtuvad asjad kiiresti! Auto on päris nobe ja valmis fine tuninguks. Kuna boost on nüüd kontrolli all on mul võimalus minne süütega top-endis paar kraadi tagasi ja segu veidi lahjemaks teha üleval. Kogu see pull peaks ca + 70 -80 hj juurde andma!

Igatahes järgmine ndlalõpp on mind näha pärnus kus kavatsen dragi proovida ja kindlasti ka audiclub-i miilisõidul. Ülekannete järgi 7200 rpm 5 käik on 312 kmh :). Loodame auto seisab koos senikaua!

Tänud kõigile kes kaasa elasid ja Suur tänu Saksa Auto Kahele ja nende meeskonnale kes porsche ilusasti kohale toimetasid ja autole veel enne võistlusi viimase kontrolli tegid!

Markus

Pildid üritusest siin!

http://pringi.planet.ee/pildid/1000eurrace/

http://www.sportautod.eu/race/?kata...7.28%20Speedest

http://fotohull.myphotos.cc/kps/yri...peed/index.html
Pilt
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Raceboy kirjutas: Ma räägin rauast (kaas+plokk). Kepsud on siiski pmst stock, sest tegu on 951 originaalkepsudega.
Minu jutu point oli see, et originaal-raud on väga hea.
nii räägigi siis, mitte ära pärast sõnukeera :) jääb mulje nagu oleks autost niisama selline jõud välja võetud
ja mis peaks sellise jõu juures rauaga juhtuma?
palun sulle originaal mootoriga hyundai millel 400+whp dynos :)
(ja siin on originaal kolb ja keps)
PS-edasine arutelu PM või msn :)
Pilt
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Kõva tulemus! Joonas kirjeldas kuidas 3nda käiguga silmade ees tee peenikeseks ja ääred uduseks tõmbab, hirmsa aparaadi oled ehitanud :) Edu edaspidiseks ja mis peamine, et tehnika kestaks!
pprz
Postitusi: 18
Liitunud: 30.07.2007 11:48
Asukoht: Pealinn

Postitus Postitas pprz »

Markusele veelkord õnne! Tulemus on oodatud numbrist kõvasti suurem. Millegipärast alati tekib suht haige naeratus näole, kui seda autot liikumas näen.
Ja üks pilt tagasisõidult, loojuva päikese käes on see värv ikka väga sick.


Pilt



S
sergeizjuganov.com foto- ja videoteenused / vimeo / facebook
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

Auto kaunis välimus ja terav sisemus käivad kenasti käsikäes :)
Volvopower @400+
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

Toona kui joonasele sõitu tegin oli mul boosti hoidmisega probleeme ehk siis see kõikus edasi tagasi edasi tagasi koguaeg! Nüüd on boost "rock solid" ja auto on kõvasti kiirem peale seda :)

Tänud heade sõnade eest, eks peab nüüd hoolitsema selle eest et asi kestma ka jääks! Praegu veel mingeid märke et asjad halvad on ei ole!
Kõva tulemus! Joonas kirjeldas kuidas 3nda käiguga silmade ees tee peenikeseks ja ääred uduseks tõmbab, hirmsa aparaadi oled ehitanud Edu edaspidiseks ja mis peamine, et tehnika kestaks!
Paneme päevapildi ka siis üles :D:D:D

Pilt

Proovin ndlavahetusel väikese dragi proovisessiooni ka teha! Veojõu kontroll oleks vaja autole paigaldada.
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Kasutaja avatar
Cypress Hill
Postitusi: 73
Liitunud: 18.07.2005 22:44
Asukoht: Muraste

Postitus Postitas Cypress Hill »

Kes sul auto seade tegi?
CELICA TURBO 4WD
www.silberauto.ee
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Mikko Kataja, VHT Racing - Soome
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

See on sama vend kes eelmine aasta seadistas fred autot!

M
Mikko Kataja, VHT Racing - Soome
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Mis boost controllerit sa kasutad ja miks?
Kas EMS ei suuda boosti seadmisega toime tulla?
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
Audiophile
Postitusi: 570
Liitunud: 22.12.2004 10:17
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas Audiophile »

See on amworksi mbc mis toimbi väga hästi minu autol. Pigem on asi selles et wg vedru on liiga jäik solenoidi jaoks!

M
Wivel- Worlds 1'st activity tracker for cars and motorbikes
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Väga IMPRESSIVE esinemine tänasel Battery Race-il!

Esimesed kaks sõitu Viljariga olid mõnusad :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ilmselt kui burnouti 200m pealt 100m pikkuseks saaks, tuleks ka 11,x aeg :-D
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Panime Markusele liimi ja tulemuseks oli juba parem pidamine.
200m polnud mingi burnaut, vaid rehvid käisid koopasse, või nägin ma valesti?
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Markusel nägin 200kph lõpukiirust, mis tähendab korraliku pidamise / sõidu puhul madalat 11s kindlasti. Ilus ja kiire auto !
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Suletud