Blow-off / by-pass klapid

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

antsa911
Postitusi: 35
Liitunud: 18.06.2007 16:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas antsa911 »

Et ühesõnaga kui on ette nähtud bypass siis nii ta ka olema peaks?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ideaaljuhul jah.
Aga kunagi ei tee paha väheke kvaliteetsema metallist by-pass-i kasutamine.
Näiteks HKS-i SSQV-d saab nii BOV-i kui By-Pass-ina kasutada (vastavad otsikud kaasas).
Sellega saad ära katsetada, kuidas sinu konkreetne mootor BOV-i suhtub ja probleemide korral lihtsalt By-Pass-i funktsiooni kasutada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
RD
Postitusi: 25
Liitunud: 22.03.2007 17:36

Postitus Postitas RD »

kas töökorras bypass peab olema täiesti õhukindel?
suurtest otsadest puhudes on vaikus aga ülevalt (vaakumi?) torust puhudes/imedes õhk liigub
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui vaakumi otsast puhudes või imedes käib õhk kuskilt mujalt veel läbi, siis on membraan tuksis.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
renxxfrencenz
Postitusi: 1
Liitunud: 26.07.2007 19:18
Asukoht: soome, pieksämäki
Kontakt:

turbo susin 2.5tdi a6le

Postitus Postitas renxxfrencenz »

Olen suht võhik asjas, aga tahaks enda a6 2.5tdi v6 132kw 2000a. saada seda mõnusat turbo susinat, lugesin et BOViga on see võimalik, et peab vahele panema kuhugi.

Aga kas siis a6 2.5tdi puhul on see reaalne? Ja mida soovitaksite?
Master003
Postitusi: 222
Liitunud: 11.04.2006 18:01
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Master003 »

parandage kui eksin aga diislile ei saaju paigaldada.
vaakum puudub
Volvo S70 T5[color=red]M[/color]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kõike on võimalik teha ja kuskilt see vaakum võetakse.
Iseasi on see, kas see vaev ennast ära tasub, kuna diislil pole see vajalik (segusiibri puudumine).

Muidugi ma diislitest suht kauge inimene, seega diislite tehnoloogija edasiarengutega kursis pole.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
erikred
Postitusi: 114
Liitunud: 12.12.2005 18:53

Postitus Postitas erikred »

Dislal on ta jah suht poosetamise värk, Ainuke asi milleks ta võib kasulik olla on tagavara "boost controllerina" töötada. Kui mingil põhjusel peaks wastegate'iga midagi juhtuma ja fuel cut on eemaldatud siis tuleb ta kasuks.

terv
erich
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech
KillFrenzy
Postitusi: 110
Liitunud: 21.08.2005 14:17

Postitus Postitas KillFrenzy »

Master003 kirjutas:parandage kui eksin aga diislile ei saaju paigaldada.
vaakum puudub
Miks peaks diislitel vaakum puuduma, mille pealt siis pidurivõim töötab ja muid klappe juhitakse? BMW 3.0d käib vaakumpump nuka otsast ja audi 2.5 v6 tdi'il on ka eraldi vaakumpump.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

KillFrenzy kirjutas:
Master003 kirjutas:parandage kui eksin aga diislile ei saaju paigaldada.
vaakum puudub
Miks peaks diislitel vaakum puuduma, mille pealt siis pidurivõim töötab ja muid klappe juhitakse? BMW 3.0d käib vaakumpump nuka otsast ja audi 2.5 v6 tdi'il on ka eraldi vaakumpump.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=45

seda küll, lisavaakumpump on igal diislil, aga katsu see süsteem gaasipedaaliga sünkroonis tööle saada, aga pm on kõik võimalik :idea:
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Postitus Postitas Fos »

Mihkel kirjutas:Kui vaakumi otsast puhudes või imedes käib õhk kuskilt mujalt veel läbi, siis on membraan tuksis.
Üldjuhul, aga see pole reegel. Simoni teeb bov'e/bypasse, millel on vaakumi membraani keskele tehtud 4 nõela-auku.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

Tõstan vana teemat, nimelt sarnane situatsioon:
RD kirjutas:kas töökorras bypass peab olema täiesti õhukindel?
suurtest otsadest puhudes on vaikus aga ülevalt (vaakumi?) torust puhudes/imedes õhk liigub
Minu puhul pole membraani, on kolb mis on paari tihendrõngaga oma kohal. Kui bov "kinni" on on ülemine osa õhutihe, ei anna puhuda/imeda.
Kui bov "lahti" on, siis pole ta enam nii tihe ning laseb läbi mingil määral.

Standartrakenduses poleks probleemi(IAC kompenseeriks selle õhukoguse keerates idle klappi koomale), aga minu puhul on vajalik, et cruisi vaakumi kanistris oleva vaakumi kogusega peab saama seda bov-i vähemalt 30sek(hea oleks veel samapalju varu) lahti hoida.
Kasutaja avatar
Fog
Postitusi: 279
Liitunud: 11.09.2007 20:50
Asukoht: Talsinki

Postitus Postitas Fog »

Fog kirjutas:Probleem...
Bah, oma viga, katsetasin just reaalse vaakumiga ja kõik korras. Viga oli mu enda käes mis ei suutnud piisavalt "otse" lahti lükata bov-i ja o-ringide vahelt tuli läbi.
Vasta