Koonusfilter Imprezale

Kuidas oma auto dünaamikat paremaks muuta ?

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

iku
Postitusi: 18
Liitunud: 21.09.2005 14:14
Asukoht: tabasalu

Koonusfilter Imprezale

Postitus Postitas iku »

muretsesin Subarule koonusfiltri paigaldamiseks vahetüki mille sisse käib siis ilusti õhulugeja.Panin otsa Seat leon turbo jaoks spetsiaalselt valmistatud koonusfiltri(jah ma tean, et subaru ei ole Seat) paigaldasin kõik ilusti auto peale.Aga kui sõitma hakata siis kuni 4.5 tuhat pööret ei juhtu midagi ja siis plahvatab kuni piirajani ja nii iga käiguga.Arvata on, et tegu siis sellega, et aju läheb lolliks kuna saab nüüd suurema koguse õhku peale ja ei oska sellega midagi ette võtta.Aga nüüd küsimus:Et huvitav kui ma ostaks nüüd 6500.- maksva spets impreza jaoks mõeldud koonuse koos torude ja muu mölluga kas siis aju ei lähe lolliks? või on vahe nii suur siis koonusfiltritel või?
Autoks Subari Impreza WRX 2003a aju moditud 270hp.
Kuskilt kuulsin just et selle aasta mudelid pidid koonusega sobima küll kuid vastupidi pidi olema vähe vanemate mudelitega millel õhulugeja pidi tihti riknema.Kas keegi oskab nõu anda mis teha?
Iku
---------------------------STI---------------------------
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Mida sa selle plahvatamisega tahad öelda?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Ja miks sulle seda koonust sinna vaja on?
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

proovi korra ilma koonuseta, soovitavalt mitte väga prügisel teelõigul.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
iku
Postitusi: 18
Liitunud: 21.09.2005 14:14
Asukoht: tabasalu

Postitus Postitas iku »

Mihkel kirjutas:Mida sa selle plahvatamisega tahad öelda?
ehk siis tõmme tekib ja tundub, et sutsu parem kui tavalise papist filtriga.Aga see võib ka ainult tunne olla.
---------------------------STI---------------------------
iku
Postitusi: 18
Liitunud: 21.09.2005 14:14
Asukoht: tabasalu

Postitus Postitas iku »

erik kirjutas:Ja miks sulle seda koonust sinna vaja on?



ei saa küsimusest aru ehk sooviks nõu kuidas asja parandada.
---------------------------STI---------------------------
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Koonusfilter on peamine põhjus miks kuumtraat õhulugejad kiiremini tuksi lähevad. Ja kasutegur on mõni üksik kilowatt. Sellepärast küsin milleks. Et kas lihtsam poleks toimiv asi tagasi panna?
wa666ou
Postitusi: 388
Liitunud: 14.06.2006 22:57

Postitus Postitas wa666ou »

erik kirjutas:Koonusfilter on peamine põhjus miks kuumtraat õhulugejad kiiremini tuksi lähevad. Ja kasutegur on mõni üksik kilowatt. Sellepärast küsin milleks. Et kas lihtsam poleks toimiv asi tagasi panna?
kas see kehtib ka kuivfiltrite kohta või ainult õlitatavate?
Volvopower @400+
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Nii kaua, kui filtrist midagi ei eraldu, ei juhtu midagi. Paljud performance kuivfiltrid on aga väga küsitavate puhastusomadustega, rohkem nagu lehtede ja sitikate eemalhoidjad, pigem rinka või talve teema.
iku
Postitusi: 18
Liitunud: 21.09.2005 14:14
Asukoht: tabasalu

Postitus Postitas iku »

erik kirjutas:Koonusfilter on peamine põhjus miks kuumtraat õhulugejad kiiremini tuksi lähevad. Ja kasutegur on mõni üksik kilowatt. Sellepärast küsin milleks. Et kas lihtsam poleks toimiv asi tagasi panna?
Originaalfiltri koos kopsikuga panin kohe tagasi ja asi toimib ilusti.
Aga ma lihtsalt mõtlen, et kui osta 10x kallim asi(mille ma peaaegu juba ära tellinud oleks aga mõtlesin, et proovin ennem oma olemasoleva filtriga ja ostsin vahetüki lihtsalt), et kas siis hakkab korralikult toimima või on viga ikkagi milleski muus.
---------------------------STI---------------------------
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Äkki on see tunne petlik mida sa kirjeldad ja tegelikult vahet pole.
Lihtsalt sellepärast pakun välja, kuna koonus teeb häält erinevalt tava filtrist.
Vähemalt minu autol on küll nagu öö ja päev hääle vahe mis kapotialt tuleb.
Koonuse häälega oli ka alguses imelik harjuda ja tundus nagu midagi oleks valesti.

Kahtlen, et õhukulumõõtja inf muutus, kuna nii suur see õhu läbipääsvuse vahe ka pole.


Oot aga räägi nüüd kõigepealt seda, kas see tükk/toru kuhu sul MAF käib on täpselt 100% sama diameetriga kui Subaru originaal filtri MAF-i toru?
Kui ei ole, siis pole siin enam millestki rääkida, kuna õhuvoolu kiirus on teine ja MAF edastab ajule lambiandmeid!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
iku
Postitusi: 18
Liitunud: 21.09.2005 14:14
Asukoht: tabasalu

Postitus Postitas iku »

Tõmme kohe kindlasti erineb tavafiltriga sõites.Ja vahe on kindel.
Aga kuidas nüüd seda asja siis mõõta nüüd kas on 100% samasugune.Silma järgi
nagu oleks aga pead ei saa nüüd küll anda.
lähen proovin mõõta seda värki.Kuigi mõõtja istub küll ilusti sinna
sisse(suhteliselt tihedalt läheb peale)
Aga sa arvad siis et kui toru on natuke suurem või väiksem siis asi muutub kohe?
---------------------------STI---------------------------
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sisediameetri mõõdad nihikuga ära, kui erinevus on sees, siis saab aju valet infot ja ongi kogu jutt räägitud.
Õhuvoolu kiirust muutes muudad sa MAF-ile näidatavat õhukogust aga aju on ühe kindla MAF-i toru järgi seadistatud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
rookierice
Postitusi: 133
Liitunud: 29.11.2004 16:18

Postitus Postitas rookierice »

Mihkel kirjutas:Sisediameetri mõõdad nihikuga ära, kui erinevus on sees, siis saab aju valet infot ja ongi kogu jutt räägitud.
Õhuvoolu kiirust muutes muudad sa MAF-ile näidatavat õhukogust aga aju on ühe kindla MAF-i toru järgi seadistatud.
Et kui ma panen endale mafi juurde peenema toru siis läheb segu rikkamaks ja kiirendus paraneb (dislal mis muidu ilmselt piisavalt peale anda ei taha :roll: )
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Õhuvoolu kiirusega mängides saad jah küttesegu muuta.
Diislitel petavad osad vist kütuse temp andurit ka.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta