BMW 316 'SLEEPER' ::: 1988 ::: Mihkel
Jah aga kepsud ei pruugi kogu selle ideoloogiaga päri olla.
Originaalis on ka seal maal piiraja ja kestvuse huvides esialgu seda ei tõstnud.
Originaalis on ka seal maal piiraja ja kestvuse huvides esialgu seda ei tõstnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sai vahepeal siis jälle veidi väljaminekuid Bemmi peale tehtud.
FAG tutikad esimesed rattalagrid,
Koni Sport reguleeritavad esiamordid
JOM 80mm tutikad madaldusvedrud
Sachs-i amordi tugilaagrid ja muu juurde kuuluv kama
Hetkel siis esisillast vana veel ainult stabikas koos kontidega.
325i jahutusega kettad peaks ka ette soetama.
Väga mõnus kartauto tunne on praegu.
Ahjaa Toyo Proxes T1-R tutikad suvekad sai ka Turbodele tellitud.
Nüüd peaks vahepeal Subaru-le ka pühenduma.
FAG tutikad esimesed rattalagrid,
Koni Sport reguleeritavad esiamordid
JOM 80mm tutikad madaldusvedrud
Sachs-i amordi tugilaagrid ja muu juurde kuuluv kama
Hetkel siis esisillast vana veel ainult stabikas koos kontidega.
325i jahutusega kettad peaks ka ette soetama.
Väga mõnus kartauto tunne on praegu.
Ahjaa Toyo Proxes T1-R tutikad suvekad sai ka Turbodele tellitud.
Nüüd peaks vahepeal Subaru-le ka pühenduma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Aju juhtmestik ja paigutus 99% valmis.
Kapotialt sai juhtmestik ilusti ära viimistletud ja salongi ajule alus tehtud.
Aju ja kaitsmepesa ning releede aluse tegemisele kulus koos juhtmete kasimisega pea 5h rahuliku tööd
Suurem osa ajast läks aju aluse fabritseerimisele aga kokkuvõttes sai päris hea.
Millalgi kui aega saan lisan ehk mõne pildi ka lõpptulemusest.
Ehk jõuab nädala lõpuks ka midagi turbiinipoolelt ära teha.
Kapotialt sai juhtmestik ilusti ära viimistletud ja salongi ajule alus tehtud.
Aju ja kaitsmepesa ning releede aluse tegemisele kulus koos juhtmete kasimisega pea 5h rahuliku tööd

Suurem osa ajast läks aju aluse fabritseerimisele aga kokkuvõttes sai päris hea.
Millalgi kui aega saan lisan ehk mõne pildi ka lõpptulemusest.
Ehk jõuab nädala lõpuks ka midagi turbiinipoolelt ära teha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ootan Olavilt teist coolerit hetkel kuna algselt muretsetu oli ikka kaugelt liiga suur sinna ette.
Hädaga oleks ära mahutanud ja oleks väljast suht rõve jäänud aga effektiivsus oleks ikka ülisitt olnud,
kuna poole õhuvoolust kattis ära stange ja teisest poolest kolmandiku cooleri taga olev radikatala.
Kasu tast pole, kui õhk läbi ei käi.
Sai väiksem tellitud, mis ilusti iluvõre taha istub kenasti ja millest õhk peaks terves ülatuses igaltpoolt läbi pääsema.
Kolle flantsid olid ka valmis saanud aga pole aega hetkel tegeleda autoga, kuna TTÜ-s on eksamisess uksetaga ja järgmised 2 nädalat vähemalt suht hullumaja.
Tagapidureid hakkasin samuti tegema aga kuna on paar takistust, siis sai isu otsa vahepeal.
Ühesõnaga teise inimese lollusest pean mina kannatama (et laagrimuttreid auto küljes lahti ei keeratud).
Hädaga oleks ära mahutanud ja oleks väljast suht rõve jäänud aga effektiivsus oleks ikka ülisitt olnud,
kuna poole õhuvoolust kattis ära stange ja teisest poolest kolmandiku cooleri taga olev radikatala.
Kasu tast pole, kui õhk läbi ei käi.
Sai väiksem tellitud, mis ilusti iluvõre taha istub kenasti ja millest õhk peaks terves ülatuses igaltpoolt läbi pääsema.
Kolle flantsid olid ka valmis saanud aga pole aega hetkel tegeleda autoga, kuna TTÜ-s on eksamisess uksetaga ja järgmised 2 nädalat vähemalt suht hullumaja.
Tagapidureid hakkasin samuti tegema aga kuna on paar takistust, siis sai isu otsa vahepeal.
Ühesõnaga teise inimese lollusest pean mina kannatama (et laagrimuttreid auto küljes lahti ei keeratud).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vahepeal pole midagi tarka toimunud ja auto seisab samamoodi nagu ma ta seisma jätsin.
Ainuke märkimistvääriv asi on see, et leidsin lõpuks (õigemini Tarmo leidis) ühest lammutusest originaal M10 mootori roolivõimu pumba kronsteini.
See tundus täiesti lootusetu üritusena toona kui seda aktiivselt otsisin, kuna käisin vist kõik Tallinna ja lähiümbruse lammarid läbi + kõikvõimalikud lehed ja foorumid.
Praeguseks on juba mudiugi kodukootud lahendus seal aga originaal on ikka originaal, seega läheb originaal külge.
Piduritega on ka vist nii, et esialgu taastan tagumised trummelpidurid ja panen ette ventileeritavad.
Olemas on küll ka ketaspidurite õõtsad ja supportid aga need tahavad suht palju tööd.
Tahaks suvel ikka sõita ka autoga.
Ainuke märkimistvääriv asi on see, et leidsin lõpuks (õigemini Tarmo leidis) ühest lammutusest originaal M10 mootori roolivõimu pumba kronsteini.
See tundus täiesti lootusetu üritusena toona kui seda aktiivselt otsisin, kuna käisin vist kõik Tallinna ja lähiümbruse lammarid läbi + kõikvõimalikud lehed ja foorumid.
Praeguseks on juba mudiugi kodukootud lahendus seal aga originaal on ikka originaal, seega läheb originaal külge.
Piduritega on ka vist nii, et esialgu taastan tagumised trummelpidurid ja panen ette ventileeritavad.
Olemas on küll ka ketaspidurite õõtsad ja supportid aga need tahavad suht palju tööd.
Tahaks suvel ikka sõita ka autoga.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Nüüd siis autol terve ring tutikaid Koni Sport Short sportamorte.
Samuti sai installitud terve ring tutikaid pidureid.
Ette said ventileeritavad (uued kettad ja klotsid) koos supportitega ja
taga turmmelpidurid täies mahus taastatud (uued silindrid, trummlid, klotsid).
Selleks aastaks on need pidurid ilmselt täiesti piisavad ~1000kg kaaluvat autot peatama.
Vaikselt taastan tagumise ketaspidurite komplekti ka ära ja selle installib siis alla, kui kunagi aega saab.
Seoses piduritega sai ka piduri- ning siduriõli vahetatud.
Siduri õli oli küll täielik tökat, süsimust.
Nüüd kui tiheda autode ehitusgraafiku vahelt enda auto jaoks ka aega leiab, saab ehk eesmärgile väheke lähemale.
Samuti sai installitud terve ring tutikaid pidureid.
Ette said ventileeritavad (uued kettad ja klotsid) koos supportitega ja
taga turmmelpidurid täies mahus taastatud (uued silindrid, trummlid, klotsid).
Selleks aastaks on need pidurid ilmselt täiesti piisavad ~1000kg kaaluvat autot peatama.
Vaikselt taastan tagumise ketaspidurite komplekti ka ära ja selle installib siis alla, kui kunagi aega saab.
Seoses piduritega sai ka piduri- ning siduriõli vahetatud.
Siduri õli oli küll täielik tökat, süsimust.
Nüüd kui tiheda autode ehitusgraafiku vahelt enda auto jaoks ka aega leiab, saab ehk eesmärgile väheke lähemale.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Hetkel on auto välimuselt siis selline (looadn, et pildi autor SNOOP ei pahanda):


Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei jäänud, see jäi juba eelmisel omanikul maha kuskile.
Esiosani pole veel jõudnud ja see suht lage selle tõttu.
Viimati sai ka kiiruga kokku visatud esiosa, kuna sõita oli vaja.
Et ideaalseks saada esiosa oleks vaja uut põlle, udukaid ja originaal lisa.
Kui need jupid tutikana võtta, siis oleks tegu ~9k investeeringuga, lisaks siis värvimine veel.
Absurdsed hinnad on nendel esidetailidel ja B-osana on ainult esipõll saada.
Esiosani pole veel jõudnud ja see suht lage selle tõttu.
Viimati sai ka kiiruga kokku visatud esiosa, kuna sõita oli vaja.
Et ideaalseks saada esiosa oleks vaja uut põlle, udukaid ja originaal lisa.
Kui need jupid tutikana võtta, siis oleks tegu ~9k investeeringuga, lisaks siis värvimine veel.
Absurdsed hinnad on nendel esidetailidel ja B-osana on ainult esipõll saada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kule jah, polikliiniku ees oleva putka ette keerates otsustas üks jahutusvedeliku lõdvik saba anda.
Mõtlesin, et lihtsam on auto garaaži juurde lükata, kui garaažist köit tuua ja siis vedav auto otsida.
Pärast muidugi avastasin, et palju produktiivsem on auto korra käima panna, hoog üles võtta ja siis mootor välja ja vabahooga veereda.
Oleks autoga sama ajaga kui sõitvana garaažini jõudnud.
Aga noh väike trenn kulub alati marjaks ära
UM-is muidugi seda 121.- eeki maksvat lõdvikut sees ei olnud ja kuna skeemi peal on need nii haige kujuga,
et mulle ei sobi neist silma järgi ükski, siis otsustasin, et võtan vanalt lõdvikult koodi ja tellin selle järgi uue.
Vangerdasin oma poolikud projektid nii ringi, et hommsest kulgen ringi Subaruga ja Polo projekti vahelt saab Bemmi korda teha,
kuna Polo tarvis vaja tihendeid ja silikoonvollasid oodata.
Mõtlesin, et lihtsam on auto garaaži juurde lükata, kui garaažist köit tuua ja siis vedav auto otsida.
Pärast muidugi avastasin, et palju produktiivsem on auto korra käima panna, hoog üles võtta ja siis mootor välja ja vabahooga veereda.
Oleks autoga sama ajaga kui sõitvana garaažini jõudnud.
Aga noh väike trenn kulub alati marjaks ära

UM-is muidugi seda 121.- eeki maksvat lõdvikut sees ei olnud ja kuna skeemi peal on need nii haige kujuga,
et mulle ei sobi neist silma järgi ükski, siis otsustasin, et võtan vanalt lõdvikult koodi ja tellin selle järgi uue.
Vangerdasin oma poolikud projektid nii ringi, et hommsest kulgen ringi Subaruga ja Polo projekti vahelt saab Bemmi korda teha,
kuna Polo tarvis vaja tihendeid ja silikoonvollasid oodata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.