miks sa ei usu et kütusepump seda teha võib?wa666ou kirjutas:Homme saab ehk katsetatud erinevaid variante ja OBD-2 lugeja võib-olla näitab midagi.
Kuid, mind huvitab kõige enam siiski, mis võib põhjustada stock mootoril ja seades rikast segu. 10,8 ei saa ju tehaseseades mootoril olla.
Lambda andur on suht uus.
Kas võib olla pihustite viga (ehk ujutavad üle?) või MAF andur hakkab otsi andma? Kütusepump on Walbro 255 l/h (orig. 140 l/h); kas annab liiga palju kütust peale, mida hästi ei usu.
FPR?
Ei teagi, kust viga otsida.
Volvo S40 T4
Aju peaks kütust peale andma ikka vastavalt mapile, mitte selle järgi, et suurem pump võimaldab rohkem anda.
Või mis arvad?
See tähendaks, et ma peaksin isegi pumba vahetamisega uue mapi tegema?
Kütuse tarbimises pole ma vahet täheldanud. Mökutades tuleb keskmiseks u 9l/100 km (tehase annab 9,2).
Või mis arvad?
See tähendaks, et ma peaksin isegi pumba vahetamisega uue mapi tegema?
Kütuse tarbimises pole ma vahet täheldanud. Mökutades tuleb keskmiseks u 9l/100 km (tehase annab 9,2).
Volvopower @400+
-
- Postitusi: 63
- Liitunud: 15.10.2006 15:55
Üldiselt on nii, et tehas ei ole väga huvitatud, et põhjagaasiga sõites mootor laiali käiks.
Sellest ka tunduvalt rikkam segu. Tehasehäälestus on kestvuse mitte jõu peale!
Ei tea ju tehas mis maailma otsas see auto sõitma hakkab ja mis kvaliteediga kütust kasutatakse.
Ja pumba vahetus ei saa segu rikkamaks teha, kui vana pump piisavalt tootlik oli.
Ainuke võimalus on siis, kui uus pump lihtsalt oma tootlikuse tõttu rõhku süsteemis tõstab.
Sellest ka tunduvalt rikkam segu. Tehasehäälestus on kestvuse mitte jõu peale!
Ei tea ju tehas mis maailma otsas see auto sõitma hakkab ja mis kvaliteediga kütust kasutatakse.
Ja pumba vahetus ei saa segu rikkamaks teha, kui vana pump piisavalt tootlik oli.
Ainuke võimalus on siis, kui uus pump lihtsalt oma tootlikuse tõttu rõhku süsteemis tõstab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
OK
Põhjagaasi teemast saan aru, kuid ta podiseb just niisama kulgedes. Näiteks kiirendan väheke mõne käiguga, boost jõuab vaakumist välja, lasen gaasi lahti ja kuuldavale tuleb vaikne podin.
Avastasin ükspäev ka, et väljalaske kollektoril on pisike mõra. Teen pilti ka homme. Tüüpviga sellel autol (nagu neid vähe oleks
).
Õnneks on saadaval USAst VMSi porditud (õige väljend?) ja lihvitud kollektor hinnaga 430 USD. Esindusest ostes hind 9k.
Põhjagaasi teemast saan aru, kuid ta podiseb just niisama kulgedes. Näiteks kiirendan väheke mõne käiguga, boost jõuab vaakumist välja, lasen gaasi lahti ja kuuldavale tuleb vaikne podin.
Avastasin ükspäev ka, et väljalaske kollektoril on pisike mõra. Teen pilti ka homme. Tüüpviga sellel autol (nagu neid vähe oleks

Õnneks on saadaval USAst VMSi porditud (õige väljend?) ja lihvitud kollektor hinnaga 430 USD. Esindusest ostes hind 9k.
Volvopower @400+
Sai siin Speedestil sõidetud 185 km/h.
MBC tööle ei saanud, miski kamm...
Käisin täna korra raadilt läbi ja proovisin vähe pikemat otsa, 1,5+ km umbes.
Ei tea, mis võib olla põhjuseks, kuid spido järgi ei lähe mitte rohkem kui 190 ehk täpselt sama, mis 1 km peal.
Viienda käiguga ei toimu u 4500 rpm mitte mingisugust kiirendust (neljas käik on 190 peal piirajas).
Kust võiks viga otsida?
MBC tööle ei saanud, miski kamm...
Käisin täna korra raadilt läbi ja proovisin vähe pikemat otsa, 1,5+ km umbes.
Ei tea, mis võib olla põhjuseks, kuid spido järgi ei lähe mitte rohkem kui 190 ehk täpselt sama, mis 1 km peal.
Viienda käiguga ei toimu u 4500 rpm mitte mingisugust kiirendust (neljas käik on 190 peal piirajas).
Kust võiks viga otsida?
Volvopower @400+
Osadel autodel on speed limiter-id ka peal.
Aga kas Volvol seda just on pole ma kindel.
Aga kas Volvol seda just on pole ma kindel.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
volvo s60 T5-l on küll speed limiter peal ja esinduse mehed on isegi nii lahked, et oskavad seda eemaldada... meil ülemus käis ja nurises teeninduses, et näet ei lähe üle 185km/h ja esinduse mehed nokitsesid mingiaja(auto oli kadunud päev otsa) ja siis läks mees järgi ja tartust välja tallinna maanteed pidi hakkas kiirdendama ja sai isegi lõpuks spido põhja
tollel ainult 1 erinevus veel... tal automaat kast nimelt
tollel ainult 1 erinevus veel... tal automaat kast nimelt
Sellisel juhul sul on rõhk 0 bar, kuna klapp turbo sees on avatud ja gaasid lähevad tiivikust mööda.wa666ou kirjutas:Mõtlesin veel proovida võtta aktuaator klambrist lahti, kuid aega enam polnud. Seda selleks, et näha kui kõrgele boost ronib.
Kahtlane tunne on, et rõhk ei tõuse rohkem kui 1 bar, mis pole loogiline ju.

Raadil ma juba mainisin, et kontrolli kas see klapp on ikka terve.
Ma sügavalt kahtlen et viga on mbc´s
Teine varjant, sul oli vist bov? vb see ei suuda rõhku hoida?

Mul pole olnud sellist aega, et uurida kuuma osa sees olevat klappi.zoom1 kirjutas:
Sellisel juhul sul on rõhk 0 bar, kuna klapp turbo sees on avatud ja gaasid lähevad tiivikust mööda.
Raadil ma juba mainisin, et kontrolli kas see klapp on ikka terve.
Ma sügavalt kahtlen et viga on mbc´s
Teine varjant, sul oli vist bov? vb see ei suuda rõhku hoida?
Aga vaatab seda membraani ükspäev, kuna tõesti palju variante siin ei ole, mis võiks olla...
BOV hoiab väga normaalselt, kuna olen korra proovinud 1,4 barise rõhuga (lihtsalt WG varrast timmides) talvel sõita. Tip-top. Minek oli loomulikult räige, fuel cuti isegi veel ei tulnud.
Volvopower @400+
-
- Postitusi: 3
- Liitunud: 02.08.2007 11:33
- Asukoht: www.basic.ee
- Kontakt: