Narrow band AFR probleem

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Rait
Postitusi: 57
Liitunud: 16.11.2005 18:50
Asukoht: Kesk-Eesti

Narrow band AFR probleem

Postitus Postitas Rait »

asi selles, et lambda annab välja pidevalt kõikuvat signaali. 0.14-0.7V ja seda stabiilsetel pööretel. Proovisin nii testriga kui näidikuga. Milles asi?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Peabki andma ju kõikuvat voolu, kuna aju reguleerib segu pidevalt.

Või sa arvasid, et üks led jääbki kellapeal põlema koguaeg?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Pilt

väike pilt siis milline näeb välja se lamda hyplemine yles alla....

uus post kuna ommikul oli väike äpardus :(
singervinger
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2006 15:55

Postitus Postitas singervinger »

Vana teema, kuid AFR NB probleem minulgi.

Nimelt AutoMeetri segukell ning tühikäigul ja vaakumialas gaasiga põleb viimane "Stoich" led, samas põleb koguaeg sama led, mitte ei kõigu nagu siin eelnevalt kirjutati? Või kõikumne käib selle alla, et vähe nõrgemalt põlevad ka +-3 led-i selle ühe kõige tugevamini põleva ledi ümbruses?

Täisgaasil põleb aga täiesti konkreetselt vaid üks LED, kõige viimane roheline ehk "Rich". Kas võib olla, et saab liiga palju kütet ja uputab? Pole vahet kas boosti on 0 või 1bar, viimane roheline põleb ikkagi.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Lambda ise korras?
Äkki aju annab fikseeritud väärtuse lambda rikke korral lambda otsale peale?

Testida saad nii, et võtad aju küljest lambda signaali otsa lahti ja mõõdad sealt tulevat pinget.
Mul on olnud juhus, kus soendusega lambda ei tahtndu ilma soenduseta üldse tühikäigul mignit signaali jagada.

Võid teha nii, et ühendad kella/testri otsa otse lambda signaali külgeja jätad originaal pistiku lahti.
Et lambda piisavalt soe oleks lähed sõidad veidike ringi ja samal ajal jälgid mida pinge teeb.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
singervinger
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2006 15:55

Postitus Postitas singervinger »

Ei ta tühikäigul annab signaali küll, selle abil sain testriga teada, milline juhe on signaal. Külmalt on tühikäigul isegi üks esimesi Riche, kuid pärast natukest aega läheb "Stoich" peale, kuid sellist asja ei ole küll kunagi, et ühtlasel gaasil või vabakäigul signaal väga muutuks.

Aga ma lähen proovin siis nii, et panen kella signaali külge voltmeetri ja vaatan reaalselt, mis ta erinevates oludes teeb.

Ja tulemused on sellised, et just käivitades
0,983 , kõigub kuskil +-5
poole minuti pärast langeb kuskil 0,964 peale
rahulikult sõites on kuskil 0,844 peal
ringi lõpetades kohapeal ka 0,822 vms (viimane "stoich" põleb)

Imelik on aga see, et täis gaasil annab ta 11,89 stiilis näite, mis oleks sobilik akupinge jaoks, aga mitte lamba anduri väärtuseks.
Imelik on ka see, et lülitades autol tuled põlema, langeb väärtus orienteeruvalt 0,12 võrra allapoole.

Mass on võetud mootorist ja vool süütest.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

kas mootori massi juhtmed on ikka korralikud?
singervinger
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2006 15:55

Postitus Postitas singervinger »

Massi võtsin suvalise kruvi küljest mootoriruumis, kuid kuidas see olukorda mõjutab? Kere ja mootori potentsiaalide vahega olen kursis, kuid nii drastilist olukorda ei tohiks ikkagi vist põhjustada.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Millal sa NB lambda andurit ennast viimati vahetasid (tutika vastu)?
NB lambda täpsus (niipalju kui seda on) hakkab ajapikku kaduma kuni lõpuks andur teibaid näitab või üldse pillid kotti paneb.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
singervinger
Postitusi: 63
Liitunud: 15.10.2006 15:55

Postitus Postitas singervinger »

Tundub, et peab vist tõepoolest mõne teise anduriga ka proovima, kuid see 12V näit jääb vähemalt esialgu painama, sest et nii mööda ei tohiks ka ju läbi olev andur näidata?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sel juhul on andur omadega küpse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vasta