Nissan 200SX S13 SR20DET Junsu
kaks küsimust:
esiteks mõtlen siin,et äkki elimineeriks gaasiklapi soojenduse,kuna autoga talvel ei sõida ja ei oska mingit vajadust leida talle.
teiseks siuke küsimus,et sl kolle taha otsa läheb karterituulutuse voolik läbi mingi klapi.vaakumiga imeb sisse,boosti all peaks siis klapp kinni minema.jube tahtmine oleks se "pimedaks" teha.mis mõte sellel asjal üldse on seal?
esiteks mõtlen siin,et äkki elimineeriks gaasiklapi soojenduse,kuna autoga talvel ei sõida ja ei oska mingit vajadust leida talle.
teiseks siuke küsimus,et sl kolle taha otsa läheb karterituulutuse voolik läbi mingi klapi.vaakumiga imeb sisse,boosti all peaks siis klapp kinni minema.jube tahtmine oleks se "pimedaks" teha.mis mõte sellel asjal üldse on seal?
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
kolle sellele kohale,kust karterituulutuse ots sisse läheb.karterituulutus tuleb siis tiba ümber ehitatud.nimelt kui lammutasin teda siin,siis oli kolle tagant otsast ikka väga must seest.tükk aega leotasin teist,kuni selle jama sealt lahti sai.veider kirjutas:Millisele otsale sa pimedat ette tahad panna?junsu kirjutas:sl kolle taha otsa läheb karterituulutuse voolik läbi mingi klapi.vaakumiga imeb sisse,boosti all peaks siis klapp kinni minema.jube tahtmine oleks se "pimedaks" teha.mis mõte sellel asjal üldse on seal?
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Kui raha on siis soovitaks oilcatch tanki sinna vahele panna. Olen näinud, et mõned panevad ka karterituulutuse vooliku otsa kohe breatheri (karterituulutuse filtri). Viimase headest ja halbadest külgedest ma eriti kommenteerida ei oska, kuid ühel 200 oli läbi selle omajagu õli tulnud ja kapotialuse ära määrinud...
No comment!
Parim lahendus on kahte paaki kasutada
http://www.motary.planet.ee/CatchCanSetupalt.jpg
Midagi mis ma nicoclubist leidsin
http://www.motary.planet.ee/CatchCanSetupalt.jpg
Midagi mis ma nicoclubist leidsin

mõtlen siis seda voolikujuppi elimineerida(üleval musta noolega näidatud) :veider kirjutas:Millisele otsale sa pimedat ette tahad panna?junsu kirjutas:sl kolle taha otsa läheb karterituulutuse voolik läbi mingi klapi.vaakumiga imeb sisse,boosti all peaks siis klapp kinni minema.jube tahtmine oleks se "pimedaks" teha.mis mõte sellel asjal üldse on seal?
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/5 ... 84a7f3.jpg
ja palun seletage mulle,miks seda ühepoolset klappi sinna karterituulutuse ja kolle vahele vaja on?? et boosti ajal rõhku karterisse ei tekiks? siis põhimõtteliselt kui mõlema klapikambrikaane pealt voolikud OCT-sse vean ja ühe sisselaske torusse(enne turbot) siis peaks asi toimima?


Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Täpselt seda ülesannet ta seal täidab... Ise teen samamoodi, aga mul kaane peal 1 auk ja markusel on ka samamoodi tehtud nagu sina kirjeldasid...junsu kirjutas:ja palun seletage mulle,miks seda ühepoolset klappi sinna karterituulutuse ja kolle vahele vaja on?? et boosti ajal rõhku karterisse ei tekiks? siis põhimõtteliselt kui mõlema klapikambrikaane pealt voolikud OCT-sse vean ja ühe sisselaske torusse(enne turbot) siis peaks asi toimima?![]()
No comment!
kirjutan siis ka siia midagi,äkki kedagi huvitab.peaaegu aasta auto omamisest täis juba
ega miskit eriti huvitavat toimund polegi vahepeal.alla sai pandud otsast lõpuni rv sumpa miski peaaegu 3",eile eemaldasin siis viimase pudelikaela ka,ehk vahetasin downpipe 3" rv vastu.kogu se sisse/väljalaske modimine on tõstnud turborõhu ~1bar peale,mis eeldas ka st2 chip-i.jõudu tekkis sellest ka kuigipalju juurde,ja juba enne suht lõpukorras sidur kannatab nüüd ainult veel rahulikku kulgemist
.sidurit ilmselt enam CA külge ostma ei hakka,kuigi pean tunnistama,et olen vist se vähene,kellel pole CA kohta suurt midagi paha üelda,aga tahaks sinna miskit huvitavamat.mis sellest soovist välja tuleb,eks elu näitab
.CAS ja nuka sain ka sõbraks omavahel,nimelt eemaldasin otsakaanest enamus metalli,ju se allesolev osa annab siis niipalju järgi,et enam nuka nuute ei jahvata.mingid istmed sai ka tellitud,millest kohal on esialgu vaid üks,sai se ka sisse visatud.täna viisin auto talvekorterisse,paar pilti ka siia siis:







ega miskit eriti huvitavat toimund polegi vahepeal.alla sai pandud otsast lõpuni rv sumpa miski peaaegu 3",eile eemaldasin siis viimase pudelikaela ka,ehk vahetasin downpipe 3" rv vastu.kogu se sisse/väljalaske modimine on tõstnud turborõhu ~1bar peale,mis eeldas ka st2 chip-i.jõudu tekkis sellest ka kuigipalju juurde,ja juba enne suht lõpukorras sidur kannatab nüüd ainult veel rahulikku kulgemist








Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
Kirjutan siis oma tagasihoidlikust "õppematerjalist" ka siia midagi.et asi ikka elus või nii
ega tegelt polegi miskit erilist juhtunud vahepeal.auto seisab ikka garaasis,nagu eelmise posti pilttidel:D vahepeal on külge krutitud esimene ja tagumine strutbar,KYB-i reguleeritavad esiamordid ootavad ka riiulis.siis sai veel kapotialla soetatud vähe asisem mootor.kraana selle vahetuseks sai ka soetatud:D ,krt,karaas näeb varsti välja nagu riisimehe lego.idee järgi peaks siis järgmine nädalavahetus lammutamiseks minema
et kes CA mootorit tahab,siis üks on saadaval hea raha eest,cometic kaane vahel ja puha...



ega tegelt polegi miskit erilist juhtunud vahepeal.auto seisab ikka garaasis,nagu eelmise posti pilttidel:D vahepeal on külge krutitud esimene ja tagumine strutbar,KYB-i reguleeritavad esiamordid ootavad ka riiulis.siis sai veel kapotialla soetatud vähe asisem mootor.kraana selle vahetuseks sai ka soetatud:D ,krt,karaas näeb varsti välja nagu riisimehe lego.idee järgi peaks siis järgmine nädalavahetus lammutamiseks minema



Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Impreza STi `06
NO SHIT SHERLOCK, ma 2x samas majasmart154 kirjutas:ma ise samas majas...

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.