2.7T ülerõhk

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ext
Postitusi: 9
Liitunud: 27.06.2007 10:08
Asukoht: Eesti

2.7T ülerõhk

Postitus Postitas ext »

Võibolla keegi targem teab.
Palju võiks olla stock 2.7T 169kw mootori tehasepoolt antud max ülerõhk.

Kuskil keegi rääkis et 8psi (0.55bar) aga ma ei ole selles allikas nii kindel.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Peaks midagi sellist olema jah.
Uuema tüübi mootoril (184kw) vist 0.65bar.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ext
Postitusi: 9
Liitunud: 27.06.2007 10:08
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas ext »

kui EGT sensor 2 on läbi siis peaks see mootor vist avarii reziimis olema mul vag-ga mõõtes suutis hoida specified pressure .47 bari, actual oli ka umbes sama. Kas see nüüd on avarii reziim või mitte?
LS
Postitusi: 17
Liitunud: 04.10.2006 10:17
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas LS »

ext kirjutas:kui EGT sensor 2 on läbi siis peaks see mootor vist avarii reziimis olema mul vag-ga mõõtes suutis hoida specified pressure .47 bari, actual oli ka umbes sama. Kas see nüüd on avarii reziim või mitte?
see mootor läheb paljude probleemide puhul avariireziimi. Vag-com näitab ilusti ära milles probleem. Minul 2.7T 195kw normaalolekus 0.7-0.8 bar-i ja avariireziimis 0.3-0.4 bar-i
ext
Postitusi: 9
Liitunud: 27.06.2007 10:08
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas ext »

ok. sain nüüd kinnitust
mõõtmine peab toimuma 4 käiguga ja 3000rpm juures
169kw peab andma 1390 - 1490 mbar
195kw peab andma 1650 - 1750 mbar
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

184kw kohta ka mingeid andmeid on?

Enda peres oleval autol korra juba ühte EGT sensorit Revalis vahetatud.
Vahe enne ja pärast oli tagumikuga ilusti tuntav, seega oli asi avariirežiimis.
Peakski vahelduseks uuesti VAG-COM-i sappa lükkama autole, et vaadata kuidas andurite seis on.
Teadagi on see mootor suht kapriisne elektroonika suhtes.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Need turbod väsivad ise ka ära ja siis rõhk langeb.
Tel. 5654585
ext
Postitusi: 9
Liitunud: 27.06.2007 10:08
Asukoht: Eesti

Postitus Postitas ext »

kahjuks 184kw kohta ei leidnud andmeid.
Üldiselt peaks mõned mõõtmised vagcom-ga tegema küll, mulle kuidagi tundub et see andur niisama jamab, vahel töötab - vahel mitte.
Huvitav kas enriching factor on üle 30% või mitte.

Kahjuks keerasin enda vag-kaabli tuksi ja ei saa nüüd mõõtmist teha.
Keegi võiks soodsalt müüa või laenata, uut enam ehitada küll ei viitsi.

Mul on isegi ostukuulutus vist üleval Ost/Müük all.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Neid VAG-COM kaableid leiab normaalse hinna eest Eesti mõnest poest ja paljudest foorumitest rohkem kui seeni peale vihma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Rõhku on hea mõõta 2.7 biturbo mootoritel järgmiselt: 4-nda käiguga 2000p/min pealt pedaal vastu põrandat, nüüd miski x pöörde pealt kuvab max rõhu. Hea jälgida läppariga VAG-COMi kasutades.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Vasta