2.7T ülerõhk
2.7T ülerõhk
Võibolla keegi targem teab.
Palju võiks olla stock 2.7T 169kw mootori tehasepoolt antud max ülerõhk.
Kuskil keegi rääkis et 8psi (0.55bar) aga ma ei ole selles allikas nii kindel.
Palju võiks olla stock 2.7T 169kw mootori tehasepoolt antud max ülerõhk.
Kuskil keegi rääkis et 8psi (0.55bar) aga ma ei ole selles allikas nii kindel.
Peaks midagi sellist olema jah.
Uuema tüübi mootoril (184kw) vist 0.65bar.
Uuema tüübi mootoril (184kw) vist 0.65bar.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
see mootor läheb paljude probleemide puhul avariireziimi. Vag-com näitab ilusti ära milles probleem. Minul 2.7T 195kw normaalolekus 0.7-0.8 bar-i ja avariireziimis 0.3-0.4 bar-iext kirjutas:kui EGT sensor 2 on läbi siis peaks see mootor vist avarii reziimis olema mul vag-ga mõõtes suutis hoida specified pressure .47 bari, actual oli ka umbes sama. Kas see nüüd on avarii reziim või mitte?
184kw kohta ka mingeid andmeid on?
Enda peres oleval autol korra juba ühte EGT sensorit Revalis vahetatud.
Vahe enne ja pärast oli tagumikuga ilusti tuntav, seega oli asi avariirežiimis.
Peakski vahelduseks uuesti VAG-COM-i sappa lükkama autole, et vaadata kuidas andurite seis on.
Teadagi on see mootor suht kapriisne elektroonika suhtes.
Enda peres oleval autol korra juba ühte EGT sensorit Revalis vahetatud.
Vahe enne ja pärast oli tagumikuga ilusti tuntav, seega oli asi avariirežiimis.
Peakski vahelduseks uuesti VAG-COM-i sappa lükkama autole, et vaadata kuidas andurite seis on.
Teadagi on see mootor suht kapriisne elektroonika suhtes.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
kahjuks 184kw kohta ei leidnud andmeid.
Üldiselt peaks mõned mõõtmised vagcom-ga tegema küll, mulle kuidagi tundub et see andur niisama jamab, vahel töötab - vahel mitte.
Huvitav kas enriching factor on üle 30% või mitte.
Kahjuks keerasin enda vag-kaabli tuksi ja ei saa nüüd mõõtmist teha.
Keegi võiks soodsalt müüa või laenata, uut enam ehitada küll ei viitsi.
Mul on isegi ostukuulutus vist üleval Ost/Müük all.
Üldiselt peaks mõned mõõtmised vagcom-ga tegema küll, mulle kuidagi tundub et see andur niisama jamab, vahel töötab - vahel mitte.
Huvitav kas enriching factor on üle 30% või mitte.
Kahjuks keerasin enda vag-kaabli tuksi ja ei saa nüüd mõõtmist teha.
Keegi võiks soodsalt müüa või laenata, uut enam ehitada küll ei viitsi.
Mul on isegi ostukuulutus vist üleval Ost/Müük all.
Neid VAG-COM kaableid leiab normaalse hinna eest Eesti mõnest poest ja paljudest foorumitest rohkem kui seeni peale vihma.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.