Volvo S40 T4
mul on pööretepiiraja 6200 peal juba
Autotechi vennad teevad aga vabalthingava S40 nukkadega imesid - pöörded lähevad kuni 9500ni välja. Detailsem info puudub.
http://www.youtube.com/watch?v=Yr1cmLKAZwM
Lihtsalt nukkade vahetusega peaksin ka saama u 500 pööret juurde ja BSRi chip annaks paarsada juurde.

Autotechi vennad teevad aga vabalthingava S40 nukkadega imesid - pöörded lähevad kuni 9500ni välja. Detailsem info puudub.
http://www.youtube.com/watch?v=Yr1cmLKAZwM
Lihtsalt nukkade vahetusega peaksin ka saama u 500 pööret juurde ja BSRi chip annaks paarsada juurde.
Volvopower @400+
jah, kuid ilma progetava ajuta pole mul suurt midagi teha. Ei hakka umbes katsetama.
Paneme ükspäev OBD-2 lugeja järgi ja sätin kõik stock seadesse, vaatab, mis lambda näidud tulevad closed ja open loopis.
Kuuno, kas sa mõtled liiga vaese all segu peale 5k pööret? Või on see 13.x ka liiga lahja?
Paneme ükspäev OBD-2 lugeja järgi ja sätin kõik stock seadesse, vaatab, mis lambda näidud tulevad closed ja open loopis.
Kuuno, kas sa mõtled liiga vaese all segu peale 5k pööret? Või on see 13.x ka liiga lahja?
Volvopower @400+
Homme saab ehk katsetatud erinevaid variante ja OBD-2 lugeja võib-olla näitab midagi.
Kuid, mind huvitab kõige enam siiski, mis võib põhjustada stock mootoril ja seades rikast segu. 10,8 ei saa ju tehaseseades mootoril olla.
Lambda andur on suht uus.
Kas võib olla pihustite viga (ehk ujutavad üle?) või MAF andur hakkab otsi andma? Kütusepump on Walbro 255 l/h (orig. 140 l/h); kas annab liiga palju kütust peale, mida hästi ei usu.
FPR?
Ei teagi, kust viga otsida.
Kuid, mind huvitab kõige enam siiski, mis võib põhjustada stock mootoril ja seades rikast segu. 10,8 ei saa ju tehaseseades mootoril olla.
Lambda andur on suht uus.
Kas võib olla pihustite viga (ehk ujutavad üle?) või MAF andur hakkab otsi andma? Kütusepump on Walbro 255 l/h (orig. 140 l/h); kas annab liiga palju kütust peale, mida hästi ei usu.
FPR?
Ei teagi, kust viga otsida.
Volvopower @400+