Kes valmistaks uue "intake plenum"

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Kes valmistaks uue "intake plenum"

Postitus Postitas wirx »

huvitav, kas keegi teeb siin kodumaal ka sellise asja valmis?
~17k metalli tüki eest on nati narr maksta :P
Pilt
http://i165.photobucket.com/albums/u67/ ... Shot02.jpg
http://s165.photobucket.com/albums/u67/ ... eView2.jpg
http://s165.photobucket.com/albums/u67/ ... deView.jpg
http://s165.photobucket.com/albums/u67/ ... opView.jpg
http://s165.photobucket.com/albums/u67/ ... ration.jpg

originaalis näeb välja selline
Pilt

Ehk siis 90 kraadise nurga all läheb õhk mootorisse originaalis, Y pipe laseb sujuvamalt õhku mootorisse ja tänu sellele tõuseb võimsus 20-30hp pea kõikidel pööretel...dynodes tõestatud

http://i165.photobucket.com/albums/u67/ ... leBody.jpg
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Vaevalt keegi sellise asja valmis valab, aga keevitada selline tükkidest kokku ei tohiks võimatu olla.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

2 põlvejupist kokku sobitada ei tohiks väga raske olla. Vb võib tekkida raskusi nö "kaubandusliku" välimuse saavutamises....
No comment!
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

peebuga saan ehk jutule...
õnneks asub see sellises kohas, kuhu isegi parema tahtmise korral ei näe :P....ehk siis vahetus saab paras n*ss olema
imelik ainult, et nii lihtsa asja on Porsche insenerid kahesilma vahele jätnud nagu õhu sujuv jaotus...ja seda ka uuematel 997 või tõesti on patent nii kõva, et Porsche ise ei saa neid paigaldada ja peab kasutama aftermarketi juppe....kusjuures tavaline vabalthingav pidavat dünos 20+hp juurde saama...parem kui chip :) teoreetiliselt peaks ka küttekulu veel langema, kuna õhul vähem takistusi silindrisse jõudmiseks vaja läheb
ahjaa...mitmed on rääkinud, et turbo maksimaalne rõhk on vähenenud 0.1 bar-i, kuid jõudu 30hp kandis juurde tulnud, ehk siis kuna õhk pääseb lihtsamalt silindrisse ei teki nii suurt vastusurvet ja ka vähem koormust turbovoolikutele jms...igati kasulik vidin :)
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Vasta