Läti 4wd dünosse

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Läti 4wd dünosse

Postitus Postitas wirx »

Plaan lähi ajal minna ja üle kaeda, palju 6 silindrit jõudu toodavad....ehk soovib keegi veel kampa lüüa mõne 4wd autoga?
Samuti oleks huvitatud sealse düno kontaktist?
Või on Soome oma parem valik?
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kasutaja avatar
RICE BURNER
Postitusi: 774
Liitunud: 18.02.2005 16:41
Asukoht: Randvere

Postitus Postitas RICE BURNER »

Neil on Porschedega kogemusi. Kui midagi oleks vaja osta või lihtsalt proovida stendis, siis meestel on terve töökoda ja riiulid juppe täis.

http://www.amworks.com/dyno.htm
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

20 juunil soome dünoma...näis mis numbreid siis kätte ka saab...
Kui keegi veel huvitatud on, siis ehk õnnestub koos minna...
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
mulk
Postitusi: 272
Liitunud: 11.12.2006 18:54
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas mulk »

Kuhu kohta täpsemalt plaan minna on?
audi 2.2Tq 670hj 780nm, no nos, no alco
audi 3.0 VR6T 653hj 927nm, no nos, no alco
10.8 211
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

http://www.amworks.com/dyno.htm
Dyno Charge is 80€ first hour , following hours are 70€
If we are testing something and you have more than 600hp, we will need at least 2 hours
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

nii öösel jõudsin tagasi soomest...4000+ võrra vaesemana ja sama targalt(nii palju olen targem, et dünoda ei saa 4wd-sena) :s
ehk siis koha leidsin suht lihtsalt üles, panime porsche pinki kinni ja hakkasime rehve soojendama ning seadistama, et õigeid tõmbeid teha...kõik toimis kenasti...kuniks asi jõudis selleni, et panime auto uuesti tööle ning esirattad enam ei veerenud, kuigi testides veeresid kenasti :(
Ei aidanud ootamine, egas helistamine erinevatesse kohtadesse, hiljem 6speedonlinest sain teada, et päris paljudel 911tt omanikel sama mure olnud...asi nimelt veojõu varieerumises, ehk kui auto arvab, et tagarattad libisevad, siis suunab ka kiirust ette, kuid dünos seda ei juhtunud...
Aitama pidi tagaveoliseks konvertimine ja siis peaks õnnestuma kasvõi Maximi dünos mõõtmine
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kas piduriga kuidagi veojõudu lollitada ei anna?

Uuel Focus ST-l pidi ka mingi haige veojõukontroll olema, mis dünos kuidagi mõõta ei taha lasta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

ei hakanud difrite jms riskima ja katse-eksitus meetodil proovima
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Minu arust ei ole üldse mõtet käia seda võimsust mõõtmas. Ega siis need dünod ei ole mingid täppisriistad: +/-10% eksimust on täiesti tavaline. Kahe erineva düno näitude vahe võib seega olla u. 20%.

Düno on ikka rohkem seadistamise jaoks.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Kas auto vahepeal dyno pealt maas ka käis ehk siis õigel pinnasel sõitmas, see absi süsteem (millele arvatavasti 4wd toetub) ei hakka üldiselt tööle kui peale süsteemi sisse lükkamist (restarti) ei saa teatud anduritest signaali, antud juhul siis esirattad ei pöörlenud.

NB! pole porsche mees kuid ühtteist olen erinevatel autodel märganud
wirx
Postitusi: 229
Liitunud: 29.11.2004 11:55
Kontakt:

Postitus Postitas wirx »

ah eks ta ole jah üks number lihtsalt, aga huvipärast oleks teada tahtnud ja samuti oli plaan 100hp düüse testida
vahepeal sõitmas ei käinud, süsteem peaks toimima visko siduritel
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Porsche 4wd puhul peab kasutama sellist düno, kus rullid on mehaaniliselt üksteisega ühendatud!
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
henri
Postitusi: 385
Liitunud: 22.03.2005 18:10

Postitus Postitas henri »

Raceboy kirjutas:Porsche 4wd puhul peab kasutama sellist düno, kus rullid on mehaaniliselt üksteisega ühendatud!
Ja põhjus on väga lihtne. Netist sain teada et 996-l on Viscous-Coupling differential ehk siis üldjuhul on kogu jõud kantud tagaratastele ja kui esimesed aeglasemalt liiguvad siis kandub osa jõudu ette (nagu vw synco ainult et vw on viscoga tagarattad ühendatud). Kui rullid ei ole ühendatud saab visco sidur endale mega koormuse, mille jaoks ta tavaliselt ei ole ette nähtud.

Wirx loodan et sul 4wd ikka töötab ja visco sidur ära ei lagunenud.
Vasta