Läti 4wd dünosse
Läti 4wd dünosse
Plaan lähi ajal minna ja üle kaeda, palju 6 silindrit jõudu toodavad....ehk soovib keegi veel kampa lüüa mõne 4wd autoga?
Samuti oleks huvitatud sealse düno kontaktist?
Või on Soome oma parem valik?
Samuti oleks huvitatud sealse düno kontaktist?
Või on Soome oma parem valik?
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
- RICE BURNER
- Postitusi: 774
- Liitunud: 18.02.2005 16:41
- Asukoht: Randvere
Neil on Porschedega kogemusi. Kui midagi oleks vaja osta või lihtsalt proovida stendis, siis meestel on terve töökoda ja riiulid juppe täis.
http://www.amworks.com/dyno.htm
http://www.amworks.com/dyno.htm
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h
20 juunil soome dünoma...näis mis numbreid siis kätte ka saab...
Kui keegi veel huvitatud on, siis ehk õnnestub koos minna...
Kui keegi veel huvitatud on, siis ehk õnnestub koos minna...
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
http://www.amworks.com/dyno.htm
Dyno Charge is 80€ first hour , following hours are 70€
If we are testing something and you have more than 600hp, we will need at least 2 hours
Dyno Charge is 80€ first hour , following hours are 70€
If we are testing something and you have more than 600hp, we will need at least 2 hours
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
nii öösel jõudsin tagasi soomest...4000+ võrra vaesemana ja sama targalt(nii palju olen targem, et dünoda ei saa 4wd-sena) :s
ehk siis koha leidsin suht lihtsalt üles, panime porsche pinki kinni ja hakkasime rehve soojendama ning seadistama, et õigeid tõmbeid teha...kõik toimis kenasti...kuniks asi jõudis selleni, et panime auto uuesti tööle ning esirattad enam ei veerenud, kuigi testides veeresid kenasti
Ei aidanud ootamine, egas helistamine erinevatesse kohtadesse, hiljem 6speedonlinest sain teada, et päris paljudel 911tt omanikel sama mure olnud...asi nimelt veojõu varieerumises, ehk kui auto arvab, et tagarattad libisevad, siis suunab ka kiirust ette, kuid dünos seda ei juhtunud...
Aitama pidi tagaveoliseks konvertimine ja siis peaks õnnestuma kasvõi Maximi dünos mõõtmine
ehk siis koha leidsin suht lihtsalt üles, panime porsche pinki kinni ja hakkasime rehve soojendama ning seadistama, et õigeid tõmbeid teha...kõik toimis kenasti...kuniks asi jõudis selleni, et panime auto uuesti tööle ning esirattad enam ei veerenud, kuigi testides veeresid kenasti

Ei aidanud ootamine, egas helistamine erinevatesse kohtadesse, hiljem 6speedonlinest sain teada, et päris paljudel 911tt omanikel sama mure olnud...asi nimelt veojõu varieerumises, ehk kui auto arvab, et tagarattad libisevad, siis suunab ka kiirust ette, kuid dünos seda ei juhtunud...
Aitama pidi tagaveoliseks konvertimine ja siis peaks õnnestuma kasvõi Maximi dünos mõõtmine
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kas piduriga kuidagi veojõudu lollitada ei anna?
Uuel Focus ST-l pidi ka mingi haige veojõukontroll olema, mis dünos kuidagi mõõta ei taha lasta.
Uuel Focus ST-l pidi ka mingi haige veojõukontroll olema, mis dünos kuidagi mõõta ei taha lasta.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ei hakanud difrite jms riskima ja katse-eksitus meetodil proovima
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Kas auto vahepeal dyno pealt maas ka käis ehk siis õigel pinnasel sõitmas, see absi süsteem (millele arvatavasti 4wd toetub) ei hakka üldiselt tööle kui peale süsteemi sisse lükkamist (restarti) ei saa teatud anduritest signaali, antud juhul siis esirattad ei pöörlenud.
NB! pole porsche mees kuid ühtteist olen erinevatel autodel märganud
NB! pole porsche mees kuid ühtteist olen erinevatel autodel märganud
ah eks ta ole jah üks number lihtsalt, aga huvipärast oleks teada tahtnud ja samuti oli plaan 100hp düüse testida
vahepeal sõitmas ei käinud, süsteem peaks toimima visko siduritel
vahepeal sõitmas ei käinud, süsteem peaks toimima visko siduritel
Porsche 911 Turbo - Kills rabbits....fast
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Sülearvutid ja Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal ~100 sülearvutit, turbo kasutajale 5-10% läpparilt alla!
Porsche 4wd puhul peab kasutama sellist düno, kus rullid on mehaaniliselt üksteisega ühendatud!
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja põhjus on väga lihtne. Netist sain teada et 996-l on Viscous-Coupling differential ehk siis üldjuhul on kogu jõud kantud tagaratastele ja kui esimesed aeglasemalt liiguvad siis kandub osa jõudu ette (nagu vw synco ainult et vw on viscoga tagarattad ühendatud). Kui rullid ei ole ühendatud saab visco sidur endale mega koormuse, mille jaoks ta tavaliselt ei ole ette nähtud.Raceboy kirjutas:Porsche 4wd puhul peab kasutama sellist düno, kus rullid on mehaaniliselt üksteisega ühendatud!
Wirx loodan et sul 4wd ikka töötab ja visco sidur ära ei lagunenud.